Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

Ionut

Da mai, dar...

#RugozitateOptima #PlaneitateImpecabila #MaiVorbimInLunaMai

cristi5

Ar trebui sa-i trimitem lui Serbanescu poze din toata lumea civilizata (in special din Germania de care zice) cu trafic de autostrada limitat la o banda care trece pe langa ditai utilaje.

Iar trecerea traficului pe sens opus pt reparatii e deja mult prea avansat pt dumnealui.

Sa mergem pe drum de pamant? Daca dupa aia urmeaza 28km de drum mult mai sigur, putem merge 100m cu 30 km/h pe macadam. Fac asta regulat in Suedia. La noi nu, mandri ca suntem romani, receptionam numai chestii perfecte. Soferii sa mearga pe DN. Si culmea, oamenii cumpara acest rationament, ca suna logic pe undeva...

cristi5

#10352
Quote from: vancouver on March 30, 2018, 01:32:54 AM
Legat de frezarile facute de TS, stratul de uzura in Germania este prevazut sa aibe 3-4cm.
...
Asadar, aparent, e OK ce face Tirrena.

Stii  ce cred eu ca se frezeaza acolo? Se frezeaza si coafeaza imaginea CNAIR. A devenit cam mare povestea cu rugozitatea si a trebuit sa apara ceva fizic, un utilaj-doua, pe cateva sute de metri sa le dea lor "dreptate", sa puna pe feisbuc. Era super fericit Serbanescu aseara: "ati vazut, remediaza!". Fudulia e cat casa (cat autostrada cu buda de la CIC cu tot), ar fi in stare sa rezilieze daca nu li se da "satisfactie de PR".

Nu zic ca nu sunt probleme tehnice dar pe bune, tii drumul inchis pt asa ceva? Asta fac in Germania, inchid tot??

In Suedia au gresit reteta de asfalt pe zeci de km. Dar au deschis asa si au remediat ulterior. Dar noi nu, ca prioritarile sunt altele. Imagine, fudulie, foloase politice, comoditatea lucratorilor guvernamentali. Cetateanul nici nu e pe lista.

Quest

#10353
O sa-mi spuneti ca tin cu ursu' dar daca Porr are problema aia de surpare, chiar nu mi se pare ok sa se dea drumul la ST4 cu circulatia doar pe banda 2 in zona problemei. Ce autostrada e aia care la inaugurare se merge doar pe banda 2 din cauza unor lucrari ptr rezolvarea unei surpari ? SURPARE, nu lipsa de un pic de marcaj orizontal ! La faza asta Serbanescu cred ca avea dreptate aseara pe Digi (vedeti c-am pus linkul emisiunii cu Ionut & Serbanescu pe thread-ul de Discutii cu CNAIR).

Cristi5 Sigur ca DN1 e horror, dar daca ST4 se deschide cu problema asta nerezolvata, ani de zile presa va spune ca tronsonul s-a dat in trafic cu surpare cunoscuta si rezolvata ulterior. De miru' lumii... Suedezii isi permit ptr ca per total nu mai trebuie sa dovedeasca ca sint un popor serios. Noi, mai avem mult de lucru la acest capitol.

LE: Porr (ST4) nu TS (ST3), multumesc Cristi5. In rest, convingerile ramin, chiar daca intre timp am primit un minus :)
Common sense will get you far !

cristi5

Crapatura aia e pe lotul 4, nu la TS. Daca inteleg bine e la fosta alunecare, remediata rapid de Porr in decembrie. Lotul 3 se poate folosi si fara 4. Nu si invers.

cristi5

#10355
Si da, sunt convins ca daca discutia nu ar fi:

Quote
"constructorii sunt mai hoti ca zugravii", "rugozitate, planeitate, apa la CIC,  becu lui peste"
"numai Perfectiunea poate fi receptionata"
"trebuie respectata Legea si schimbari legislative rapide se fac numai pt VIP-uri"

ci in loc de asta am discuta:

Quote
"cum sa facem sa circule oamenii in siguranta cat mai curand chiar daca sunt probleme pe 50m"

Atunci s-ar gasi o solutie la ST4 Porr (daca chiar trebuie ceva serios acolo) si s-ar fi gasit pana si la groapa OS3. Trebuie sa intelegem toti si sa spunem in gura mare:

Traficul actual din mare parte a Romaniei incape pe o banda. O singura banda pe sens de drum fara obstacole, chiar temporar, cateva sute de metri, nu afecteaza fluenta traficului, si e mult mai sigura si mai rapida decat orice DN!

Si trebuie sa facem colectie de poze din toata lumea cu reparatii de autostrazi pe o singura banda sau pe un sens, cu devieri pe banda de urgenta sau pe langa autostrada, etc etc etc. Totul e sa vrei.

Cred ca lumea "inghite" povestea asta pt ca li se pare ca autostrada e ceva super complex si tehnic, cu becuri si CICuri, rugozitate si stuff. Cand colo e un drum obisnuit,  cu separare de sens si fara obstacole.

ciprebbe

A terminat astazi TS de reasfaltat  zonele cu probleme, in total 1.2km "de cale". 3 zone de 300m (una din ele pe ambele cai). 

Vine comisia? Deschid?
S-a remediat..... deci?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

pasadia

Pai a zis aseara - in mai.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


rizzuh

Le-a facut pe plac Tirrena Scavi. Asadar ii invitam pe domnii de la CNAIR sa verifice daca mai este "gresie ca in baie" si daca "planeitatea" este intr-adevar plana.

Amintesc declaratiile de aseara:
QuoteAlin Serbanesc: nu aluneci neaparat ca aici in studio, dar daca un autovehicul se deplaseaza cu undeva la 120 la ora, zona este si cetoasa, are suspensie... aaăăă... apa in suspensie frecvent acolo si vii cu niste cauciucuri nu foarte conforme poti sa iesi in parapeti

Drobul de sare. Da' langa pe DN1 e mai bine? :lol:

TibiV

Pe DN1 n-ai nici o șansă să vii cu 120 km/h.
Deci e mai sigur... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#10360
Deci API cand a mers cu 140 in plina iarna a scapat numai printr-un miracol. Poate au ales banda cu noroc.

Suspensie de apa, ceata... tot mai bine pe DN.

E inca martie dar pentru 4x300m pe cate o banda asteptam pana in mai. Si culmea e ca li se pare firesc.

istvan78

Aha, deci de acum, orice sector de autostrada receptioneaza CNAIR va fi garantat sigur la 120Km/h pe ploaie torentiala, cu amortizoarele praf si cu slickuri din care ies sarmele. OK! :zen:

vancouver

Nu, in Romania pe ploaie, chiar si mocaneasca, limita este 80 km/h pe autostrada. Numai pe DN este voie 100 pe ploaie.  :lol:
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

voicul

TS avea 90 de zile de la ultima vizita (in jur de 15 ian) sa remedieze problemele. Deci teoretic cam atunci (in jur de 15 aprilie) ar putea sa vina comisia sa vada situatia.

Da poate sunt chemati mai devreme si chiar si vin.

rizzuh

Oare au schimbat si becurile? :lol: