Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Stefan01

Sper ca la dealul aflat la limita lotului 1 se vor face lucrari de consoliare prin coloane forate, in trepte (depinde de caz), pe toata lungimea sa. In caz contrar vor fi mereu probleme. Pe lotul 2 Aktor are o bila alba la acest capitol.

Dominik

Welcome back Alin ! +1 pt filmari  :popcorn:
You're in Steelers Country

dragos76

Ăștia chiar vor să deschidă anul ăsta traversarea Dn peste autostradă la noul nord? Deja pe parte de sud aproape sunt la nivel cu terasamentul, Atipic Pizza :)

hefaistos

Sunt progrese semnificative in toate punctele critice filmate de AlinC, fata de acum doua saptamani, semnificative nu impresionante. Mai putin la gabioane unde sunt progerse nesemnificative. Mai sa cred ca Pizzaroti chiar au luat in serios deschiderea pana la Alba nord anul asta.

S-o luam in ordine:
Alba Nord
- au adus terasamentul aproape de cota finala pe o parte si toarna de zor la zidul de sprilin pe partea cealalta.
- au pus ceva predale la pasajul principal si pare ca roiesc in jurul lui.

Sebes
-Au armat si au suprabetonat pasajul pe directia Deva - Turda. Pasajul pe directia Turda Deva care e mai scurt poate fi facut in 2-3 saptamani la acelasi ritm
- au terminat lucrarile la apeductul transversal, l-au si ingropat. E treaba de cateva saptamani sa completeze terasamantul si sa finalizeze cele doua bretele spre sensurile giratorii.
- de pasajul cel lung sa nu vorbim ca ne intristam degeaba.

Gabioane
- probabil nu se grabesc vor sa termine ultimii. Acum serios vorbind in cateva saptamani (4-5 dupa ritmul intens de lucru) ar putea termina si ei. Adica tocmai la fix.
Astept completari sau din contra critici, dati cu mine de pamant. Promit sa nu ma supar.
     
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

horatiu.cosma

Răspund ca la matematică, cu o întrebare:

Luând în considerare ritmul Pizzarotti la celelalte structuri (în speță podul peste Mureș, că acolo avem sute de filmări), în cât timp credeți că vor reuși cei de la pizza să:

1. pună bordurile la structurile din Alba Nord sau Sebeș
2. să hidroizoleze respectivele structuri
3. să asfalteze respectivele structuri?

Despre uzură, marcaje, rosturi de dilatație nu are sens să întrebăm, că acolo nu au defel pe nicio structură.

Și întrebarea principală ar fi: câți ani ar mai trebui pizza să își bată joc de meserie și de proiectul ăsta pentru a ne vindeca de naivitate și a conștientiza că dacă până acum au lucrat într-un anumit ritm penibil, tot așa vor lucra și de acum înainte?

danutzu_1069

@horatiu, la pod Mures, la vremea respectiva ii durea la basca, si chiar nu aveau de ce sa se grabeasca...
La momentul asta s-ar putea sa nu mai fie asa...

ivladbogdan

Si la Straco ziceam in primavara ca nicio sansa sa ne dam prin nodul Chetani in 2020, daramite chiar in septembrie.
Apoi a fost cu surprize, surprize.
Nu avem de unde sa stim daca s-a discutat ceva iarasi prin spatele usilor... Poate vorbesc prostii, nu stiu, dar e clar o imbunatatire fata de ce am vazut in mod normal la pizza.

pentium10

asta nu e inbunatatire, e aceast ritm de melc
si discutii au fost, si au zis Pizzarotti sunt aia cu avocati multi, ia ghiceste cum a decurs discutia, daca s-ar fi deblocat ceva, s-ar fi iesit public
postari zilnice a sefilor adjuncti din CNAIR, dar nici vorba
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

carutasul

practic Pizza lucrează la viteza la care vor, pentru că de fapt lucrează subcontractorii, nu ei. Acum însă deja mi se pare târziu pentru deschiderea parțială, pentru că la gabioane probabil într-o lună maxim termină iar celelalte sunt mărunțișuri, însă asta ar însemna să facă toate bibilelile, parapeți, marcaje și ce o mai fi de acum încolo; dacă ar fi vrut să deschidă ar fi început deja. E posibil ca în 3 săptămâni să ningă, de exemplu, iar eu nu îi văd pe ei ca pe eroii din filmele americane, alergând să ajungă înainte de a exploda bomba :)
Regula de trei simplă nu funcționează aici; probabil că în două-trei săptămâni o să avem un sens de la Alba-Iulia Nord betonat, terasamentul de la supratraversare chiar a fost o surpriză pentru mine, au ajuns aproape la cotă în cele două săptămâni de carantină ale lui Alin. Asta probabil pentru că poliția le-a aprobat devierea pe o perioadă limitată, așa că în loc să îl cheme pe nenea cu escavatorul care să lucreze o jumătate de an i-au chemat pe Baxcom ( ei sunt, nu?) care termină într-o lună jumătate. Dar probabil că îi costă mai mult decât salariul lui nea Ion pe o jumătate de an, așa că apelează la ei când vor să se încadreze în termen. Când nu, îl cheamă pe nea Ion... E pur și simplu o chestiune de voință și de interes. Dacă voiau să deschidă, nea Ion era de două luni cu ciocănelul pe teren bătând la parapeți :)

hefaistos

Asa e, pizza boys lucrează funcție de starea de spirit în care se dau jos din pat lunea. Dar se pare ca în perioada asta chiar "vor". Ei sau cei de la CNAIR.
Cât despre termene făcute public, luați modelul din septembrie de pe A3. Doar cu 3-4 săptămâni înainte de deschidere, când au fost siguri au anunțat. Acum probabil ca va fi și mai din scurt, ca mai e și "iarna nu-i ca vara".
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

hefaistos

AlinC, știu ca nu e frumos sa cerem dar daca poți ar fi utila o filmare de lot Pizzarotti, de la Sebeș la Alba Iulia Sud.
E utila pentru a estima o eventuala deschidere, dincolo de punctele critice pe care le-ai monitorizat foarte bine.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.


StefanCelMare

#21537
Mie ritmul Pizza mi se pare mai degrabă legat de declarațiile recente ale lui Bode că vrea să rezolve un litigiu mai vechi de pe lotul 1 (probabil diferența între proiect și realizat la nodul A1/A10?).
Dacă li se face plata pe acel claim, e posibil să lucreze mai alert.
Dacă rămân doar vorbe, parcă vezi șantier cu două mârțoage la anul.
Stilul Pizza mie mi se pare legat de problema aceea de care menționa Bode.
Par să o fi lălăit ca să obțină ce vor.
Și mă tem că dacă nu obțin, lălăiala revine în meniu, și 2021 devine 2022.

alexa_adrian2001

#21538
Legat de dealul care se misca, unde e acea alunecare: ce rol au acele betoane turnate in forma de patrat? ca le vad miscate toate si nu e nimic dedesupt. Au facut ceva ancore in deal?

Ionutcatalin

#21539
^ Sub acele patrate de beton au fost introduse niste tevi pentru a drena si aduce la suprafata apa din pamant, la o privire mai atenta se poate observa cam pe fiecare placa cum curge apa. Acum solutia implementata nu prea o inteleg, scoti apa si o lasi sa intre inapoi in pamant 1 metru mai la vale, probail ar fi dat ceva rezultate daca era colectata si evacuata din zona dealului (prea multi de "daca" pe santierul asta).
Se poate observa cum curge apa (liniile verticale de pe aproape fiecare placa de beton)