Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Sau s-a referit la Semenic / Valiug, dar nu prea dau numarul de kilometri.

Eu nu inteleg de ce sa bagati A6 la vest de Caransebes si nu preferati un nod la nord de Jupa in care sa legati atat DN68 cat si DN58. Acel ocol prin Caransebes, intre Resita si Otelu Rosu, e complet inutil si se poate evita cu niste lucrari simple ocazionate de constructia A6.

istvan78

#376
Daca tot e sa visam... eu cred ca centura Caransebes ar trebui continuata cu sectorul (foarte scurt) dintre DN6 si DN58 (cu conexiune imediat deasupra de satul Paltinis!  ;) ), iar A6 sa aiba un nod la aceasta sosea de centura, sa-i zicem nod Caransebes Nord.

Mai departe A6 s-ar strecura pe la vest de Caransebes si ar face inca o descarcare in DN6 inainte de loc. Buchin, poate in aceasi giratie in care intra si centura de est. In acest fel toate soselele importante din zona ar fi conectate pe toate relatiile fara a intra in oras.

iuli

Quote from: MNU on October 14, 2015, 06:24:59 AM
[...]
dar nu inteleg punctul 4... La ce ambuteiaje te referi? Circul destul de des pe drumul ala si mai mult de 3 masini mici dupa un camion n-am vazut. Se depaseste foarte usor pana dincolo de Caransebes iar localitatile au majoritatea, in interior, limita 60-70 km/h cu exceptia zonelor cu treceri de pietoni.
[...]

Ia vezi cum e traficul vineri dupa-amiaza spre sud si cum e duminica spre seara spre Timisoara :( Nebunie curata! Chiar nu inteleg de ce unii soferi conduc asa :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

dr4qul4

@iuli, exact ce spui tu, dar inmultit cu 2-3-4, reflecta situatia de pe DN6, Alexandria-Bucuresti, la intrarea in Bucuresti, pe o distanta de pana la 30 de km.
Totusi, daca la voi avem ciot pana la Lugoj, + centura Lugoj, + centura Caransebes, aici nu avem nici macar centuri la Mihailesti sau Bragadiru.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni, T1DX12, A0L3, DX4

stefanudrea

Ma bucur ca a fost bagata in seama si parerea mea legata de A6 pana la Caransebes cel putin daca nu pana la Slatina Timis! Circul des pe aceasta zona si aglomeratia e din ce in ce mai vizibila odata cu aparitia unei continuitati in A1. Multi camionagii incep sa prefere coborarea spre Bucuresti pe DN6 tinand seama ca dupa Drobeta Turnu Severin au deja 25 km de drum expres pe portiunea Filiasi Craiova si 100 km autostrada Pitesti Bucuresti,iar Strehaia-Bucuresti este cam 90% relief linistit.

MNU

Care drum expres intre Filiasi si Craiova? Daca te referi la acel 2x2, ala nu e drum expres.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Voi va auziti ce spuneti? DX prin localitati, cu treceri de pietoni cu limitare la 30 si NJ doar pe anumite portiuni si fara intersectii denivelate?
Ala e un amarat de DN 2X2.

Sa se termine A1 si nu vor mai fi camioane care sa prefere ruta sudica, nici macar din Lugoj.
De fapt, cand va fi completa A1 intre Sb si Timisoara, spre DTS vor ramane doar cei care merg spre vidin si Craiova. Iar drumul actual va face fata ani buni de acum inainte.

E bine ca vreti autostrazi in zone unde DN-urile au fost reabilitate, cu acostament larg si centuri. Restul pot sa mearga in continuare pe Dn-uri cu 1 banda pe sens si fara nici o centura, sau cu centuri inventate pe stradute din localitati.

Aveti 5 masini la Caransebes si gata aveti trafic. Faceti un drum Alexandria Bucuresti, sau Ploiesti-Bv-Tg Mures, sau Bucuresti-Suceava,  sau Brasov-Bacau.
Mergeti pe ploaie sau si mai bine, pe ceata.


Am fost de 2 ori anul asta pe DTS caransebes si n-am stat nici 2 min in spatele vreunui camion.

Infrastructura rutiera din Banat este supra-dimensionata in raport cu ce se intampla in sudul Munteniei, nordul si centrul Transilvaniei si toata Moldova.


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni, T1DX12, A0L3, DX4

MNU

Asa cum am mai spus-o de cateva ori, as fi preferat un semi-profil de la Lugoj la Dr.Tr. Severin numai ca sa nu mai vad camioane pe serpentinele de la Plugova. Macar nenorocitul ala de tunel sa-l fi facut. Altfel, traficul inca nu cere autostrada full profil pe traseul A6.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

stefanudrea

Daca ai trecut doar de 2 ori parerea ta e mai mult decat motivata. Eu care merg des nu am cum sa am dreptate! End of story!

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni, T1DX12, A0L3, DX4

TibiV

Quote from: dr4qul4 on October 19, 2015, 09:55:57 PM
Faceti un drum Alexandria Bucuresti

Deci susţii A6, dar capătul lui Dragnea... :D

E drept, şi harta o susţine.
Dar susține şi A5, şi A7 , şi A13 şi multe altele...
Doamne, câte nevoi avem... şi pentru toate doar un...CNADNR ! :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

In 5 ani se mai pot schimba lucrurile. Pana la urma si rabdarea soferilor pe VO are o limita. Avem nevoie de toate, fara doar si poate, dar avem Masterplan pentru asta. Nu ne multumeste pe toti, cu atat mai mult pe fiecare politician care se va perinda la conducere in urmatorii 15 ani. Treaba noastra e sa ramanem obiectivi, si sa ii "obligam" sa respecte acest Masterplan.

stefanudrea

E din 2010!!! In 5 ani chiar s-au schimbat multe!