News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[CJ] Centura Dej

Started by NGC, February 01, 2019, 06:10:39 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC on January 30, 2019, 09:52:17 PM
In urmatoarele 3 saptamani ar trebui sa avem cateva evenimente despre care va voi informa pe masura ce apar la orizont. Stay tuned! ;)

Continuam. ;)


Astazi a fost lansata licitatia [CN1008611] / 01.02.2018, "PROIECTARE si EXECUTIE ,,Varianta de Ocolire Dej"".

Valoare estimata: 104.525.520,00 RON fara TVA

Durata contractului: 24 luni, din care 5 luni pentru proiectare si 19 luni pentru executie

Termen depunere oferte: 01.04.2019

Fonduri: Bugetare

Quote
CLAUZE SUSPENSIVE: "Procedura va fi anulata, in cazul in care pana la data semnarii contractului nu vor fi asigurate finantarea si creditele de angajament necesare.

NGC

VO Dej



Alt proiect "matur", de pe vremea lui Pazvante.

PaulD

VO Dej este atât de necesară, din păcate ar trebui să pornească de unde începe săgeata cu (Baia Mare) pentru a nu se crea ambuteiaje la sensul giratoriu (triunghi) în care se intersectează drumurile din Bistrița (DN17) și Baia mare (DN1C) :D. Și acum e tot timpul blocat.

GDPR

Au inclus o fisa si pentru VO Dej. Pe 2019 nu se aloca credite bugetare, ci doar de angajament.

dragos76

PaulD, păi nu o să mai fie cazul de acel ambuteiaj, pentru că tot traficul de tranzit va merge pe centruă, prin acest nod la est de giratoriul menționat de tine. În giratoriu se va intersecta doar traficul pe direcția Baia Mare cu cel local.

Dar ce e dubios, și semn că e un proiect făcut cu carioca, e că acolo pe planșă văd că e indicat "pasaj superior" (ceea ce e și normal, o intersecție la nivel nu prea ar face față). Dar chiar nu văd unde e loc pentru așa ceva. Plus că ai niște raze de curbură acolo adecvate eventual pentru trafic de biciclete.

TibiV

#5
Quote from: PaulD on February 01, 2019, 08:45:25 AM
VO Dej este atât de necesară, din păcate ar trebui să pornească de unde începe săgeata cu (Baia Mare)
Ai dreptate, dar acolo este un deal foarte inalt - cam 150 de metri.
Si CNxxR  stim cu totii ca "iubeste" tunelurile....

Mai neclara mi se pare solutia de la capatul din sud, de la pasajul peste CF Ocna Dejului...

Dar hai sa pun si "oficiala", doar "for the record"...
http://cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/s-scos-la-licita%C8%9Bie-proiectarea-%C8%99i-execu%C8%9Bia-variantei
Quote
S-a scos la licitație proiectarea și execuția Variantei de Ocolire Dej
01 Feb 2019

CNAIR SA a publicat pe platforma informatică de achiziții publice (SICAP) anunțul de participare pentru procedura de achiziție publică pentru proiectarea și execuția Variantei de Ocolire Dej în lungime de 5,45 km.

Durata contractului va fi de 24 luni din care 5 luni perioada de proiectare, 19 luni perioada de execuție a lucrărilor și minim 36 de luni perioada de garanție a lucrărilor.

Valoarea estimată a acestui proiect este de 104.525.520 lei fără TVA.

Necesitatea acestei investiții constă în eliminarea traficului de tranzit (predominant greu și foarte greu) din municipiul Dej care în lipsa unei variante ocolitoare ajunge la ora actuală în oraș pe relațiile DN 1C (E58) și DN 17 (E576)
.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

oaspetele

Binevenita, dar eu nu am mai calcat de mult pe acel pod.
Prefer varianta Beclean - Branistea - Mica - Dej.
Mult mai liber si cu vreo 5km mai scurt, plus ca nu te blochezi in sens si peste pod.

Bogdan_Cluj

Eu mi-am imaginat asa ceva ca si prima varianta cu posibilitate de extindere ulterior:

Var 1: Prioritatea nr 1
Momentan la nord se termina in aer, pt ca va urma o legatura cu Var 3 ulterior. Pt inceput s-ar putea conecta cum propun ei in prima poza de pe thread.



Var2: Extindere var 1 - spre Bistrita



Var3: Extindere var 1 - spre Baia mare. Conexiunea cu var 1 s-ar face printr-un pasaj.



Si ca sa visam si mai frumos, extindere spre Beclean:
Var 4: Extindere var 2 ulterior


Ionut

Planse si detalii interesante Centura Dej.

Caietul de sarcini (atasat). Cateva elemente:

Situatia existenta. Necesitatea/oportunitatea investitiei.




Lucrarile. Traseul.








Ionut

Plan general de amplasament.


Varianta 1.


Varianta 2.


Varianta 3.

Ionut


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut


Ionut

Tot planuri de situatie, un alt format.






Ionut

Pasaj peste CF industriala km 0+340