Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

florin74

Se pregatesc de uzura...Momentan cateva zile au facut pauza... Au mai bagat BSC si ceva asfalt prin nodul Teius si rampe la unele supratraversari
Cred ca in cateva zile incep...Maxim saptamana viitoare

voicul

^Este greu sa intorci pe (3.75*2+3.5)*2 m + spatiu intre sensuri , dar totusi tiruile se descurca in giratorii. Cum vine asta?

Mai exact ce asfalt o sa strice acolo, pe care nu o sa il strice dupa deschiderea ST2?

danutzu_1069

Intre sensuri, structura de asfalt este simpla. Doar un strat, pus peste balast. Nu sunt toate straturile. Plus ca raza unui giratoriu este ceva mai mare decat jumatate din latimea autostrazii.

florinalba

#25788
Nici vorba de asemenea incurbaturi. Pizza are ca scop sa-si termine treaba cu costuri cat mai mici, nu sa fluidizeze traficul  pentru 3 -4 luni (speram sa dea drumul la lotul2).
Cat despre variante de fluidizare a traficului, aici pot fi fel si fel de pareri.

voicul

Eu vad situatia asa:
Pizza o sa termine si o sa dea lotul la CNAIR.
CNAIR scoate parapetii si face loc de intoarcere?
Pizza nu poate sa dea la "cheie" proiectul cu intoarecere peste A pentru ca probabil nu asta scrie in contract.
CNAIR nu poate receptiona lotul fara parapeti pe mijloc ca ... probabil nu asta scrie in contract.

Deci totul va fi la CNAIR care dupa ce receptioneza probabil o sa zica ca nu merita efotul pentru cateva luni.


alexV

Aktor pregatesc asfaltarea/betonarea spatiului median ca sa poata asterne apoi uzura continuu.
Vor incepe de la granita cu lot 3, o sa asfalteze continuu un sens pana in nod Teius, unde sar pe celalalt sens si merg continuu pana la Pizarotti.
Jumatea de A care ramane va fi folosita pt trafic de santier in timpul asta.

Toata lumea e sigura de darea in trafic anul asta, dar nu e de culcat pe-o ureche. Managementul santierului e inca in stilul Aktor: sa zicem perfectibil.

hvm

@voicu
Asfaltul pe care il freaca rotile de pe axele spate la tir atunci cand intoarce in loc. Unul doua tiruri probabil n-ar fi o problema mare, dar cand ai cateva sute sau mii zilnic o sa se resimta asfaltul in zona respectiva. Trage o ocheada aici mai jos sa vezi o intarcere.

https://www.google.ro/maps/@45.1364714,26.7911708,3a,75y,344.95h,61.31t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNwECG8-73VjwgUeaoJ41Gg!2e0!7i13312!8i6656

Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Xander

#25792
Nu vreau sa intru in polemici, dar zona sugerata mai jos in imagine are aproape 30m latime. Pentru 10m2 de asfalt in plus pe separatorul median, s-ar scapa de multe batai de cap.

Daca chiar si asa nu e ok pt TIR-uri, se poate pune limitare de greutate / lungime, astfel incat doar turismele si dubitele sa foloseasca acesta intrare. Vehiculele grele / lungi pot sa foloseasca intrarea actuala din giratoriul Alba Iulia Nord. In felul asta coada la giratoriu s-ar injumatati.

Banda pentru inainte din sensul giratoriu Alba Iulia Nord e si acum sparta, dupa aproape 8 luni de zile. Eu as merge pe principiul "ce-i in mana nu-i minciuna". Prefer o supriza placuta din partea Aktorilor.




Copyright AlinC
Powered by API/PUM imgur uploader

bacovia

Mna, eu tot zic ca in 2021 nu se deschide ST2.
Foarte multi optimisti pe forum  :p

danutzu_1069

Terminati cu aberatiile de genul intoarcere intre sensurile autostrazii...
@voicul, dar de garantie ce zici? daca tu demontezi un obiect abia cumparat, mai ai garantie? Daca faci intoarcere acolo si deteriorezi asfaltul, mai ai garantie? (folorirea necorespunzatoare)
Si discutam de garantia INTREGULUI lot, nu de o bucata!!

Nodul va fi complet functional (o sa se dea in trafic si al doilea podpeste CF), pentru bucatile care se vor da in trafic, ce mai vreti?

RaduG

Progresul ST2 este în felul următor:

27.05.2021 - 85,05%
20.06.2021 - 85,90%

Mai puțin de un procent pe lună. Ca să dea măcar pe un fir drumul la Oiejdea, ar trebui să treacă de 95% în Decembrie. Adică un avans de cel puțin 10% în 5 luni rămase. Adică 2% pe lună. Adică mai bine de dublul progresului existent.
Adică mai bine de dublul mobilizării existente.
Din ce se vede din filmările din dronă, nu se percepe dublul mobilizării, nici în prezența pe șantier, nici în progresele vizibile de la o filmare la alta.
Dacă vrem să circulăm pe ST2 în 2021, trebuie ferm cerut de toată lumea, MT, CNAIR, API, sporirea mobilizării cu cel puțin dublul actual.

voicul

@danutzu_1069 - Corect. Nici nu m-am mai gandit la asta.
Partea buna: ST2 o sa fie gata anul asta, macar half-profile (sunt unul dintre optimisti).

@RaduG - progresul nu e liniar. Asfaltul se asterne repede si un procent foarte mare e la Teius unde in 3 - 4 luni lucrurile sunt gata.

In alta ordine de idei:
Curand e 15, deci o sa avem marea inaugurare a pana la 300 de m de bretele.  :thumbsup:

rota

VIDEO CNAIR
Pasajul peste calea ferata triplă de la km 26+253 este la nivel de placa suprabetonare, fiind realizat în procent de 91%.

Cetatean

Daca se deschide doar pe un sens, practic nu tre' sa ajunga la 100%. Nici macar la 95%. Lucrarile pentru deschidere, parapeti, uzura sunt banoase. Deci de urmarit ce ritm o sa aibe la uzura si parapeti.
Ce ma ingrijoreaza este pasajul ala unde au gasit oasele. La oiejdea clar doar un sens... sper ca la iarna merg la Cluj pe autostrada :))

AlinC