Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 16 Guests are viewing this topic.

rocklee

o imagine cu terasamentul lotului 1 ST... :(



rocklee

#10381
imagini din zona podului peste raul  sebes





Teo

Vesti bune!

Azi pe la 2:30 un excavator lucra chiar langa breteaua de pe care se coboara de pe A1 la Lancram, langa fabrica Kronospan.

Erau clar delimitate marginile culoarului de lucru si parea stramta portiunea, parea conturul unei viitoare bretele de urcare/coborare de pe A1/A10 sau invers.

gsimon

Cateva poze de astazi de pe lotul 4 de la alunecarea minune  O:-)
Cam asta e stadiul actual. Din cate am inteles de la paznici a fost azi o vizita de la transporturi pe ambele loturi. Din pacate mai multe detalii nu stiu, doar un paznic mai vorbaret ne-a zis data (informal evident) ca se doreste deschiderea la 1 mai.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

Quote from: gdo on March 31, 2018, 01:53:08 PM
Eu cred ca totusi lucrurile se misca promitator pe lotul 1...

Dacă comparăm cu Aktor, da într-adevăr lucrurile se mișcă promițător, în sensul că există un oarecare avans față de acum o săptămână. Au mai apărut câteva grinzi la Mureș și la Ampoi, au mai avansat puțin cu pilele la Mureș. La umpluturi nu prea există niciun avans, nici nu prea aveau cum, solul cred că e îmbibat cu apă. În schimb la structuri ar putea să lucreze mult mai cu spor, e foarte slabă mișcarea, prea puține echipe de fierari și sudori.

Daniel_I

#10386
Fotografiile de azi de pe Lotul 1, intre podul Mures si podul Ampoi. Noutatea e ca se incepe relocarea stalpilor Transelectrica de 220 KV

Zona nod rutier Alba Sud. Fetele au iesit in oras :D


Pod Mures. Culeea Nord








Grinzile montate pe 7 deschideri intre piloni


Prietenii rautaciosi de la ferma relocata din nodul rutier la 100 m langa. Probleme de care nu dai atunci cand esti cu drona / masina, si esti pe pedalele tale ;)


Noutatea: Se pregateste relocarea stalpilor de inalta tensiune. Fundatia este finalizata pentru ambele linii de 220 Kv. Lina de 110KV (stanga) a fost relocata in toamna 2017. Aceste linii blocheaza lucrarile la terasament din nodul Alba Sud spre soseaua de centrua 


Fundatia stalp 220 KV





Culeile nodului Alba Sud








Toate deschiderile cu grinzi


Grinzi depozitate pe terasament langa pod.




Powered by API/PUM imgur uploader

On The Road

voicul

Quote from: dr4qul4 on March 31, 2018, 02:11:11 PM
Din momentul in care incep sa foreze pilotii cu minim 3 foreze, vom avea data deschiderii, care va fi peste 1.5 sau chiar 2 ani.
Daca o lalaie cu 1 foreza, nu ducem lejer in 3 ani.

Cu mare noroc sfarsit de 2019 pentru lot 1.

+1 Daniel_I si +1 ziarulunirea ... aaaa, stai ca nu au cont pe forum  :D

ciprebbe

"Prietenii rautaciosi de la ferma relocata din nodul rutier la 100 m langa. Probleme de care nu dai atunci cand esti cu drona ;)"

S-o crezi tu :))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

carutasul


ciprebbe

Aici avem alunecarea ce se vede din DN, se lucreaza la ea si e mult in afara caii de rulare





Alunecarea de care urla toti.....

un fas :)))


(nu mai pun poze pt ca s-au pus mai sus :) )
doar cateva aspecte de lamurit  si de verificat calea de rulare:



Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

#10391
Vedeti pixelul visiniu? pardon fisurile din asfalt....







Nici eu, doar boombastic la televiziuni a crapat asfaltul  >:(

Si acum planam si gugozitam pe lot 3

Arata ca .......... mult mai urat, peticit asa,  dar na ...asa e conform...(sa speram)







#ca'nbaie...........
#egata?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Quote from: ciprebbe on March 31, 2018, 10:09:01 PM
Si acum planam si gugozitam pe lot 3
#ca'nbaie...........
#egata?

1. Nu gugozitam, ci "guiitzam", ca purcelul inainte de Ignat...
Dar astazi griji mai mari trebuie sa isi faca mielul, nu purcelul...

2. Ha-ha !!!
Deci este ceva adevar in ce spune CNAIR!...
Clar.
Toate neconformitatile trebuie rezolvate ultra-rapid (in regim CNAIR, cam pana in 2020, ca atunci vin altii...)

3. #NU e gata, #Nu vezi ca e "ca-n baie", # Nu vezi ca suntem toti nebuni, doar CNAIR este sanatos ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

#10393
Din ce vad din poze, asfaltul original era un asfalt cu o rugozitate mica, care este silentios dar are o aderenta mai slaba. Cel nou are mai putin bitum si mai mult agregat, va avea o aderenta mai buna, dar va fi mai zgomotos. Semnificativ mai zgomotos. Aderenta mai slaba != alunecos ca pe gresie.

Eu l-as fi preferat pe cel original, la 130 km/h este o diferenta foarte mare de zgomot. Se poate observa diferenta pe DN-urile noastre dragi, unde ai bucati galagioase si bucati silentioase. Alea sunt conforme? Pe alea nu aluneci ca in baie pe gresie? Rugozitatea mai mare e de preferat pe drumurile unde balteste apa, mai ales in oras, unde nu se circula cu viteza mare asa ca nu deranjeaza zgomotul (este mica diferenta). Insa pe o autostrada noua care este problema? Acolo nu ar trebui sa balteasca apa dupa fiecare ploaie.

Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita. Cred ca s-a invatat minte Tirrena Scavi sa nu mai faca cadou o reteta de asfalt mai buna (pentru autostrazi).

Daniel_I

Continuare Podul Ampoi

Terasamentul intre podul peste Ampoi si raul Mures


Culea din Sud a podului Ampoi


Pod Ampoi 75 % din grinzi sunt sus. Au mai ramas 4 deschderi, dar se pare ca merge repede.














Deschideri ramase


Vechiul pod tehnologic (tuburile). Au facut altu ca sa tina camioanele care transporta grinzi pe aici






culea Nord pod Ampoi





Depozit grinzi



Powered by API/PUM imgur uploader

Cam atat
On The Road