Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Si eu sustin MP, ba chiar in ordinea din el. A6 nu e acolo. E un DX6, dar nu sustin nimic mai mult decat niste centuri pe aici.Pe mine ma deranjeaza ca avem tendinta asta sa distragem atentia de la ce e important si ne place sa ne razgandim de la o zi la alta.
Avem deja un plan care depaseste de 5 ori bugetul....hai macar sa incercam sa-l respectam si sa ne gandim si la nevoile altora, nu la interesele personale.

Caransebesul este un oras mic, care are centura si legaturi bune spre toate directiile. Orase mult mai mari nu au privilegiul asta.
Mai nou vad ca-l schimba si pe Matache..si la anul avem din nou schimbare. Asa nu vom ajunge nicaieri.

Stiu ca parerile mele ii deranjeaza pe multi, dar eu spun ce gandesc si niciodata la modul personal.

PS. Cand o sa vad santiere deschise peA3 (doar pe ce avem deja oferte\contracte) PiSi, DX DNCB sud, DX7, A8 (partea din moldova), CoBra si A12, promit sa va las sa faceti planuri de viitor. Si eu voi incepe sa visez, dar realitatea e cruda.


Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

pasadia

S-au schimbat multe, dar s-au schimbat multe peste tot, nu numai pe traseul A6. Si da, stiu argumentul cu podul cel nou de la Vidin - e inutil cand admiram cifra infima de masina care il folosesc (vreo 1500 zilnic, daca nu ma insel).

Problema noastra, imi permit sa o afirm, e obsesia pentru autostrada si NUMAI pentru autostrada. In conditiile in care exista multe alte solutii mai potrivite (mai ieftine, mai usor de implementat, cu efecte similare atat in ceea ce priveste viteza de deplasare cat si siguranta). De exemplu:
- centuri ocolitoare
- intersectii denivelate + acces controlat din drumuri secundare
- profil de 2+1 alternativ / half-profile
- drum expres

Autostrada ar trebui sa fie ultima solutie luata in calcul, nu prima. Si asta nu numai in cazul A6 ci si in multe alte cazuri - A12, A13, bucati din A3, A8, A7, A4, etc...

TibiV

Amândoi aveţi dreptate.
MPGT la sânge.
Şi tot ce facem să facem, nu să ne facem că facem.

Mă tot gândesc... Ce-or mai coace ăştia să pună piedică la PiSi ?
Aşa cum e acum, pare prea serios şi prea realizabil...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Mai bine sterge mesajul Tibi, ca ne vad astia si ne arata ce pot face :). O evaluare de oferte de 6-8 luni, un castigator la constructie de pe locul 4-5(ca sa curga contestatiile), "sustinerea" constructorului spre o alegere cat mai "optimizata", viteza redusa spre deloc pentru re-obtinerea avizelor de mediu etc, plati din an in Pasti.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Sa nu ajunga la concluzia ca ar fi mai bine sa facem A6 si Sb-BV-BC + A3 si A8 si A7.
Pe hartie arata fenomenal. Eventual contnuam A10 spre Dej si spre Tg Jiu si Calafat. PiSi nu s-ar mai integra.

La desene pe hartie suntem cei mai buni. Se gasesc si fraieri care sa puna botul (si care sa fi chiulit de la geografie)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Deviati mult de la subiect. Strict A6 va rog, multumesc!

stefanudrea

Sa fi fost ieri in trafic pe Severin Caransebes DN6 sa vedeti trafic infernal si mi-ati fi dat dreptate in ce priveste necesitatea A6! Cauza aglomeratiei? Intre Orsova si Caransebes erau cate 2 echipaje cu radar in fiecare sat si la limitarile de 70km/ora.

Quest

#399
Dupa unele surpari de pe versantii debleelor, TS lucreaza acum la indulcirea lor.












Common sense will get you far !

istvan78

Remarcasem si eu inca de la inceput acele taluzuri foarte abrupte, si ma intrebam cum vor sta? In multe locuri par sa aiba ceva structuri de stabilizare in material (nu ma pricep sa spun ce ar fi). Per total au rezistat bine, doar in cateva locuri au plecat putin.

Acum, acolo unde taluzurile au rezistat, n-ar merge popularea cu salcami? Asa cred ca s-ar stabiliza pe termen lung...

Quest

De ce salcimi ? Face radacini rapide si adinci ?
Common sense will get you far !

Tavi

Da. Si oricat ii tai cresc rapid la loc. La tara se folosesc pentru delimitarea proprietatilor. Se pun pe "hotar".

horatiu.cosma

A pus si UMB la Gilau-Nadasel pe deblee.

istvan78

Quote from: Quest on November 04, 2015, 10:23:31 AM
De ce salcimi ? Face radacini rapide si adinci ?
Exact, cum a raspuns si Tavi. In plus, e foarte tolerant la sol sarac si erodat, tolerant la seceta si la incendiu.
Mai departe, in tinerete e foarte stabil, aproape imposibil sa fie doborat de vant (astfel incat sa cada spre drum), si tulpinile drepte sunt si valoroase (lemn de constructii excelent). In vest se planteaza des in locuri de astea, se recolteaza cand tulpinile ajung in jur de 15cm diametru dar butucul (radacinile) dau imediat mai multe tulpini noi, rezistand la multe cilcluri de recoltare.

Sa mai spun ca desisul de salcam protejeaza soseaua de vant lateral si troienire?