[SJ] Centura Zalau

Started by kumar, March 29, 2018, 06:22:03 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

Ionut a uitat sa puna planse, dar cine e curios, poate lua documentatia tehnica de aici.

NGC

@Ionut: Ai dreptate, SEARCH s-a ocupat in 2018 / 2019 de "Servicii de Reactualizare STUDIU DE FEZABILITATE, intocmire PROIECT TEHNIC si DETALII DE EXECUTIE pentru Varianta de Ocolire a Municipiului Zalau, Etapa 2, intre DN1F km 76+625- DJ191C".

Asta este traseul dupa reactualizarea studiului de fezabilitate.



horatiu.cosma

S-a trezit Cuc la Zalău în campania electorală să zică că anul ăsta se va lucra pe centură, așa că sclaveții din CNAIR au demarat proiectare și execuție pe baza SF-ului finalizat de Search, fără să mai aștepte ca Search să își termine contractul. Acum se chinuie să rezilieze cumva partea de PT din contractul Search.

voicul

 :jawdrop:

Sa ne aducem aminte pentru ce a fost demis CUC: pentru incompetență!

Cand fac remake la filmul asta?

TibiV

Remake?...
La fiecare schimbare de director CNAIR, la fiecare schimbare de ministru, la fiecare schimbare de guvern....
In medie de 3,8473 ori pe an.

(Scuze daca am gresit la zecimale....  O:-) )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

adica in loc sa avem  :puke:PT+ DDE o sa avem doar SF si contract blocat?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


rota

Reactualizare Studiu de Fezabilitate, întocmire Proiect Tehnic și Detalii de execuție pentru Varianta de ocolire a Municipiului Zalău-Etapa 2, între DN1F km 76+625-DJ 191C


COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și Ministerul Transporturilor, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport,  au semnat în data de 13.09.2019 Actul Adițional nr.2, la Contractul de Finanțare nr. 14/20.08.2018, pentru proiectul "Reactualizare Studiu de Fezabilitate, întocmire Proiect Tehnic și Detalii de execuție pentru Varianta de ocolire a Municipiului Zalău-Etapa 2, între DN 1F km 76+625-DJ 191C", (cod SMIS 2014+116260).

Prin semnarea Actului Adițional nr.2 se modifică la Condiții Generale, Articolul nr. 3 - Valoarea totală a Contractului de Finanțare și valoarea eligibilă, alin. (1) și alin. (2) se modifică și va avea următorul cuprins:

Valoarea totală a Contractului de Finanțare  este de 4.188.239,77 lei;
Valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul de Coeziune, în procent de 85%, este de 3.008.522,99 lei;
Valoarea cofinanțării, în procent de 15%, este de 530.915,82 lei.
sursa

TibiV

Am verificat sursa

Sorry, Ionut, dar in cazul asta citarea este strict necesara...
Quote
Valoarea eligibilă nerambursabilă din Fondul de Coeziune, în procent de 85%, este de 3.008.522,99 lei;
Valoarea cofinanțării, în procent de 15%, este de 530.915,82 lei.

Bai, trebuie sa arunc la gunoi tot ce stiu despre fondurile UE?....
NErambursabila ?!?!....
Adica Uniunea Europeana NU ne va rambursa 85% din valoarea eligibila?!....  :o
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

florin74

#54
Asta e terminologia Tibi.
Valoare eligibila se foloseste pentru a identifica acele cheltuieli care se deconteaza integral sau partial de catre UE+Buget stat (intr-un procent variabil, de la program la program) . Acestea se impart in valoare eligibila nerambursabila - suma ce urmeaza a fi primita, conform procentului de sprijin - de la 10-15% pana la 100%)  eventuala diferenta fiind suportata de beneficiar.( valoare eligibila - cofinantare beneficiar). Mai exista alte tipuri de cheltuieli, care sunt neeligibile si care sunt suportate integral de beneficiar (de exemplu TVA recuperabil, dobanzi la credite, cheltuieli cu achizitia terenurilor etc).


Asa arata un cap de tabel din contractul pe POR(care utilizeaza FEDR), cele pe POIM se finanteaza din FC.

Valoarea totală
Valoarea totală eligibilă     
Valoare totala contributie publica    
Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR   
Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional   
Valoarea cofinanţării eligibile a Beneficiarului   
Valoarea neeligibilă inclusiv TVA


ultras

Eu asa inteleg:
rambursabil = beneficiarul trebuie sa returneze (partial sau total) dupa un anumit timp acei bani (practic e un imprumut / credit)
nerambursabil = beneficiarul NU trebuie sa returneze nimic (deci Romania nu trebuie sa ramburseze cei 85%) dupa ce ii primeste de la UE si respecta contractul

kumar

Procedura licitației pentru execuția tronsonului doi al centurii Zalăului a fost reluată

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a reluat, luni procedura licitației pentru execuția celui de-al doilea tronson al șoselei ocolitoare a municipiului Zalău. Licitația pentru șoseaua de ocolire a muncipiului Zalău, publicată pe Sistemul Informatic Colaborativ pentru Achiziţii Publice (SICAP), fusese suspendată pentru clarificări, la începutul lunii septembrie. Publicată pe platfoma de achiziţii publice, în cursul lunii mai, cu valabilitate până la finalul lunii ianuarie 2020, achiziţia derulată de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere  (CNAIR) este: "online fără licitaţie electronică". Procedura a fost reluată, data de 10 octombrie 2019 fiind termenul limită de depunere a ofertelor. Practic, cei care vor să depună oferta au la dispoziție 3 (trei) zile să facă acest lucru, iar probabilitatea să apară o ofertă într-un timp atât de scurt este scăzută. CNAIR nu a făcut altceva decât să lase vechiul termen limită de depunere a ofertelor, cel afișat în luna iunie.

http://www.magazinsalajean.ro/economic/procedura-licitatiei-pentru-executia-tronsonului-doi-al-centurii-zalaului-a-fost-reluata

dr4qul4

Asta e centura aia cu traseul ales de zici ca e 3,14x2 de bou?
@compania 3,14x2, sa nu cereti tuneluri pe noile segmente de DN-uri ca musca.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Pe acolo e poligonul...si probabil e facut asa sa poata evita proiectilele. :)
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

#59
Crezi ca nu ar fi gasit un traseu care sa porneasca din capatul centurii actuale pana in zona intersectiei DN1F cu DJ108R? Ar fi pastrat un
De fapt nu ar fi avut nevoie de nici un tunel, doar de defrisari. Panta maxima ar fi fost de 10% (dar cu ceva deblee/viaducte posibil sa o scoata in 8% - parca atat e in normativ). Sa nu-mi spuneti ca sunt animale salbatice pe acolo, in capatul poligonului.







Powered by API/PUM imgur uploader


De fapt ei nu vor sa se complice. In varianta mea, Centura Zalau ar fi trecut peste tunelul Meses de pe A3 si pe sub viaductul A3 peste Valea Mitii. Ei prefera sa nu se intersecteze cele 2 proiecte, chiar daca asta inseamna 3 km de serpentine, in plus pe DN. Daca se face, chiar va arata a traseu de F1...4 ace de par in 3,5 km, urmate de alti 6 km de curbe mai normale.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist