Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Stefan01

Suntem intre km 7 si km 8, mai exact la supratraversarea raului Mures. Aici se lucra sustinut la forarea pilotilor. Au adus doua foreze.






Stefan01

In jurul km 7+800 - km 8 se afla legatura A10 cu sudul orasului Alba Iulia. Aici s-au turnat pilotii  viitoarei pasarele si au fost descoperite capetele acestora. Se observa armaturile. Autostrada va trece printre cele doua randuri de piloti.



Vedere de ansamblu inspre viitorul nod. In spate se afla cele doua foreze si raul Mures. Se observa o constructie ce urmeaza a fi expropriata. Doar terenul a fost expropriat.


Vedere spre Raul Ampoi




Randul de piloti ai pilei catre Alba Iulia


Randul de piloti ai pilei catre Drambar (sau raul Ampoi - cum va este mai usor de inteles)


In departare se observa podetul din aporpierea raului Ampoi. Dupa acel podet vor urma noi sapaturi la supratraversarea raului. Acestea se vor efectua dupa descarcarea arheologica de aproape 1 km care se afla imediat dupa raul Ampoi.


De aici va aduce gdo vestile.

gdo

#5972
Preiau  stafeta de la Stefan01 si voi continua foto-reportajul.
Doresc sa incep si eu prin a multumi celor care au facilitat aceasta vizita, fara ai mai enumera, deoarece a facuto deja colegul meu.
Deasemenea dat fiind faptul ca o sa incep cu poze de pe malul dinspre Drambar al raului Ampoi, unde se afla un sit arheologic de mari dimensiuni, o sa le raspund tot odata colegilor care se plang de mobilizarea celor de la Pizzaroti, prin a le spun ca acesta este si unul din principalul motiv pentru care nu e atacata intreaga sectiune A de o lungime de 14 km. Pe sectiunea A se gasesc mai multe situri arheologice care urmeaza sa fie descarcate, dar est clar ca nu pot fi atacate de constructor.
Iar acum revenind la situl arheologic mentionat mai sus, pentru acesta se estimeaza o peroada de cercetare de cca 60  de zile (evident in functie si de conditiile meteo)







Privire spre Sebes


De la sit pana la intersecta cu DJ s-a mai lucrat si se lucreaza la terasament:











gdo

#5973
Urmeaza pasajul peste DJ107
Privire spre Turda





pe partea cealalta, privire spre Sebes



o privire de ansamblu, s-a ridicat prima culee, iar saptamana viitoare este estimat ca saptamana viitoare sa o toarne






gdo

Celebrele grinzi pozate de pe amplasamentul autoastrazii



Apoi se continua cu terasamentul, in aceasta zona panza freeatica este foarte sus





Privire spre Sebes


Tor spre Sebes, in plan indepartat pasajul peste DJ107



Privire spre Turda





gdo

Apoi urmeaza un alt sit arheoloic (nepozat), este in apropiere de suprtaraversarea drumul care duce spre Drambar (paralel cu DJ107), aicea nu se poate lucra deoarece sunt necesare devierii de linii de inalta si medie tensiune, deasemenea o zona nepozata deoarece nu s-a intamplat nimic fata de ultima vizita, iar in continuare spre capatul sectiunii A la km 13,5 urmeaza o alta structura care va facilita accesul la terenurile agricole din zona.





In imaginea de mai jos se vede, au dat si peste un izvor, urmand sa faca o drenare..


Si aruncam o ultima privire spre Sebes, dinspre capatul sectiunii A





Deasemena ca si ultime informatii si sectiune B se afla intr-un stadiu avansat, s-a ajuns ca si principiu la un acordu intre constructor si CNADNR, iar proiectul initial a suferit modificari, cea mai notabila fiind ca nu va mai supratraversa autostrada DN-ul ci invers, DN-ul va supratversa autostrada.

Multumim inca odata tuturor pentru sprijin si transparenta.

ion59

Bănuiesc că lucrează cu sub-contractori români. Poate ar trebui să îi mai amintim, din când în când, și pe ei. Ar deveni mai vizibili și, cine știe, în viitor, vor lua lucrări similare pe cont propriu.

cibernelu

#5977
Sa omis intre km 2 si 4 lotul 1 autostrada traverseaza o balta si raul Sebes,zona  in care nu se lucreaza

TibiV

Stefan01 & gdo
echipa perfecta !
:cheers:

Dar nu trebuia sa faceti atat de multa economie la poze.
In ziua de astazi nici "filmul" nu mai este atat de scump, nici "developarea"...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Nu e chiar așa rea mobilizarea lui Pizzaroti.  Aproape ca se mișcă mai bine decât Aktor.  Care erau ultimele procesul te ca și progres?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

BoGDaN

#5980
Tirrena lucra bine,atat la terasament ( se vede ca au ajuns la nivel ),cat si la taluzare,santuri...


yetiman

#5981
CNAIR a publicat raportul din luna octombrie.  :D
Am actualizat si eu:

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

vancouver

Tirrena si Porr cursa la mustata
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

__dir

Probabil erau terminate cele 2 loturi daca lucrau lunile de vara (procentaj 0)

AndyM09

@__dir
Sa nu exageram... insa oricum progresul ar fi fost considerabil.