Drumul Expres DEx Buzău-Brăila

Started by ultrasbz, January 05, 2019, 01:05:51 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

E Ok is firma. Oamenii sunt de la Inocsa via Aecom.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tom_sawyer

^ CNAIR S.A. a semnat contractul pentru ,,Elaborarea Studiului de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru obiectivul Drum Expres Buzău-Brăila "  cu firma Ingineria Especializada Obra Civil E Industrial S.A.

Contractul are o durată de 24 de luni, iar valoarea este de 16.591.031,97 Lei, fără TVA.

mache

Din ce am vazut pe hotnews pretul estimat al constructiei este de 384 milioane euro / 98 km => aproape 4 mil euro / km la campie pentru drum expres; sunt singurul caruia i se pare exagerat pretul?

alecu26

#18
Deloc. La ce prezenta e la licitatii nu e mare deloc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

miahi

^^ Cred ca @mache se referea ca e mare ...

alecu26

Si eu am vrut sa zic mare. :). Am corectat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Mie mi se pare un pret mic. Atentie, vorbim de pret estimat. Poate sa scada si la 3milE/Km dupa licitatie.
Dar poate si sa creasca.
Oricum, in acest contract se va face si PT-ul si daca va iesi un PT ok, constructorii vor stii (speram chair exact) ce si cat sa liciteze.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rota

Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru Drum Expres Buzău-Brăila

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar și MINISTERUL TRANSPORTURILOR, INFRASTRUCTURII ȘI COMUNICAȚIILOR, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, au convenit, în data de 14.04.2020, încheierea Contractului de Finanțare nr. 66,  pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Drum Expres Buzău-Brăila" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2 - Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Obiectiv Specific 2.1. Creșterea mobilității pe rețeaua rutieră a TEN-T globală - Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - proiecte noi de investiții.

Obiectivul general al proiectului este de a îmbunătăți competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care facilitează integrarea economică în UE, contribuind astfel la dezvoltarea pieții interne cu scopul de a crea condițiile pentru creșterea volumului investițiilor, promovarea transportului durabil și a coeziunii în rețeaua de drumuri europene.

Rezultatele așteptate prin îndeplinirea obiectivelor proiectului, sunt:

Elaborarea Studiului de Fezabilitate;
Elaborare Proiectului Tehnic.
Valoarea totală a  proiectului este de 29.321.806,36 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională - 21.083.877,44 lei, 15% contribuția proprie - 3.720.684,25 lei, restul de 4.517.244,67 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 25 luni, respectiv între data de 01.11.2020 și 30.11.2022 la care se adaugă, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.
Sursa

ultrasbz

Intrebare si raspuns de pe hotnews:

"11. Sufleu [utilizator]: ,,Buna ziua. 1. Care e stadiul licitatiei de lucrari pentru drumul expres Braila-Galati? Cand anticipati ca va fi adjudecat contractul de lucrari si vor incepe efectiv lucrarile? 2. Care e stadiul licitatiei pentru studiu de fezabilitate si proiect tehnic pentru legaturile la nivel de drum expres intre Braila si viitoarea A7, respectiv Braila-Buzau si Braila-Focsani? Nu considerati ca ar trebui urgentata procedura astfel incat viitoarea A7 sa realizeze conexiuni moderne cu cea mai populata zona din partea de est a Romaniei cat si cu viitorul pod de la Braila?! 3. Ocolitoarea Galati (asa-zisa centura mare), care e in licitatie in acest moment, are rolul de a face legatura intre frontiera Romaniei cu Moldova si Ucraina, pe de o parte, si podul Braila/Bucuresti, prin viitorul drum expres Galati-Braila si respectiv viitorul drum expres Braila-Buzau. Care este ratiunea pentru care centura ocolitoare a Galatiului, practic continuarea unor drumuri expres pana la frontiera cu Moldova si Ucraina, a fost conceputa la nivel de drum national 1x1?! Se poate repara ceva in acest moment, avand in vedere ca punctul de frontiera Giurgiulesti e un impportant punct de tranzit de marfa si persoane intrefostul spatiu sovietic si Romania/UE si Turcia?!"

Răspuns:

Documentația de atribuire aferentă procedurii de licitație a contractului de proiectare și execuție pentru Drumul Expres Brăila-Galati a fost publicată în S.E.A.P, deschiderea ofertelor a avut loc în data de 29.04.2020. Estimăm faptul că adjudecarea contractului de proiectare și execuție se va realiza pana la finele anului curent.

Contractul de prestări servicii pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și Proiectului Tehnic de Execuție pentru Drumul Expres Buzău-Brăila este semnat și în data de 03.04.2020 a fost dat ordinul de începere.

Contractul de prestări servicii pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și Proiectului Tehnic de Execuție pentru Drumul Expres Brăila – Focșani este în curs de semnare.

Studiul de Fezabilitate pentru "Varianta de Ocolire Galați" a fost elaborat in anul 2015, iar indicatorii tehnico-economici au fost aprobați conform prevederilor legale prin Hotărârea Guvernului nr. 726/2019. Profilul transversal proiectat in cadrul Studiului de Fezabilitate prevede o lățime a platformei drumului de 10,00 m, profil corespunzător unui Drum Național cu cate o banda pentru fiecare sens de circulație."

ultrasbz


pelan87

In RIM pentru A7 Ploiesti - Buzau apare si o plansa cu variantele de traseu pentru DX Buzau - Braila. Scuzati calitatea imaginii, dar e din cauza ca a fost scanata de pe un A4, probabil:





Powered by API/PUM imgur uploader

AlexxC

Pe cat de bine plecase de la Braila varianta albastra pe atat de rau a sfarsit la Buzau...cum au putut sa nu o lege de A7 la Baza aeriana Boboc ,imi este imposibil sa inteleg.
E clar ca TREBUIE sa iasa pe locul 1 varianta rosie sau cea verde.
Varianta albastra a fost sabotata!!!

alin2pas

Totuși, sunt pe acolo niște munți și nu-mi aduc eu aminte sau le-au tremurat mâinile când au desenat traseul, că prea seamănă cu mersu bețivului, să nu spun cu pi**tul boului.  :lol: :lol: :lol:

vancouver

Varianta rosie ajuta si rezolva si o parte din DN21 Braila - Slobozia. Restul nu.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Bachus01

+  daca vad bine pe harta , varianta rosie va avea si rol de semi inel la Brăila.  Sa speram ca poate se va termina in DX Braila-Galati.  Asa ar rezolva elegant o parte a problemei de acolo .

La restul traseului/variantelor nu ma pronunt . Nu stiu atât de bine zona