[SJ] Centura Zalau

Started by kumar, March 29, 2018, 06:22:03 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alexV

Da, e virajata: 12 curbe in 5,5km; diferenta de altitudine 120m (460m pe Meses si 340m in capatul celalalt la Aghires).
Se vede in poza cum urmareste forma curbelor de nivel. Tinand cont de relief, si de standardul centurii de 1+1, nu e neaparat rau proiectul. Va prelua trafic serios pana e gata tunelul pe A.  :troll:



Sa vedem siguranta circulatiei cum delimiteaza sensurile. Ce misto ar fi separare fizica pe intreaga lungime.

dr4qul4

imaginea asta arata cat de prost este gandit proiectul. Puteau lejer sa faca conexiunea cu A3 mult mai devreme, exact in locul unde A3 este pe pasaj (sau tunel ce avem acolo).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ijwtsh

@dr4qul4 drumul ala are si rolul de a se conecta cu bucata de centura deja finalizata, nu doar de a realiza conexiunea cu autostrada, nu?

dr4qul4

Nu stiu ce trafic de tranzit va mai ramane pe DN1F Poarta Salajului- Zalau dupa ce va aparea A3.
Singurul inconvenient ar fi fost ca ar fi trebuit 2 noduri in putin peste 2 km. Dar am fi scutit 2 km de drum.
In fine, poate era mai greu de facut inca 1 nod, mai ales acolo intre padure si poligon.
Dar pare ca acest proiect nu a luat deloc in calcul existenta A3 ci doar centura existenta.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ijwtsh

Sa ne gandim si cand va fi terminata aceasta centura vs autostrada. Ani buni cel mai probabil vom circula doar pe centura.

horatiu.cosma

Proiectul a luat în considerare A3-ul, altfel nu evita cu atâta grație la milimetru autostrada. Nu ar fi avut sens sa se facă un alt nod mai sus in condițiile in care mai sunt 1,5 km până la nodul proiectat. Plus că va fi inexistenta relația de trafic a celor care coboară pe centură de pe Meseș și se întorc pe A3 spre Poarta Salajului, adică cei care ar beneficia teoretic de 1,5 km in minus.

gicu

De ce e mobilizarea atât de redusă aici? Să fie doar lipsa forezelor?
Că la ce front de lucru au la structuri pe vremea asta, ar putea sa înainteze mult mai bine.

alexV

Poate de-asta:
Durata proiectului: 47 luni, respectiv între data  01.02.2020 și 31.12.2023

Caz in care posibil sa fie "on-track", cum se zice.

Cristian 74

Un motiv e vremea foarte ploioasă de aici. Spre deosebire de zona din sud a țării, aici au fost precipitații serioase. Încă e moale. Managerul de proiect mi-a spus că a trimis oamenii pe teren și au zis că "acum intrăm doar până la glezne în noroi". Se spera că de săptămâna asta vor începe mai în forță. De asemenea, cât am fost eu pe acolo, au zis cei de la Montaj Modular, cei care se ocupă de terasamente, că ar fi semnat cu un subcontractor care va trimite 100 de oameni acolo. I-am rugat să mă anunțe când apar, că mă duc să filmez. Doar să apară... Au zis că săptămâna asta vine o foreză, alte două care erau aici au fost duse în iarnă pe alte șantiere unde se putea lucra. Acum, eu iau informațiile ăstea cu circumspecție, vedem ce va fi...

kesphishev

The man, the myth, the legend: K58 returns!

Au trecut câteva luni bune de când am vizitat ultima dată acest șantier. Motivele sunt numeroase, printre care vremea și condițiile neprielnice, faptul că am fost cam ocupat și faptul că Cristian 74 ne-a ținut la curent cu progresele (fie ele cât de mici) de pe timpul iernii, practic eliminând necesitatea pozelor de la sol.

Săptămâna asta, astrele s-au aliniat (sau cel puțin așa am crezut). La Zalău nu a mai ploat / nins de aproximativ o săptămână, iar temperaturile sunt pozitive.
Am plecat de la prezumția că solul, după o săptămână lipsită de precipitații, va fi uscat și că îmi va fi ușor să parcurg traseul. M-am înșelat amarnic.
Într-o discuție cu Cristian 74 despre acest șantier, îmi amintesc că a zis că o persoană de pe șantier i-a spus că sunt zone unde nu bate soarele aproape deloc sau chiar deloc. O să vedeți imediat.

Pozele au fost făcute azi, 05/03/2022, între ora 14:20 și 16:25, pe direcția DN 1F -> DJ 191C.
Între timp, mi-am schimbat ,,vechitura" de telefon, Galaxy S7, cu un Galaxy S21. Să fiu sincer, și telefonul meu anterior a făcut poze bune afară, în condiții bune de lumină, dar am observat și apreciat calitatea imaginilor de pe noul telefon. Multe dintre poze (adică toate în afara primelor 15-20) le-am capturat folosind camera de 64MP, cu o rezoluție de 9248x6936.

Să începem!
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

kesphishev

#220
Link către toate imaginile, în calitate originală:
https://drive.google.com/drive/folders/1sMdNOZ6HVMke6d02xFS_ICMS57H6RwXw?usp=sharing


Începem de pe DN1F, unde sunt în continuare restricții de circulație: (GPS)


Organizarea de șantier: (GPS)


(GPS)


(GPS)


Aici va fi sensul giratoriu, urmat de un viaduct mai lung: (GPS)


(GPS)


(GPS)


Vedere spre Est: (GPS)


Spre Sud-Vest: Cică aici va fi un zid de sprijin. Propun să îl numim Marele Zid Chinezesc din Zha Lao. (GPS)


(GPS)


(GPS)


O foreză își face somnul de frumusețe: (GPS)


Vedere spre Nord: (GPS)


(GPS)


Chiar după ce se termină porțiunea cu piatră, în vârful acestui mic deal, am rămas împotmolit vreo 5 minute. Când am încercat să sar din noroi, am sărit fără papuci și am aterizat doar cu șosetele. 11/10, would not do it again. (GPS)


(GPS)


(GPS)


Vedere spre Nord: (GPS)


Continuăm spre Vest: (GPS)


(GPS)


Foarte abrupt acest versant: (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

kesphishev

#221
Cred că asta e una dintre zonele unde nu prea bate soarele. De vreo două săptămâni, dacă nu mai bine, sunt temperaturi pozitive în zonă, ba chiar în unele zile erau vreo 10-12 grade. (GPS)


Vedere spre est: (GPS)


Spre Vest: (GPS)


(GPS)


Vedere spre Est: (GPS)


Vedere spre Vest: (GPS)


(GPS)


(GPS)





Vedere spre Est: (GPS)


Spre Vest, avem un podeț finalizat: (GPS)


Vibe de Amsterdam.
Cu pluta pe sub podeț: (GPS)


(GPS)


Vedere spre Nord-Est: (GPS)


Vedere spre Sud: (GPS)


Un alt podeț finalizat: (GPS)


Aici va fi o supratraversare: (GPS)


(GPS)


Vedere spre Poligonul de Tragere: (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

kesphishev

#222
Continuăm cu un alt podeț aproape finalizat: (GPS)


Avem și o mică alunecare de teren: (GPS)


(GPS)


Interesant este că arată a rocă mai dură, dar se sfărâmă destul de ușor: (GPS)


(GPS)


(GPS)





Scuzați calitatea imaginii. Înainte să ajung aici, la cealaltă pereche de piloți forați, erau 3-4 inși, vorbitori de limbă chineză, care lucrau la armătură. Nu le-am făcut poză. Oricum, nu cred că m-ar fi înțeles dacă i-aș fi întrebat. (GPS)


(GPS)


Vedere spre Est: (GPS)


Continuăm spre Vest, unde au mai lucrat la terasamente: (GPS)


Vedere spre Zalău: (GPS)


Avem câteva podețe finalizate: (GPS)


(GPS)


Și câteva utilaje staționate: (GPS)


(GPS)





(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

kesphishev

#223
Continuăm spre Vest: (GPS)





Vedere spre Est: (GPS)


(GPS)


(GPS)


În zona acelui utilaj mai erau încă 2-3 muncitori, tot chinezi, care puneau cofrajul în jurul armăturii pentru baza pilonului. (GPS)


(GPS)


(GPS)


Îi puteți vedea pe muncitori mai jos: (GPS)


Ne îndreptăm spre finalul traseului: (GPS)


(GPS)


(GPS)


Avem ceva material de umplutură: (GPS)


Avem și un cântar d-ăla mare. (GPS)


Vedere spre Est: (GPS)


Mergem spre oraș, pe DJ 191C (GPS)


Strada este recent reabilitată (GPS)


La Poligonul de Tragere, se pare că și-au făcut rezerve de material de umplutură:



Sfârșit!
Nu sunt sigur dacă voi reveni la actualizările relativ lunare cu care v-am obișnuit vara trecută. Dar, cel mai probabil îl veți avea în continuare pe Cristian 74 care va pândi de deasupra șantierul.
Rămâneți cu bine!

Powered by API/PUM imgur uploader
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

Cristian 74

Nice seeing you in action/mud, K58, the myth, the legend, if you will. Grozave poze, telefonul tău are o calitate foto bună. Te-ai adaptat situației vorbind despre Zha Lao acum, inspirată alegere. :D Muncitori chinezi, nu mă așteptam și nu știam. Totuși, din poze, e cam depopulată zona, chiar și cu vremea neprietenoasă. Cum e mișcarea, așa, de la nivelul solului? Oameni, mașini? Mulțumim pentru efort!