Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

cutter

Stai, astea din noua HG nu sunt în plus față de primele?

NGC

^^^ Nota de fundamentare spune ca sunt suplimentar.

luc

Poza martor, 31 iulie 2015, in zona Lancram unde A10 va intersecta DN1:

Vacutele pasc pe traseul viitoarei autostrazi.

gdo

La circa 2 saptamani de la avizul de mediu in continuare pe lotul 1 se lucreaza pe o singura portiune si destul de putin, iar pe lotul 2 nu avem nici macar putina miscare... ba chiar mai mult exista zvonuri in zona ca pe lotul 1 e putin probabil sa mai inceapa lucrarile anul acesta... mai are cineva aceste informatii??


cutter

Da, pe lotul 1 nu e încă aprobat proiectul (dacă nu mă înșel nici declarația de proiectare, pasul dinainte de proiectul tehnic).

Pe lotul 2 ar trebui să înceapă în forță de mîine, înțeleg că au front de lucru pe 11km.

gdo

Asta e o veste nemaipomenita daca intradevar se vor apuca de maine pe lotul 2...

Marius

#3216
^^
Acei 11km sunt catre lotul 3? Ar fi o sansa sa fie conectate aceste 2 loturi in 2016?

florin74

Ar fi ideal sa fie bucata de la Teius la Aiud. Inclusiv nodul de la Teius.

dan_c

neoficial ....

Supervizare autostrada Sebes - Turda lot 1   (Constructor: Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA - Pomponio Construcţii SRL)

Castigator :

4   Egis Romania   5,156.196.00 lei   - 44.90%


     

Aiud.dan

Astazi se turna balast stabilizant intre debleul de la Gambas si podul numarul doi de peste Mures.

TibiV

Quote from: cutter on August 02, 2015, 10:33:56 AM
Pe lotul 2 ar trebui să înceapă în forță de mîine, înțeleg că au front de lucru pe 11km.
Ştie cineva dacă s-a întâmplat minunea ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Quote from: alecu26 on July 27, 2015, 11:30:55 PM
Am recuperat și eu în sfârșit cu postarile. 
1. Acela nu e balast stabilizat.  E pământ stabilizat. Nu se stabilizează cu ciment și nici var. E ceva intre. Nu e lucrare permanenta....as zice ca e sector de proba.
2. Dacă Porr a schimbat atât de drastic proiectul încât e nevoie de un nou studiu de impact....eu zic ca sunt foarte culpabili.

si ca sa ma autocompletez (si referitor la faptul ca cineva a zis mai sus ca s-a inceput pe lotul 3 balastul stabilizat):

Balastul stabilizat in situ, adica la fata locului nu este permis sa se faca nici macar la Drumuri Nationale secundare, dapoi la autostrazi.

Daca intradevar se pune Balastul stabilizat (nu stabilizant...ca se stabilizeaza balastul cu ciment, nu ca balastul ar stabiliza altceva) pe lotul 3 e o veste super. Vom avea asfalt in curând.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

#3222
^^^ Vezi ca mai sus ai zis ba ca se stabilizeaza cu ciment, ba ca nu se stabilizeaza cu ciment.  ;)
De fapt intr-un caz se refera la balast si in celalalt la pamant.

Aiud.dan

#3223
Am formulat eu gresit, m-am luat dupa cum scriu si altii  aici pe forum"balast stabilizant", este un beton semiumed pe care-l compacteaza si se toarna peste el acea emulsie de culoare neagra, asa ceva turnau si acuma la ora 18, cu un repartitor de turnat asfaltul.

alecu26

deci....daca e Balast...acesta se stabilizeaza cu ciment (intre 3% si 6%) si se prepara in statii de beton...la fel ca betonul. http://www.holcim.ro/fileadmin/templates/RO/doc/Product_information/FisaTehnica_Doroport.pdf

Daca e pamant, acela se stabilizeaza cu un material intre ciment si var. http://www.holcim.ro/uploads/RO/FisaTehnica_Dorosolf29py.pdf

OK....vad ca ei inclusiv la materialul pentru stabilizat balastul spun ca nu e de fapt ciment.

PS: poate face si Holcim o sponsorizare la API ca le-am facut reclama la produse.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).