[GJ] Centura Targu Jiu

Started by GDPR, March 29, 2018, 02:04:58 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AlexxC

Avand in vedere ultimele vesti legate de procesul cu Sallini ,cat de relevant este in momentul de fata motivul rezilierii?

NGC

Motivul rezilierii este chiar foarte important, pentru ca decizia instantelor ar putea fi folosita cu autoritate de lucru judecat in alte proceduri. Ar fi si un indiciu despre participarea sau nu a celor de la Salini la licitatia curenta pentru LD2 D + E si despre cum ar actiona comisia de evaluare. ;)

Sealand01

Si pentru faptul ca poate anula rezilierea si obliga CNAIR continuarea contractului

NGC


Sealand01

@NGC n-ar putea CNAIR sa introduca in contracte si Pacte comisorii? Care sa sune pe romaneste " N-ai dus proiectul in 6 luni la 10%, in 12 luni la 40% etc, contractul e reziliat". Se si judeca mai usor, totul e mult mai limpede

adiarc

^problema principala este la autoritatile incompetente...si incepe ( cea mai mare problemă de unde pleaca majoritatea bubelor ) este u n SF execrabil..dupa chipul si asemanarea autòritatilor

asadar ,cand statul NU isi face treaba va atrage constructori la fel ca el,si NU va putea pune piciorul in prag ,atata timp cat nu a facut nimic la timp si de calitate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AlexxC

https://www.radioinfinit.ro/se-reiau-lucrarile-la-centura-targu-jiului-secol-castig-de-cauza-in-procesul-cu-cnair/

Vesti bune pentru centura Tg-Jiu!
Din cate inteleg Secol a trecut de evaluarea tehnica si a ramas doar partea financiara.
Avem informatii despre intentiile CNAIR? oare sunt porniti sa conteste decizia?
Despre Secol: sunt capabili sa duca contractul la bun sfarsit?ce lucrari au in executie in Romania ,cum se descurca?

Sealand01

Pai scrie in articol ca CNAIR a mai incetat cateva contracte cu ei inainte de termen, deci probabil prost

perfidus

Quote from: NGC on May 13, 2020, 11:05:39 AM
Motivul rezilierii este chiar foarte important, pentru ca decizia instantelor ar putea fi folosita cu autoritate de lucru judecat in alte proceduri. Ar fi si un indiciu despre participarea sau nu a celor de la Salini la licitatia curenta pentru LD2 D + E si despre cum ar actiona comisia de evaluare. ;)

Imi cer scuze ca citez un mesaj de pe aceeasi pagina, dar chiar e importanta decizia de acum, prin care SECOL castiga dreptul de a continua procedura prin evaluarea ofertei (s-a invocat prezenta SECOL intr-o asociere cu Salini Impregillo pe un contract care s-a reziliat pentru neindeplinierea obligatiilor contractuale). Au trecut cateva zile de la decizie, stim cumva daca CNAIR a contestat, sau nu mai poate contesta?

Sincer nu as fi deloc incantat de castigator, daca se ajunge la semnarea contractului, SECOL are lucrari inca neterminate de ani de zile pe DN55.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Riscam sa ajungem la Un secol de singuratate... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

@perfidus: Contestatia a fost la TB si acolo dureaza mai mult decat la CNSC cu comunicarea deciziei. O sa incerc sa aflu cum stam.

AlexxC

https://cursdeguvernare.ro/stadiul-celor-85-de-proiecte-fazate-de-romania-pentru-a-nu-pierde-finantarea-europeana.html
Extras din articolul de mai sus:
"Pe zona de transport, cel mai întârziat proiect fazat, cu un stadiu de execuție de doar 24,5%, este construcția variantei de ocolire Târgu-Jiu, faza II, cu o valoare de 184,7 milioane de lei"
Avem sanse sa o terminam pana in 2023 daca semneaza cu Secol?Dar daca se reliciteaza? Ce termene estimative de finalizare a lucrarilor avem in fiecare din aceste doua cazuri?

perfidus

Sunt unu-doua poduri neincepute, unul sigur este la actuala intrare pe centura in sudul Tg. Jiului, langa pasajul CF. Acolo va fi mult de munca. Altele sunt in stadiu de elevatii si grinzi. Teoretic s-ar putea termina, dar am mari rezerve ca se va putea si practic. Au fost mari probleme cu cadastrele si nu stiu daca s-au rezolvat toate sau mai sunt inca.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

tom_sawyer

TB a obligat CNAIR la reluarea procedurii de atribuire.

Pe 10.09 s-a încheiat evaluarea financiară, conform SEAP:
https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100077828/



AlexxC

Acum ar trebui sa anunte castigatorul,corect?
Orban in recenta vizita la TgJiu a anuntat reluarea lucrarilor la centura...sunt semne bune pentru acest obiectiv,sper doar sa nu dezamageasca constructorul.