Drumul Expres DEx Buzău-Brăila

Started by ultrasbz, January 05, 2019, 01:05:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ultrasbz

"Elaborare studiu de fezabilitate si proiect tehnic de execuție pentru drum expres Buzău-Brăila

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus in data de 19 decembrie 2018 Aplicația de Finanțare pentru proiectul "Elaborare studiu de fezabilitate si proiect tehnic de execuție pentru drum expres Buzău-Brăila" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă [...]"

link comunicat

Din cate stiu nu exista pe SICAP o licitatie pentru asa ceva, corect? Se poate lansa aplicatia de finantare inainte de a porni licitatia?

Ar trebui deschis un topic si pentru acest drum?

Ionut

Iata ce va spuneam ieri:

Quote from: Ionut on January 04, 2019, 05:22:27 PM
Si ce nu stiti voi, dar deh, cam greu cu datul din casa (lasa ca mai dau eu), e ca podul de la Braila trebuie (musai musai) pus in valoare pentru ca e scump ca dracu si, de sine statator, nu prea iese la RIR. Am vorbit cu cativa oameni din vest implicati in infrastructura romaneasca si au spus ca podul are mari probleme de rentabilitate si ca trebuie sa fie pus in valoare.

Deci veti mai vedea, macar la nivel declarativ (si carioci pe harti) ca mai multe drumuri vor duce la pod, inclusiv A13.

Se poate depune aplicatia de finantare pentru un proiect INAINTE de licitatie. De fapt, asa ar fi normal. Mai intai "securizezi", semnezi contractul de finantare, apoi cu finantarea asigurata mergi la licitatie lucrari sau studii. Aici este vorba de depunerea cererii de finantare pentru STUDII. Deci se fac din POIM studiul de fezabilitate si proiectul tehnic.

Posibil sa urmeze si licitatia. V-am zis (vezi mai sus) ca se imping pe repede-nainte proiectele care pun in valoarea podul Braila. Este foarte posibil sa vedem ceva similar si pentru malul celalalt (DX Braila-Tulcea-Constanta).

dr4qul4

La proiectele care nu au nici un fel de maculatura ieftina le e mult mai simplu sa urmeze pasii normali.
Asta chiar e un proiect bun, dar sunt curios care va fi traseul final.
Eu unul nu vad rostul a 2DX-uri: Bz-Br si Focsani-GL, ci mai degraba unul singur de la Ramnicu Sarat direct la podul nou.
Probabil vom vedea cat de curand si aplicatia de finantare pentru DX Ploiesti-Gaesti, pentru ca ramane un fel de missing link
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

slartibartfast

Probabil de la Boboc la pod. Oricum, pentru a începe studiul pentru acest drum avem nevoie să știm varianta finală de traseu pentru A7 Buzău-Focșani.

slartibartfast

Ar avea sens un singur drum care pleacă de la podul de la Brăila, apoi după ce trece râul Buzău să se ramifice în două: o ramură ducând spre Buzău și intrând în A7 pe la Boboc/Cochirleanca; și alta spre nord care să intre în A7 pe la Bogza/Căiata/Dumbrăveni, pe unde ar trece autostrada. Relief simplu, un singur râu important de traversat, doi iepuri împușcați aproape deodată.

pasadia

Eu as largi mult mai mult triunghiul. De fapt l-as transforma intr-un trapez luand in calcul o ipotetica centura ocolitoare pentru Galati si Braila. Altfel spus, dpmdv, exista 2 variante:

cea ieftina, cu o singura legatura directa spre Ramnicu Sarat:



si cea complexa, cu 2 legaturi si centura mai sus mentionata:



Evident, si intr-o varianta si in alta logic ar fi sa studiezi si sa asiguri si drumurile de acces: de exemplu, in varianta complexa, varianta sudica, care ar trece printre Ianca si Viziru, respectiv printre Faurei si Insuratei, ar putea implica si niste drumuri 1+1 mai directe catre aceste mici orase (caci altfel, din cate imi amintesc, acele DJ-uri sunt pacatoase si in calitatea asfaltulu, dar si in geometria plina de curbe prin plin camp pe unde nu te astepti.

ps: bine, cel mai frica imi e de o struto-camila in care va iesi ceva intermediar, nici asa-nici altfel.

ovideatza

As sustine varianta cu legatura Tecuci-pod pt ca ar deveni principalul drum Moldova-Constanta.

In ideea de existenta A7 si A8 Iasi-A7 plus DX pana la Suceava ar asigura cam complet acces la drum rapid pt intreaga Moldova, inclusiv acces dinspre Galati/ Braila spre un ipotetic A8 montan.

In lipsa acestei legaturi, traficul pe Iasi-Braila-CT ar continua pe DN-urile actuale, care intre Tecuci si Sendreni sunt practic o localitate continua.

ultrasbz

A fost lansata licitatia [CN1009919] - Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru obiectivul Drum Expres Buzau - Braila

DATA PUBLICARE: 19.03.2019 01:38
Valoare estimata: 27.339.298,16  RON

NGC

^^^

Termen depunere oferte: 06.05.2019

Quote
Conditie: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Cu toate ca la data initierii prezentei proceduri de achizitie publica nu exista un contract de finantare semnat, Autoritatea Contractanta estimeaza ca va obtine finantarea necesara semnarii contractului in semestrul II al anului 2019.

ultrasbz

S-a amanat termenul pana la 20.05.2019 15:00.

NGC


NGC

Noul termen pentru deschiderea ofertelor este 19.06.2019.

kumar

Elaborarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic, destinate construcției Drumului Expres Buzău – Brăila, a atras 6 oferte:

ASOCIEREA CONSITRANS SRL - TOPOTECHNICS SRL
ASOCIEREA EGIS ROMANIA SA - SEARCH CORPORATION SRL
ASOCIEREA 3TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA SPA - EUROCERAD INTERNATIONAL SRL
INGENIERÍA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL S.A.
ASOCIEREA IRIMAT CONS SRL - ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA
TPF INGINERIE SRL

În conformitate cu prevederile caietelor de sarcini, în cadrul fiecarui contract viitorii Prestatori vor avea obligația să elaboreze Studiile de Fezabilitate, Proiectele Tehnice de execuție și Proiectele pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire, dar și să acorde asistență tehnică  până la obținerea autorizatiei de constructie de catre Autoritatea Contractantă.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/au-fost-f%C4%83cu%C8%9Bi-primii-pa%C8%99i-pentru-construc%C8%9Bia-patru?fbclid=IwAR1mBC6Nr7nqJmTJbpknBb5YKDPP8-ikI7Gi445bvueNdaP_yR2t4hbmMPU

iulian9203

Urmare a petiției dumneavoastră, înregistrată la CNAIR SA cu nr. 92/5618/30.01.2020 prin care solicitați informații cu privire la cele 6 oferte depuse pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic, destinate construcției Drumului Expres Buzău - Brăila", vă comunicăm următoarele:



Procesul de evaluare al ofertelor a fost finalizat, iar în prezent a fost inițiat procesul de semnare al contractului. Termenul estimat pentru semnare este în luna februarie 2020.