[CJ] Centura Dej

Started by NGC, February 01, 2019, 06:10:39 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

PaulD

CF din zona MOL/OMV are semnal intermitent de anul trecut, nu se mai fac cozi. Am facut drumul de cel putin 10 ori in ultimele 3 luni si nu am prins niciodata bariera sau mai mult de 4-5 masini in fata mea la CF :D

elphax

ultima oara am fost in vara si statea politia la orele de varf si lasa masinile sa treaca direct cand era ok ca sa nu se faca coada
asta nu inseamna ca nu ar trebui evitat printr-o solutie mai buna

oaspetele

https://www.stiridebistrita.ro/prima-bariera-montata-conform-legii-lui-simionca-pe-dn17-catre-cluj-napoca-la-iesirea-din-dej
Prima barieră montată conform Legii lui Simionca: pe DN17, către Cluj-Napoca, la ieșirea din Dej!

Sincer, nu mai tin minte daca are sau nu bariera, dar de trecut am trecut-o de 2x ieri si nu mai e cu stop.
Ma rog, putin relevant in cadrul topicului.

GML

In zona trec numai trenuri de marfa, spre Ocna Dej?
Am trecut in zona de multe ori, dar nu am vazut niciodata un tren.

TibiV

#34
Doar marfare.
Cu sare.

Quote from: oaspetele on February 04, 2019, 03:04:34 PM
https://www.stiridebistrita.ro/prima-bariera-montata-conform-legii-lui-simionca-pe-dn17-catre-cluj-napoca-la-iesirea-din-dej
Prima barieră montată conform Legii lui Simionca: pe DN17, către Cluj-Napoca, la ieșirea din Dej!

Alt geniu al ziaristicii...
Trecerea la nivel este pe DN1C, nu pe DN17....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

API pe Facebook

Vineri, 01.02.2019, a fost lansată licitația Variantei de Ocolire Dej cu o valoare estimată de 104,5 milioane RON (fără TVA) pentru 5,45 km de drum cu o bandă pe sens. Contractul prevede 5 luni de proiectare și 19 de execuție în teren. Pe forum aveți planșe și dezbateri: http://bit.ly/2BkhIrI.

Studiul de Fezabilitate (SF) a fost aprobat în anul 2010. Traseul se desprinde din DN1C în apropierea ieșirii din oraș spre Cluj-Napoca, traversează printr-un pasaj suprateran calea ferată Cluj Napoca-Dej și continuă spre nord printr-un pasaj peste DJ161D. Urmează un pod lung de 200 m peste Râul Someș și un pasaj de 150 m care supratraversează Triajul Dej. Capătul este în nodul denivelat cu DN17 în direcția Bistrița.

Toate avizele obținute la acea dată sunt expirate, multe fiind acordate doar de principiu, condiționate de către emițători. Rămâne de văzut dacă viitorul antreprenor va fi nevoit să modifice semnificativ proiectul propus în SF pentru a obține avizele definitive și să solicite sume suplimentare de bani, lucru des întâlnit pe contractele cu studii învechite.

Deși nu avem mari speranțe, poate oficialii din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere ne vor surprinde de data asta și vor derula licitația cu profesionalism și rapiditate, astfel încât lucrările să înceapă în prima parte a lui 2020.

Burzum

Se pare ca trece peste benzinaria MOL de langa calea ferata. Planse de 50 de ani...

NGC

Hai ca si aici CNAIR a inceput anul cu dreptul. :lol: :lol: :lol:

Nici bine nu a lansat licitatia si avem deja contestatie la documentatia de atribuire. :lol:

Este vorba despre contestatia ARL CLUJ.



Lectura completa o puteti gasi timp de 7 zile aici.

Nu va mirati daca vi se pare ca ati mai vazut undeva ceea ce apare in contestatie. Cum ARL CLUJ face parte din grupul STRABAG, au facut copy / paste din contestatia STRABAG la VO Medias. :D

Ionut

Ăștia au lansat licitația pe OMT 600?  :o
Nici nu m-am uitat pe contract.

NGC

Nu e OMT 600.

Si VO Medias si VO Dej sunt lansate in baza noului "contract national" de la inceputul lui 2018 prin HG 1 / 2018. Problemele sunt altele.

In afara de ceea ce a contestat GEIGER la VO Medias, si aici si si acolo pe langa conditiile generale, mai exista conditii speciale, numai ca desteptii astia au modificat prin conditiile speciale de la aceste doua licitatii, mai mult decat e permis prin conditiile din HG 1 / 2018. ;)

NGC

Sa pun paie pe foc si sa pregatesc munitie contra PAPAGALULUI Cuc. :lol: :p

Quote from: NGC on February 12, 2019, 10:33:17 PM
Hai ca si aici CNAIR a inceput anul cu dreptul. :lol: :lol: :lol:

Nici bine nu a lansat licitatia si avem deja contestatie la documentatia de atribuire. :lol:

Este vorba despre contestatia ARL CLUJ.

Contestatia a fost admisa.

NGC

^^^



Quote
Rezultă că prin actul normativ au fost prevăzute expres clauzele din condițiile generale care pot fi clarificate sau amendate, riscurile nefăcând parte dintre acestea.
Prin urmare, potrivit dispozițiilor HG nr. 1/2018, autoritatea contractantă era obligată să preia textul clauzei 68 așa cum era formulat în actul normativ, deoarece acesta face parte din Condițiile Generale, elaborarea de condiții speciale fiind permisă numai cu privire la clauzele și subclauzele prevăzute în tabelul din anexa 2 din hotărîrea de guvern, sub sancțiunea nulității acestora.
Modificarea formei și conținutului clauzelor generale (așa cum sunt și riscurile), în orice modalitate și suplimentar excepțiilor prevăzute, este evident nelegală și încalcă dispozițiile actului normativ care le-a instituit.
Astfel, Consiliul apreciază că se impune ca autoritatea contractantă să elaboreze modelul de acord contractual cu respectarea hotărârii de guvern în ceea ce privește condițiile generale privind riscurile.
Consiliul nu reține în soluționare alegația autorității contractante din punctul de vedere privind necorelarea HG nr. 1/2018 cu legislația actuală în materia achizițiilor publice, întrucât actul normativ menționat este în vigoare și prin urmare opozabil tuturor, respectarea sa fiind obligatorie.

NGC

#42
Avem prima amanare si aici, pentru ca a fost admisa contestatia. Noul termen pentru depunerea ofertelor este 11.04.2019. Asteptam masurile de remediere si clarificarile.

NGC

Avem o noua amanare. Noul termen este 16.05.2019.

NGC

Am uitat de dimineata de licitatia asta.

Avem un sigur ofertant, asocierea SOCIETATEA DE CONSTRUCTII NAPOCA SA - FRANCO GIUSEPPE SRL - SC DP CONSULT SA.

Sa vedem cat timp le ia sa o evalueze. :lol: