News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

DN71 Bâldana-Târgoviște-Sinaia

Started by NGC, February 06, 2019, 06:12:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

2x3 metri - cu siguranta claustrofobic va fi si cu senzatia ca intra altii pese tine.

Dar macar o sa miroasa a vopsea fresh de pe carosabil!


slartibartfast


dr4qul4

doar ca pe DN2 circuli asa pe acelasi sens. Cand trece un tir din sens opus la asemenea distanta, eventual in curba.....e bine sa ai pantaloni de culoare inchisa.
Daca tot vrei sa compari cu DN2....e ca si cum 4 tiruri ar merge in paralel pe cea mai ingusta sectiune (DN2 are si zone mai late).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

panzer

Nu facem politica, dar dupa ultimele povesti cu PSD Dambovita cred ca n-o sa vedem nici o oferta pe acest proiect.

Problema cu apa la Tartasesti este a zonei, nu a drumului. Au facut canalizare cu rigole si nici un loc de deversare a apei. Adica n-au terminat. Panza freatica este foarte sus in zona. Pe vremea comunistilor facusera un sistem de canale pe camp ca putrezeau culturile de la apa. Acum s-au schimbat proprietarii si au astupat sau intrerupt acest sistem de drenare a apei mai ales in zona adiacenta drumului care a devenit de interes imobiliar.

Asa ca avand in vedere ca solutia cu apa de drum era mai costisitoare decat un banal bazin colector, au facut ce stiu ei mai bine: au ignorat problema. Canalizare cu rigole nu a funtionat niciodata, acum e infundata si pe alocuri pur si simplu betonata de riverani. Apa intra in curtile oamenilor, balti enorme pe asfalt.

Ar fi fost intr-adevar primul drum pe care puteau sa il faca cu ocolirea satelor, un proiect de viitor mai ales ca nici o Autostrada sau Expres n-o sa treaca vreodata pe acest traseu.

PS: pt Renaul la Titu le-a fost mai simplu sa refaca doar conexiunea cu A1.

dan_c

#79
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/modernizare-dn-71-baldana-%E2%80%93-targoviste-sinaiakm-0000

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și depus in data de 25 februarie 2019 Aplicatia de Finanțare pentru proiectul
"Modernizare DN 71 Baldana – Targoviste - Sinaia,km 0+000-km 44+130 - Largire la 4 benzi si km 51+014 -km 109+905 - drum de 2 benzi"  în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2-Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.2 - Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere- proiecte noi de investiții, Operațiunea- Creșterea accesibilității zonelor cu o conectivitate redusă la infrastructura rutieră a TEN-T.

Obiectivele  proiectului:

Reabilitarea/modernizarea a 101,696 km de drum national,reabilitarea a 9 poduri din care unul se va extinde de la 2 la 4 benzi de circulatie; executia a 17 poduri noi (14 poduri vor avea 2 si 3 poduri vor avea 4 benzi de circulatie), 3 pasaje CF (unul nou, unul reabilitat si extins si unul reabilitat), 4 spatii parcare si amenajarea a 55 intersectii.
Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, calitativ, de durata si eficient.
Rezultatele așteptate ale proiectului sunt : reducerea costurilor de operare a vehiculelor, cresterea sigurantei traficului prin reducerea numarului de accidente rutiere.

Valoarea totală a  proiectului este de 2.208.589.109,33 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională-1.581.189.165,75 lei, 15% contribuția proprie- 279.033.382,18 lei, restul de 348.366.561,40 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 97 luni

Cod proiect 128514

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională  prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

NGC

"Modernizare DN71 Baldana - Targoviste - Sinaia, km. 0+000 - km. 44+130 largire la 4 benzi de circulatie si km. 51+041 - km. 109+905 drum la 2 benzi : Lot 1 (Sector 1): Baldana - Targoviste km. 0+000 - km. 44+130 largire la 4 benzi de circulatie Lot 2 (Sector 2): Targoviste - Sinaia km. 51+041 - km. 109+905 - Drum la 2 benzi)"

Quote from: NGC on February 06, 2019, 06:12:59 AM
Ieri a fost lansata licitatia "Modernizare DN71 Baldana - Targoviste - Sinaia, km. 0+000 - km. 44+130 largire la 4 benzi de circulatie si km. 51+041 - km. 109+905 drum la 2 benzi : Lot 1 (Sector 1): Baldana - Targoviste km. 0+000 - km. 44+130 largire la 4 benzi de circulatie Lot 2 (Sector 2): Targoviste - Sinaia km. 51+041 - km. 109+905 - Drum la 2 benzi)".

Valoare estimata lot 1: 670.351.901,77 RON
Valoare estimata lot 2: 896.679.930,39 RON

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 21.05.2019.

NGC

^^^ Iar acum noul termen este 11.06.2019.

NGC

Iar acum noul termen este 02.07.2019.

vanilla_jorj

Salut, vreo noutate despre licitatie exista ? vreo oferta?

razvan96

E suspendata de aproape 2 luni, mai au de raspuns la clarificari.Ofertele mai degraba prin noiembrie.

NGC

#85
"Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350"

Quote from: NGC on October 24, 2019, 05:03:03 PM
Quote from: NGC on July 04, 2019, 11:09:31 PM
CNAIR a desemnat castigator pe PORR la licitatia pentru "Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350", dar inca nu s-a semnat si nici nu se va semna mai devreme de mijlocul lui Septembrie, pentru ca inca avem un proces pe rol.

Am o veste buna. Se poate semna cu PORR (daca celelalte conditii sunt indeplinite), pentru ca DELTA ACM '93 a renuntat la judecarea recursului. Aici era si procesul ala unde s-a cerut parerea CJUE.

Quote from: cesar21 on December 19, 2019, 05:34:41 AM
https://www.gazetadambovitei.ro/top-stiri/baldana-titu-nu-se-face-curand-constructorul-nu-poate-plati-salariile-minime-din-constructii-si-renunta/

17 decembrie 2019

Quote
Firma nu a prelungit valabilitatea ofertei declarată câștigătoare și renunță. Principalul motiv ar fi OUG 114 care a crescut salariul din construcții la un minim de 3000 de lei, mult peste nivelul de la momentul licitației. Așa că societatea austriacă spune că nu poate suporta costurile cu forța de muncă.

Licitatia a fost anulata zilele trecute. Motivul oficial: "Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului". :D

voicul

Eu ma gandesc la momentul ala in care CNAIR o sa prezinte lucrarile anulate ca pe mari reusite, zicand:
- Stiti ca dupa 5 anulari semnam contract. Deci cu aceasta a 3-a anulare suntem trecuti de jumatatea procesului.

nenea_hartia

Anularea ar fi o veste bună doar dacă s-ar modifica proiectul ăsta tâmpit și s-ar scoate drumul din localități. Ceea ce, evident, nu se va întâmpla. :(

Xenos

Dacă s-ar scoate din localități ar fi util, altfel nu. Oricum suna preconizată acolo pentru un drum periculos și prin localități era exorbitantă, nu se justifica în niciun fel. Mai bine lipsă, până vine cineva cu creier.

vancouver

^^ sa readucem pe tapet niste propuneri din 2016:



Cu rosu a desenat altcineva pe forum, nu mai stiu cine. Cu negru ce as propune eu, ca sa nu intersecteze de 2 ori raul Ilfov si sa se faca automat si centura la Slobozia Moara pe DN7. Ambele variante SIGUR mai ieftin si mai rapid de realizat decat largirea prin localitate.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.