Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 23 Guests are viewing this topic.

adiarc

Foarte trist ceea ce spui,dar perfect adevarat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stefanudrea

#106
Asta da reactie! Daca noi inchidem subiecte de genul A12 sau A6 atunci suntem siguri de ce cei care ne conduc nici nu se obosesc sa le deschida! Felicitari! Suntem toti la fel si ne meritam soarta! E destul de "pagubos" sa legam Pitestiul de Craiova si mai departe de Vest avand in vedere ca cele 2 "mici" orase nu produc nimic in sectorul auto si nu au nici o treaba cu economia tarii!

adiarc

Departe de mine acest gând,...dar in mod real acest proiect este cu siguranta pus in sertarul unde sta gros praful si răspunsurile autorităților ( dialogul competitiv care durează de ani de zile ),sunt In aceasi nota penibila de a fugi de răspundere si a NU spune exact situația reala .......prima condiție sa rezolvi o problema este sa recunoști ca ai o problema...

La fel ca pana acum,propun sa ne ținem de MP ( sunt taaaaare curios daca acesta va fii adoptat in Parlament ,in cursul lunii Martie,sau a fost doar o alta petarda )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Pitestiul va fi legat de vest prin PiSi. Marea parte a masinilor Ford sunt transportate cu trenul. Avem prioritati si Masterplan. Daca Nu inchidem threadul, in urmatorii 4-5 ani o sa mai apara cate o promisiune electorala si o sa ne certam cateva zile pe baza lor si cam atat.

Ionut

Thread-ul nu se inchide. Se sterg totusi mesajele offtopic si ineptiile.

dr4qul4

A12 este mult mai importanta ca A3, sau ca Sibiu-Fagaras de care tot se vorbeste in ultimele zile.
Poate ca Ford isi poate trimite masinile pe tren, dar piesele tot cu camionul le aduce.
Iar, contrar parerii ardelenilor, A12 nu inseamna doar Ford si Dacia. Mai avem si un Arpechim, un Alro Slatina, o fabrica de trenuri si multe altele.
Populatia deservita de A12 e de 2 ori mao mare ca de la Cluj la Oradea.
Iar relieful mai usor si distanta mai mica.
Faptul ca in MP e pusa la finantare "din parti" e o mare greseala. Dar multe se vor schimba din toamna.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

"A12 e mult mai importanta ca A3". Adica, Craiova-Slatina-Pitesti e mult mai important ca Bucuresti-Ploiesti-Valea Prahovei-Brasov-Fagaras-Sighisoara-Tg.Mures-Turda-Cluj-Zalau-Oradea. Nu am crezut ca o sa o aud si pe asta. E ultimul meu comentariu pe aceasta tema, ca deja intram in penibil.

cosss

Importanta economica a autostrazii Craiova-Pitesti nu poate fi contestata. E adevarat ca orice oras tanjeste sa fie conectat la o astfel de retea de drumuri, insa nu trebuie neglijate cele in care deja isi desfasoara activitatea companii puternice cu mii de angajati si care "se milogesc" guvernantilor sa le asigure un astfel de drum. Zic inca o data, nu trebuie sa renuntam la niciun proiect. Astazi nu se lucreaza din cauza birocratiei, nu din lipsa banilor. Ideal ar fi sa se rezolve hartogariile din timp pentru fiecare proiect ramanand a fi efectuata doar licitatia lucrarii. Good job, Ionut!

stefan_viziru

#113
A12 trebuie facuta fie numai pentru doua motive:
- la Craiova e prima si singura investitie americana din tara!!!!!
- pe soseaua Craiova-Pitesti au fost (si vor fi) morti tocmai din cauza lipsei A12... Sunt chiar si serpentine la un moment dat!

Si oricum, nu inteleg, repet, de ce cei indicati de mine nu iau taurul de coarne, sa anunte soarta concesiunii...


A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

dr4qul4

#114
@horatie, era vb de A3 Nadaselu-Suplacu . atat.
De portiunea aceea care trece prin pustietate.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

#115
^
Iata consecinta faptului ca nu s-au făcut studii de trafic si de fezabilitate adevarate. Ne certăm pe un subiect unde de regulă "cifrele vorbeşte" :)

ion59

Nu este nevoie de studii de trafic "adevărate" pentru a sesiza deosebirile. Pur și simplu, parcurgeți cele două trasee, de mai multe ori și comparați. A3 este, vrem nu vrem, o autostradă a cărei inițiere s-a făcut din considerente politice, nu de trafic. Dacă se lua în considerare traficul, se începea cu București-Ploiești, de exemplu. Se mai pot da și alte exemple. A12 nu se face pentru că acolo sus nu sunt oameni care s-o susțină. Nici măcar sub formă de concesiune, nu făcută cu bani de la buget, cum este A3, sau din fonduri europene și de la buget, cum este A1.


alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stefanudrea

Quote from: alecu26 on March 15, 2016, 08:58:05 PM
Ei nici chiar asa.
Ba chiar este o legatura! Dar daca noi nu o vedem, Ciolos de ce sa o vada? A12 parca e o ciuma pentru multi de aici! De ce oare?