News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dorum

Doamne, ce idioti :(
Cu astia o sa facem noi PNRR? :(

pasadia

"Alin Serbanescu te iubim / Că ..."

Ma rog, e clara continuarea, tot la fel de clar cum stim si cine e tartorul. E clar ca are ceva cozi de topor prin CNAIR dar totusi...

dorel_cu_lopata

#1067
Rezultatul evaluarii si autorii

Clarificarile la evaluarea tehnica si financiara s-au facut

Kravim

#1068
^^^^ Clotilde Armand e acolo pentru ca a fost șefa filialei Egis Romania o bună perioadă de timp

horatiu.cosma

https://mainnews.ro/teorie-conspirationista-lansata-de-cnair-intr-un-comunicat-of/

"Un fake news cu aproape toate ,,ingredientele" a fost lansat marți, 14 decembrie, de acolo de unde, cel puțin teoretic, ar fi trebuit să ne așteptăm mai puțin – o instituție publică.

Povestea nici măcar nu este una nouă. În perioada în care Cătălin Drulă s-a aflat în fruntea Ministerului Transporturilor, absolut toate contractele câștigate de firma Egis cu CNAIR au fost puse de publicațiile apropiate PSD pe seama relației dintre acesta și primarul Sectorului 1, singurul element de noutate în cazul de față fiind Asociația Pro Infrastructură.

Întreaga poveste fabricată în CNAIR este un fals de la un cap la altul. În primul rând, nu Ionuț Ciurea a anunțat pe forum victoria celor de la Egis, ci utilizatorul ,,NGC", cel care în general anunță câștigătorii licitațiilor înainte ca aceștia să fie comunicați de CNAIR.

În plus, informația a fost confirmată, într-un articol publicat pe data de 12 decembrie, și de Economica.net, publicație deținută de Sebastian Ghiță.

Un alt aspect trecut cu vederea este faptul că nici Cătălin Drulă nu mai este membru al Asociației Pro Infrastructură și nici Clotilde Armand nu mai lucrează pentru firma Egis. În altă ordine de idei, CNAIR nu explică cum un anunț publicat pe un forum, fie el și unul neadevărat, poate influența evaluarea ofertelor, procedură de care se ocupă tocmai o comisie din cadrul companiei.

La aproape o oră de la publicare, CNAIR a revenit cu o erată în care li se cere jurnaliștilor să nu bage în seamă comunicatul iar postarea a fost ștearsă de pe pagina de Facebook. ,,Vă rugăm să ignorați emailul anterior", a fost mesajul transmis presei de CNAIR."

slartibartfast

#1070
Dacă tot suntem la teorii ale conspirației, toată chestia asta îmi sugerează mie că ei voiau să caute nod în papură lui Egis ca să nu le atribuie contractul, chiar dacă au oferta cea mai bună. Dar faptul că informația despre poziția lui Egis în cadrul evaluării s-a scurs, și nu doar aici, ci mai ales, prin surse de presă, la Economica.net (un forum nu e mare lucru, dar presa are greutate), le-a încurcat lor borcanele. Și au reacționat cu panică. Atunci când însăși reacția a dat cu recul, au făcut repede pașii înapoi (probabil la cererea șefilor care riscau să se trezească cu un mic scandal în brațe din cauza lor).

Apariția informației nu are cum să influențeze nicio procedură de atribuire desfășurată legal. În schimb ar atrage atenția asupra încercărilor unora de a manipula rezultatul licitației după bunul plac. Și chiar și așa, nu ar avea nicio putere dacă nu ar fi reală (ceea ce înseamnă că reacția lor doar confirmă suplimentar informațiile publicate). Dacă era o informație falsă, se dezumfla repede. Asta e puterea transparenței și ăsta e rolul presei jucat bine.

NGC

Sa vin si eu cu un comunicat? :lol: :lol: :lol:

Quote from: CNAIR on December 14, 2021, 06:50:04 PM
Forumul PeUndeMerg al Asociației Pro Infrastructura a lansat recent în spațiul public informația portivit căreia Firma Egis ar fi fost declarată câștigătoarea Contractului pentru elaborarea Studiulu de Fezabilitate al Drumului Expres Craiova – Lugoj.

Quote from: NGC on December 08, 2021, 09:18:30 AM
Vrabiutele transmit ca aici castigatorul initial este asocierea condusa de EGIS si care include si pe SEARCH.

Nu am scris destul de clar ca este vorba despre castigatorul initial?

Quote from: CNAIR on December 14, 2021, 06:50:04 PM
Însă procedura de atribuire se află încă în evaluarea ofertelor, deci nu se poate spune cu certitudine cine va câștiga acest contract.

Mai ales că în multe situații, ofertanții clasați pe primele locuri în anumite faze ale unor licitații, au ajuns la coada clasamentului, după analizarea clarificărilor și soluționarea contestațiilor, venite din partea unor firme concurente.

Vrabiutele spun ca clarificarile erau facute si mai trebuia ca asocierea condusa de EGIS sa prezinte documente actualizate pentru a demonstra informatiile din DUAE.
Pe de alta parte, la faza actuala contestatiile se depun dupa anuntarea castigatorului initial.

@CNAIR: Iar vreti sa induceti in eroare?

danpandrea

@aqualung: mie toată treaba asta îmi arată a flexare a mușchilor în fața API. Bullying clasic în care agresorul ajunge să și-o fure fără să se aștepte.

alexV

Cati ani a fiert mocnit Serbanescu pana sa refuleze cu comunicatul ala.

rocklee

#1074
cum spunea Ciprebbe ....se vede ca le stam in ...gat ...si-au aratat muschii de pui congelat ...si acum si-au dat seama ca sau luat de cine trebuie ..au vazut ca nu suntem prosit si suntem o ..FORTA ...Suntem multi pentru ei ...si acest forum a ajuns la un anumit nivel ...la care ei nu se pot ridica .... :D


Ionut

Hai sa revenim la subiect, adica A6.

Ionut_Daniel_Tm

        Din pacate epopeea A6 va dura multi ani de acum incolo, chiar daca firma Egis va lua contractul. Studiul de fezabilitate ar trebui fazat astfel incat bucatile din A care se pot construi mai repede( aici ma refer la Lugoj- Slatina Timis si Dr.Tr Severin-Craiova) sa primeasca documentatia mai devreme de cei 3 ani din contract. Relieful usor permite acest lucru.

DarkFranck

✅A fost desemnat câștigătorul contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate destinat construcției drumului de mare viteză Craiova- Drobeta Turnu Severin- Lugoj.
📌Prin construcția acestui drum va fi redus considerabil timpul de călătorie între localitățile Craiova și Lugoj.
📌În plus, va fi asigurată o conexiune mai eficientă  cu viitoarele drumuri expres Craiova – Pitești și Craiova- Târgu Jiu.
📌Asocierea Egis Romania SA – Search Corporation S.R.L.– Italrom Inginerie Internațională SRL – Geostud S.R.L. – ECO Geodrum S.R.L. – Egis International SAS a fost desemnată câștigătoarea acestui contract de peste 92,7 milioane de lei fără TVA.

Sursa
Fluctuat Nec Mergitur

Ionut

Vai dar ce surpriza! Nici nu ne așteptam să fie Egis-Search!

dr4qul4

pai daca le-ati pus cutitul la gat? S-au speriat si au cedat presiunilor
Daca trimiteai escadrila de drone sa-i urmareasca ?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,