Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 16 Guests are viewing this topic.

alexV

Multumesc @Mascarpone.
Osanale celor care au insistat pentru redesenarea nodului asta. Am trasat mai jos cu verde vechiu' nod.


reed

Stiu ca visez frumos,insa un nod tip Spagheti ar fi cel mai logic posibil.Nici nu ar trebui lucrari pe partea cu hala,nu in dreptul ei cel putin.Dar in fine,bine ca e si asa,cel putin curba din trompeta e mai aproape de normalitate comparativ cu ce era inainte.

dr4qul4

ce? Pila mediana pe A1? Oare cum facem sa evitam accidentele?
A stati.. pe Bucuresti-Pitesti asa sunt toate (si nu-mi amintesc sa se fi infipt cineva intr-una).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

@dr4qul4
Ca să ne înțelegem. Eu ziceam că, în cazul ăsta, mai bine era fără pilă mediană ca să nu fie încurcat (prea tare) traficul de pe A1 pe timpul execuției, trafic care în zona aia este full house (a se vedea și filmarea). Care era problema dacă se făcea tablier metalic? Ah stai. Că nu poți cere marea cu sarea antreprenorului după ce ai semnat contractul și după ce a depus oferta. Și uite așa antreprenorul a acceptat mutarea și CNAIR a găsit resurse.

Nu zic, e foarte bine că nodul este la ani lumină față de mizeria inițială. Doar ziceam care e partea proastă. Că e și o parte proastă. De acord, în cazul de față cred că s-a obținut cam maxim din ce se putea obține.

A se vedea și finețuri gen separație de sens pe breteaua cu dublu sens...

(Și cred că fără știți voi cine la butoane și cu alt constructor în loc de UMB... nu pupam nici atât.)

dr4qul4

#6754
@Ionut, partea buna e ca va lucra UMB.
Asa ca nu vom avea cativa ani cu circulatie restrictionata in zona aia.
Si daca se va intampla sa se faca blocaje, avem variante sa ocolim zona.
Mai bine suferim acum 2-3 luni, ca mai apoi sa circulam decent.

Si la nodul de la Bolintin Deal au lucrat la pila mediana (la dublarea pasajului) si nu a fost chiar atat de grav. Iar traficul e chiar mai mare
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

#6755
Dacă fac benzile de accelerare și decelerare și dau drumul și pe ele temporar, o sa poată lucra foreza liniștită și traficul sa se desfășoare în continuare pe 2x2. Nod spaghetti am propus și noi, dar nu încăpea în contract sub nicio forma.

Ionut

API pe Facebook

Progres excelent în două luni pe #DEx12 Slatina Est-Colonești. Filmare* aeriană: .... Hartă interactivă: https://bit.ly/3IjCiYI.

Încercăm să ne ferim de cuvintele pompoase adresate antreprenorilor, dar trebuie să dăm cezarului ce este al cezarului și să recunoaștem că mobilizarea celor de la UMB este exemplară: terasamente, săpături, elevații, instalare grinzi, predale, rigole/șanțuri. Nici la capitolul mutări de utilități nu (mai) stăm rău.

În acest ritm, și dacă statul își face partea lui, este perfect fezabil să circulăm până la finalul lui 2023 pe cei 31,75 kilometri dintre Valea Mare și Colonești, înainte de termenul contractual de 3 ani (unul de proiectare și doi de execuție), ordinul de începere fiind dat în 18.01.2021.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson 2 UMB Lot2 Pod Peste Raul Olt Si Balta Milcov 16052022


alexa_adrian2001

Frumos. Nu pot sa nu imi aduc aminte ca anul trecut inainte de Craciun toti speram ca tot lotul sa fie gata pe 2021. Apai frate cat au mai avut de lucru de atunci incoace! Eram cam nerealisti. 

Tony7Y

Quote from: Ionut on May 19, 2022, 10:23:56 AMÎn acest ritm, și dacă statul își face partea lui, este perfect fezabil să circulăm până la finalul lui 2023 pe cei 31,75 kilometri dintre Valea Mare și Colonești

Sa putem circula pe toata lungimea pana la Colonesti, am avea totusi nevoie de o descarcare temporara acolo pana o sa fie gata T4.
Aveti ceva informatii daca se poate face asta? 

daniel321


Tony7Y

Stim ca e nod la Negreni. Pana la Negreni sunt 17km, nu 31.75.

De aici si intrebarea daca s-a vorbit de vreo descarcare temporara. API a postat ca e "perfect fezabil" sa circulam pe toti cei 31.75 pana la finalul anului viitor.

archaeus

Trebuie sa plateasca cineva descarcarea temporara....

Sealand01

Eu nu va înțeleg... V-ați uitat pe filmarea cu T4? În afara un deal și nodul cu a1 e absolut floare la ureche t3 e mai greu, de t2 nici nu vorbim

ce va face sa credeți ca nu termina umb și tr4 fie tot în 2023,fie maximum aprilie 2024??

Deci ce sens ar avea o descărcare temporara? Pt 3 luni?

oc7avian

Filmările din dronă uneori fură din perspectivă din cauza înălțimii de la care e filmat. De sus multe lucruri par banale, dar când ești la sol...

Poți căuta filmări de pe șantiere vechi ale unor tronsoane date în trafic în prezent. Apoi poți compara cu realitatea de la sol.