Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 10 Guests are viewing this topic.

adiarc

Pe mine ma doare sufletul  ( si buzunarul din care plătesc taxe consistente la stat ) , ca plătim sume consistente ca sa aflam ca daca ploua , se face noroi.....suntem mai ceva decât cercetătorii britanici...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut


Ionut

Va rog discutati doar despre A12:

După eșecul Comarnic-Brașov, CNADNR reia proiectele autostrăzilor cu taxă
,,După ce terminăm concesiunea autostrăzii de Centură Sud a Capitalei și operarea și întreținerea autostrăzilor A1 și A2, intră Craiova-Pitești în negocieri", spune șeful Companiei de Autostrăzi. Chiar dacă demararea procedurilor de atribuire a contractului de concesiune drum expres/autostradă Craiova-Pitești au demarat în martie 2013, licitația a rămas în etapa de precalificare de aproximativ 15 luni.



Capital

ion59

"După ce terminăm concesiunea autostrăzii de  Centură Sud", vreo doi ani zic eu(negocieri, nu construcție!), optimist,  2017, intră Craiova-Pitești în negocieri", deci prin 2019 prima lopata! Tot optimist!


cutter

Articolul original cu mai multe detalii și opinia noastră este pe Gazeta de Sud.

hyp88

Quote from: NGC20 on August 06, 2015, 05:57:48 PM
CNADNR a atribuit direct in 31.07.2015 catre LOUIS BERGER SAS contra 129,360.00 RON fara TVA, "Servicii de consultanta in scopul asistarii Autoritatii contractante in etapa de dialog in procesul de atribuire a contractului de concesiune de lucrari Drum expres/Autostrada Craiova-Pitesti km 0+000 km 121+185".

Durata serviciilor de consultanta: 3 luni

Cele 3 luni s-au scurs, asta daca nu lucreaza si sambata. Stim care e raportul consultantului?

raulbogdan23

Rugăminţile Ford se fac auzite? Autorităţile promit finanţare pentru autostrada Piteşti - Craiova

Proiectul de buget al Ministerului Transporturilor prevede alocarea unor sume de bani inclusiv pentru autostrada Piteşti - Craiova solicitată insistent de Ford.

Proiectul de buget al Ministerului Transporturilor pentru anul 2016 a fost aprobat duminică de comisiile reunite ale Senatului şi Camerei Deputaţilor şi include câteva noutăţi importante comparativ cu versiunea iniţială.
Astfel, parlamentarii au acceptat să includă în buget o serie de proiecte importante de infrastructură, printre care se numără şi autostrada A12 Piteşti - Craiova.

Pentru moment, nu este clar pentru ce anume au fost alocaţi bani, însă simpla menţionare a acestui proiect demonstrează că autorităţile încep să înţeleagă importanţa unei astfel de şosele.

Autostrada a fost solicitată în mai multe rânduri de oficialii Ford, iar săptămâna trecută chiar şi ambasadorul SUA la Bucureşti a afirmat că aceasta este importantă pentru a determina Ford să sporească investiţiile la fabrica pe care o deţine în Craiova.

Pe lângă autostrada Piteşti - Craiova, autorităţile vor aloca fonduri şi pentru aşa-numita Autostradă Montană (Târgu Mureş - Târgu Neamţ - Iaşi - Ungheni) pe secţiunea Târgu Neamţ - Iaşi - Ungheni, dar şi pentru un drum expres Ploieşti - Buzău şi altul pe ruta Buzău - Brăila - Galaţi.
Cele mai importante sume s-au alocat însă pentru continuarea actualelor proiecte aflate în faza de construcţie, cum ar fi Autostrada Transilvania, Autostrada Lugoj - Deva, Autostrada Sebeş - Turda şi Autostrada Câmpia Turzii - Ogra - Târgu Mureş. Bugetul Ministerului Transporturilor va scădea în 2016 la 11.86 miliarde de lei, de la 12.84 miliarde de lei disponibile în acest an.

http://www.automarket.ro/stiri/rugamintile-ford-se-fac-auzite-autoritatile-promit-finantare-pentru-68149.html


adiarc

Important este sa alocam sume,doar daca avem certitudinea( de ex un buget multianual ), ca se va trece la construcție....altfel,iarăși sifonam bani pt studii de pre-fezabilitate si fezabilitate

Între timp,cu tot respectul pt investitori de calibrul Ford,consider ca trebuie sa mergem pe finalizarea priorităților zero,cum ar fii închiderea ex-coridorului IV prin A0 si o trecere Transilvania-Moldova,plus nenumăratele proiecte in stadiu avansat,dar nefinalizate ( gen centura Bucuresti sau Suceava ) si lăsate la degradare.......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alin2pas

Pentru autostrada Pitesti - Craiova insista Ford, dar cred ca mult mai utila ar fi Pitesti - Craiova - Calafat.

stefanudrea

Cred ca A12 este si ea prioritate zero asta daca nu vrem sa ramanem doar cu Pegas in Romania! Nu inteleg deloc reticenta fata de A12 si chiar si fata de A6! Pacat!

Ionut

Totul se reduce la bani, nu e vorba de reticenta. Poate e vorba de lentoare si de incapacitatea autoritatilor sa faca totusi ceva, insa asta macar partial se rezolva. Dar problema banilor ramane. Stiti foarte bine esecurile Comarnic-Brasov, ma refer la concesiune/PPP sau cum ii mai zicem. Si aici era vorba tot de asa ceva. Lucrurile nu sunt chiar asa de simple, din pacate.

stefanudrea

Adevarat, banii sunt motorul si poate aici au vina si autoritatile locale, dar nu inteleg de ce cand e vorba de Comarnic Brasov si de Pitesti Craiova se pune problema doar de concesionare sau parteneriat public privat si nu de varianta de pana acum a A1 si A3. Sigur, veti zice Masterplan, dar din nou vina autoritatilor,intreaga Romanie ar trebui deveni un paianjan Masterplan in domeniu infrastructurii!

dr4qul4

totul se reduce la bani. Si acestia sunt mult prea putini.

Fordul nu v-a pleca pentru ca nu are A12....spre Constanta au o cale ferata pe care isi pot urca usor masinile. Iar spre Arad....imediat ce va fi gata A1, vor avea un drum aproape liber, doar pentru ei. DN6 nu este deloc rau. Mai ales acum cu atatea variante de ocolire.

Stiu ca se aude cate ceva si de VO Bals si Slatina....

Si sa nu uitam ca in MastePlan, pe feroviar, primele 2 proiecte sunt Bucuresti-Craiova si Timisoara-Caransebes!

Ar fi perfecta si o autostrada intre cele 2 fabrici constructoare de autovehicule, dar nu o vad facuta decat poate inainte de sectorul montan al A8.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist