Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

imike


Zimox

Ce repede au ridicato, la sf de august nu era mai nimic acolo doar un Banner mare care preconiza ca va rasari din neant o benzinarie Petrom... era si cazu si e mai mult decat binevenita, de cand asteptam o astfel de benzinarie in acel punct critic spun eu
!

MNU

In opinia mea, asta arata ca, daca se dorea, se puteau licita direct benzinarii permanente pe A1. Rapiditatea de instalare nu cred ca e un motiv de invocat in alegerea celor mobile.

horatiu.cosma

Peste doua luni va scadea mult traficul pe centura Lugoj, si la fel si cererea de combustibil in acea benzinarie. Dar oricum, e mai mult decat binevenita. Ar arata bine o astfel de benzinarie si in spatiile de servicii de pe A1, dar deocamdata o sa ne multumim cu acele cutii paralelipipedice.

NordKapp

#364
E ok amplasată, chiar dacă se deschide Izvin -Sanovita tot ce vine din zona Arad, Timișoara și merge spre Oltenia trece pe acolo.

ddfab

locul este strategic. o sa fie vad bun. ia tot ce vine pe A6 precum si tot ce merge pe centura/DN6.

thor5

Scuzati va rog, ca sunt mai nou pe acest forum, am si eu o intrebare legata de autostrada A6: De ce oare s-a ales un traseu atat de ocolit si intortocheat intre Bucuresti si Craiova? Oare o autostrada nu trebuie sa lege pe drumul "cel mai scurt" 2 orase importante? Scuze ... pentru cei din Alexandria, dar totusi Alexandria nu a fost / nu este capitala niciunei regiuni istorice din Romania.
Oare am baut eu prea mult sau poate "cel mai scurt" traseu ar putea fi : derivatie din A1 la Vanatorii Mici, apoi drept pana la Slatina cu descarcare directa in A12 (autostrada Craiova - Pitesti) ? Practic portiunea Craiova - Slatina ar fi comuna pentru A6 si A12. Deasemenea zona Bucuresti - Vanatorii Mici ar fi comuna pentru A1 si A6. Oare cati km, timpi de parcurs, timpi de executie si mai ales economii la buget ar face o astfel de varianta? Avantaj la buget, avantaj la client (adica soferi+pasageri).
Am mers de multe ori pe traseul Craiova-Alexandria-Bucuresti. Pe portiunea Craiova - Alexandria nu am vazut niciodata trafic aglomerat. Intr-adevar portiunea Alexandria-Bucuresti poate fi un cosmar uneori, dar cred ca o sosea express ar putea rezolva cu succes problema. Principala buba sunt blocajele din localitati, nu traseul in sine. Asadar o varianta de ocolire a satelor ar putea fi suficienta. :)

iuli

Intrebarea ta e legitima intr-un fel. Dar tu te-ai uitat doar la standardizarea numerotarii autostrazilor din Romania. Asta nu inseamna ca va fi sigur o autostrada intre Craiova si Bucuresti via Alexandria. Doar daca in cazul in care vreodata se va face va trebui sa aibe denumirea de A6. Cand se va face sau cum se va face varianta asta, mai vedem.

In principiu prioritare sunt si vor fi doua trasee, cel dintre Lugoj si Calafat si Calafat - Craiova.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

pasadia

Plus A12. Adica ma astept ca Pitesti - Slatina - Craiova sa fie gata inainte de a se pune problema constructiei A6 Bucuresti - Craiova, fie prin Aleandria, fie direct.

dr4qul4

Daca avem Buc-Pitesti-Craiova, atunci, nu mai are rost Buc-Craiova...  Pe traseul propus de tine ar scurta drumul cu 20 de km + inca 30 autostrada existenta (dar care cu siguranta ar avea nevoie de 3 benzi).

In schimb are rost un DX Bucuresti-Alexandria-Turnu Magurele-Nicopole-Sofia
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Quest

Quote from: NordKapp on October 06, 2015, 01:57:56 PM
E ok amplasată, chiar dacă se deschide Izvin -Sanovita tot ce vine din zona Arad, Timișoara și merge spre Oltenia trece pe acolo.

Quote from: ddfab on October 06, 2015, 03:39:55 PM
locul este strategic. o sa fie vad bun. ia tot ce vine pe A6 precum si tot ce merge pe centura/DN6.

Corect !

Chiar cred ca va exista tendinta ca TIR-urile care coboara de pe A6 sa-si faca acolo plinul si nu in jos pe DN6 catre Orsova, Severin, Calafat, Craiova. Nu cred ca A6 se va construi mai departe prea curind, asa incit dupa ce conduci pe autostrada continua de la Rotterdam sa zicem, si pierzi acest confort, vei simti nevoia sa-ti rezolvi macar problema plinului de benzina.

Inclusiv traficul (atit cit este) de lung parcurs catre Resita cred ca se va muta pe aici, ptr ca va fi mai convenabil sa cobori de pe A6 la Lugoj si sa mergi 55 km pe DN58A pina la Resita, decit sa cobori de pe A1 la Nod Izvin si sa mergi 100 km preponderent pe DJ572 + o zona sinuoasa precum cea de la Bocsa.

Benzinaria Petrom infiintata la capatul A6 de la Lugoj e dovada ca in mediul privat se gindeste cu capul.
Common sense will get you far !

stefanudrea

Asa simpla e zona Lugoj-Caransebes pana aproape de Slatina Timis ca mor de ciuda ca nu se poate face o continuare a A6 macar pana aici. Daca pana acum sectorul Timisoara-Lugoj era aglomerat, distractia se va muta pe Lugoj-Caransebes unde efectiv este campie, dar nu ma mir ca nu se poate avand in vedere chinurile facerii de pe Timisoara-Lugoj, cel mai contestat lot din cate stiu eu.

iuli

Complet de acord cu tine. Ar degreva traficul infernal de vineri seara si duminica seara pe acest sector. Din pacate, nu exista dorinta de a face ceva cu cap. Motivele invocate sunt banii, dar bani sunt, bine... sunt si ei directionati in alte parte. Dar asta e deja alta discutie  :((
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

vancouver

#373
Si eu sunt de aceeasi parere. Argumentele pro A6 prelungurire pana dupa Caransebes (45 - 50 km de autostrada Lugoj - Slatina Timis):

1. Cost relativ redus dat fiind relieful.
2. Cost redus fiind necesare doar 2 noduri: Lugoj Sud si Caransebes
3. Traseul actual DN este drept si - desi pare anacronic - tocmai de aceea f. periculos, circulandu-se cu viteza f. mare
4. Deja se formeaza ambuteiaje in  unele momente, fapt ce se va agrava dupa finalizarea A1 Timisoara - Lugoj
5. Este vorba de o continuare a retelei actuale de autostrazi, nu ar fi doar un ciot izolat
6. Se poate face repede, incl. se poate introduce ca proiect de rezerva daca nu functioneaza altele la timp pentru buget UE 2013-2020.
7. Actuala centura Caransebes s-a facut neinspirat, atat la sud cat si la nord nedepasind localitatile mici de langa Caransebes, intregul trafic fiind obligat sa treaca prin acestea.
8. Caransebes inseamna totodata si statiunile montane dinprejur: Paltinis, Muntele Mic. Acesta ar ajunge practic legate la reteaua de autostrazi, cu posibilitatea de a ajunge la ele numai pe autostrada din Arad, Timisoara, Deva etc...

Nota: chiar daca ar putea fi mai scump, as studia la Caransebes si posibilitatea ca autostrada sa treaca la vest de oras si nu la est, precum centura actuala, cu nod in apropierea inceputului centurii actuale si legatura cu DN58 spre Resita. Astfel de la nodul de autostrada "Caransebes Nord" sau "Paltinis" pana la Resita ar fi numai 35-37 km pe actualul DN!!! (respectiv 32-34 km daca DN58 in viitor va fi mutat pe un aliniament modern, fara serpentine).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

MNU

^^
Sunt de acord cu construirea unei ramuri a A6 (varianta promovata de mine era un semi-profil pana la Dr.Tr.Severin pentru a scapa de serpentinele de la Domasnea si Plugova) dar nu inteleg punctul 4... La ce ambuteiaje te referi? Circul destul de des pe drumul ala si mai mult de 3 masini mici dupa un camion n-am vazut. Se depaseste foarte usor pana dincolo de Caransebes iar localitatile au majoritatea, in interior, limita 60-70 km/h cu exceptia zonelor cu treceri de pietoni.

100% de acord cu argumentul aducerii A6 pe la vest de Caransebes pentru a conecta eficient (via DN) si Resita.

PS: La care statiune Paltinis de langa Caransebes te referi? In afara de localitatea Paltinis de la iesirea catre Resita eu nu stiu altceva pe acolo iar statiunea cu acelasi nume e pe langa Sibiu. Poate te-ai gandit la Poiana Marului (langa Otelul Rosu).