Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 26 Guests are viewing this topic.

Ionut

^ Pai au fost lucrarile blocate... stiti povestea cu lucrarile efectuate fara AC. A trebuit sa se faca spagat legislativ pe doua scaune ca sa se deblocheze.

gdo

Salutare,
Are cineva informatii..vin forte proasepete pe lotul 2?..., intreb deoarece in aceasta dupa-masa au parcat in organizarea de santier 4 bascule de Straco.. :D


tom

Azi au fost mici probleme pe ST3, deoarece cativa localnici au protestat la drumul care leaga Gambasul de Aiud, din cauza mizeriei aduse de camioane pe asfalt. Astfel camioanele nu puteau circula in zona.

AkaManah

E aceiasi situatie care se regaseste in Sancrai. In vara au stropit drumul de 10 ori iar acum au trecut cu un greder care nu a facut nimic pentru ca nu au adus si material care sa umple gropile. Pe DJ107E e un noroi gros adus de camioanele care lucreaza intre Mures (sfarsit lot 2) si sfarsitul lotului 3. E cam aiurea mai ales ca pe DN au o masina de curata. Mai au probleme si cu  semnalizarea rutiera pentru ca intersectia cu drumul pe care circula camioanele nu este foarte vizibila. E drept ca nu este circulatie foarte mare dar e suficient un accident. Cei de pe L2 au om la pasajul peste DJ107E care dirijeaza circulatia.

elion

Macaralele de mare tonaj au revenit în nodul Aiud.

TEO73H11

Si totusi ce se intampla pe lotul 2? E primul lot care a avut AC  obtinut si avansul de lucrari e de doar aproximativ 4% si mai rau ca in ultima luna au avansat doar cateva zecimi,e o raportare reala sau sunt mai avansati? Daca e reala raportarea cu acest ritm de lucru ne prinde si urmatorul ciclul bugetar al UE,cu toate ca acest proiect a fost aruncat in fata pentru marirea absortiei pe ciclul bugetar UE 2007-2014.Dar continuam ....sa speram!!

adiarc

Lotul 2 are termen spre sf lui 2018,asa ca,probabil ,constructorul nu va mobiliza forte suplimentare semnificative,care ar presupune costuri suplimentare mari.

Problema majora pt mine este lotul 1....la cum (nu) se lucrează,la acest moment in nici un caz nu se poate vb de finalizare in 2018....sper sa fim contraziși in sezonul de construcții 2017.

Este strict o părere personală.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

zorro

Noutati relocare DN Decea, s-a dat drumul, dar la iesire tot pe o banda,




Santurile laterale destul de adinci fara o protectie, nu stiu daca corespund normelor de siguranta rutiera? 
Ma refer la norme europene ca la cele romanesti sigur se incadreaza  :)




Parapeti beton SH proaspat vopsiti,
(SH - second hand)


"Gauricea" destul de mare, dupa parerea mea suficient,
Am urmarit TIR-urile mega (jumbo) cele cu rotile mai mici la remorca care se stie ca au peste 4.2 m inaltime, au trecut pe sub pod si a ramas mai mult de un metru pina la pod.


In interior suficient de mare,

Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

danutzu_1069

^^
Inaltimea unui TIR, chiar si jumbo nu poate depasi 4m.
Ce depaseste 4m pe inaltime (sau pe alte dimensiuni) se nu este agabarit, si trebe autorizatie speciala de transport.
Daca stiu bine, standardul pentru gabaitul de trecere pe sub poduri, ce putin astea noi construite, este de 5,2 m.

yetiman

@adiarc: Nu stiu daca esti pesimist sau realist  :D , dar uite termenele estimate de CNAIR pentru loturile de pe A10 (preluat de la stirile ProTV)

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

rebel

Daca lotul 2 se va deschide in decembrie 2017 si lotul 1 in mai 2018, ori o sa avem jumate de lot 2 inutilizabil ori fac un armistitiu cu italieni sa faca nodul de la Alba nord... sau sper sa termine amandoua impreuna cum e 3 si 4 :D

alecu26

Mda....Aktor nici nu a început podurile serioase...TS e aproape gata și e doar 6 luni diferenta?
A se observa și comparația cu semnătura mea: în doar 6 luni termenul a fost devansat cu încă 6 luni.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

#5997
Ca sa se deschida lotul 2 in decembrie 2017 trebuie sa se alinieze toate planetele. Au de lucru la structuri la greu. Se pare ca este posibil, dar eu sunt extrem de rezervat. Loturile 1 si 2 se duc in 2018 lejer. Lotul 1 in mai 2018... slabe sanse. Nu e problema pentru lotul 2, se va da cu nodul Alba Iulia nord. Aia sa fie problema.

Daniel_I

#5998
Quote from: cibernelu on October 15, 2016, 10:10:43 PM
Sa omis intre km 2 si 4 lotul 1 autostrada traverseaza o balta si raul Sebes,zona  in care nu se lucreaza
Consider că Cibernelul a pus o întrebare bună, rămasă încă fără răspuns de colegii care au făcut fotoreportajul alături de Constructor.
De ce nu avem front de lucru aici, unde cel puțin aparent e o porțiune ușoară și nu sa început nici măcar lucrul la decopertări și terasament.

@Stefan01 - legat de Km 6 lângă Oarda, te rugăm fi mai explicit. La ce anume se lucrează acolo. Acum o săptămână când am fost in zonă mie mi se părea că zona respectivă era folosită ca și zonă de unde își procurau si depozitau balast pentru terasament, si nu lucrau la corpul autostrăzii.
Mulțumesc anticipat.
On The Road

alexV

Se vede din filmare ca lotul 2 are lungi portiuni in lunca Muresului inca ne-deopertate, si cineva zicea ca au subcontractat cu totul 10 km din tronson.


Stiti ca lotul 2 Aktor are 24 de km inclusiv 2 poduri peste Mures ?

- Asta e dublu decat lotul 3 TS, care lucreaza deja de 2 ani si n-au terminat.
- sau e triplu fata de lotul UMB din Gilau-Nadasel, unde de asemenea se lucreaza de 2 ani si nu au terminat.

E de lucru mult si bine aici. Lotul are nod la mijloc - Teius, in caz ca se vrea terminarea pe jumatati.