Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

hvm

Pe langa legaturile cu Chinezii serbia mai are problema Kosovo..... Pana nu o rezolvat nu cred ca au vreo sansa sa pupe UE si nu prea vad posibila curand aceasta rezolvare....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

pasadia

^din câte îmi amintesc imediat la nord-est fata de parcul Porțile de Fier se află alt parc - Domogled-Valea Cernei. Deci nu cred că poate fi vorba de o soluție cu "ocolire" ci doar de o soluție cu impact minim asupra mediului. Ceea ce mă aștept sa insemne mult tunel - viaduct.

shift2rail

^^tinand cont de faptul ca va trebui sa modernizam simultan coridorul feroviar si coridorul rutier Craiova-Lugoj (ambele finantate cu granturi EU, PNRR+POT+CEF, n.m.) poate nu ar fi complet lipsit de interes economic&ingineresc un tunel mixt, rutier+feroviar, pe segmentul cel mai dificil Breznita-Toplet.

pasadia

Tinand cont ca problema reala pe CF e la Balota, nu pe culoarul Dunarii (unde oricum CF-ul imi pare destul de drept incat sa nu fie nevoie de un traseu nou), chiar nu inteleg propunerea ta.

shift2rail

SPF-ul rutier din 2013 privilegiaza o succesiune tunel-viaduct-tunel-etc pe un aliniament direct intre Breznita si Toplet. Idea era de a scoate si calea ferata din defileul Dunarii si a o lipi de proiectul rutier.

dar ptr asta Egis ar trebui sa coopereze cu...Italferr.

pasadia

Ok, și încă odată întreb - de ce să scoți CF-ul de pe culoarul Dunării? Ce are dacă îl lăsăm acolo (evident reparat și întreținut)? E pitoresc, nu are nici un fel de probleme tehnice (pante mari sau probleme de capacitate sau altceva...).

dr4qul4

Nu avem nici un motiv sa scoatem CF-ul de pe aliniamentul actual. Este drept, plat intra In DTS si ajunge si langa Orsova.
Diferentele de nivel din zona sunt foarte mari, astfel ca traseul A6 va avea declivitati mult peste cerintele unei CF. Sunt mai multe arii protejate in zona, dar se poate gasi o solutie.
Oricum, aceasta bucata este ultima ca importanta.  Prioritar ar trebui sa fie tunelul Plugova si sa stabilim configuratia pentru conectarea DTS-Calafat-Craiova la DX-ul de Targu Jiu.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Vlad94

In cel mai rau caz, pe sectiunea Orșova-DTS se poate extinde DN-ul la 4 benzi sau 2+1, acolo unde se poate. Eu zic că odată ce vom avea SF-ul gata, se va putea licita în funcție de priorități. Sunt foarte curios să văd pe unde vor traversa Lugojul, Caransebeșul și desigur zona montană.

razvan96

^ Proiectul pe CF are traseul batut in cuie, ramane prin Defileul Dunarii. Nu are rost sa dezbatem asta.

horyatm

#1045
@Vlad94

Adică aici?

archaeus

Au facut unii tunel pe sub Mont Blanc si noi ne cacaim sa trecem muntii cu o autostrada de jde ani. Si pe banii altora.....pe DTS-Orsova nu cred ca se poate face ceva pe malul Dunarii, nici macar o banda in plus pe actualul DN care e o coloana continua de tiruri de la Simian si pana la centura Lugoj. Eu as incepe cu capetele pana la Slatina Timis dinpre Lugoj si in partea cealalta depinde pe unde stabilesc traseul, daca il duc direct Calafat sau fac ocol la sud de Strehaia cu legatura la viitoarea centura Craiova Sud.

Sealand01

#1047
Dar auziti sf- este pt craiova - lugoj, nu prea se vorbeste de calafat(greseala mea scuze) sau mi-a scapat mie?

archaeus

E vorba de postarea #763 a lui @Vancouver cu un posibil traseu

https://imgur.com/tc0mcJK

Vlad94

@horyatm, mă gândeam că ar fi posibil să sape în unele zone.