Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Tony7Y

#6765
@Sealand01: Eu nu militez pentru nicio descarcare temporara. 10-15 km in + sau in -, nu o sa faca diferenta in zona aia.

Dar din postarea API am presupus ca:

1. S-a discutat si s-au inteles pentru o descarcare temporara

ori

2. Avem un angajament ca o sa fie si T4 gata pana la sfarsitul anului viitor.


Iar la cum arata lucrurile, T3 ar putea sa fie gata chiar vara viitoare, in timp ce cu T4 se pot intinde linistiti dpdv contractual pana in 2024.

Tavi

Eu zic să ne relaxăm puțin :)
Mai ales că avem luna viitoare deschidere parțială pe T3  :drunk:

TibiV

#6767
@Tavi

?!?!?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

oneLess

^ Se referă la ălea 2 giratorii de la Valea Mare care fac parte din T3.

Dar asta cu luna viitoare la cât mai de de bibilit pe tot T2-ul ... este electorală zău.
Și cu toată mia de muncitori preluată de pe T3.

Sealand01

Asa arata ultima parte a dx, portiunea intre Albota si A1 si reprezinta cam 1/3 din Tr4




Sa ma scuzati, dar la ce ne-a aratat ca poate UMB, in 3-4 luni fac portiunea asta de la 0 la 100%

Ionut

Se poate deschide până la primul nod de pe T4 la final de 2023. Cu UMB se poate discuta. Presiunea e acum pe autorități.

Sealand01

@Ionut adica pana la Albota? E singurul nod pe T4, din ce vad eu
Dar am postat mai sus, de la nodul ala pana la a1 e aproape in ca in palma

Ionut

Hm, aveam impresia că mai e un nod mai aproape de Colonești. Până la Albota e cam greu dar vedem cum stăm la finalul lui 2022. Oricum cea mai în urmă secțiune va fi Albota-A1 pentru că sunt modificările de soluție la nodul A1. Vedem la sfârșitul anului în ce stadiu este T3 și dacă se merită focalizarea pe T4 înspre Colonești (oricum, repet, în partea aia vor fi mai înaintați). Acum pe T4 între organizarea de șantier și A1 nu e nimic.

Și chiar dacă nu reușesc până la Albota, se poate da drumul la Negreni. Descărcarea temporară iese din discuție, nu se merită, birocratic/costuri/timp.

horatiu.cosma

E fezabil până la Albota în 2023, însă trebuie să se miște foarte rapid statul român cu seria 1. aprobat PT 2. făcut exproprierile suplimentare si alte birocrații legate de mediu, păduri în plus tăiate. Din experiența mea din momentul în care UMB depune PT-ul și documentația pentru exproprieri suplimentare, tot ce ține de stat se poate tranșa în 3 luni, timp în care UMB să nu uităm că are front de lucru și poate avansa pe cea mai mare parte a șantierului în discuție.

Tavi

#6774
@TibiV
A răspuns imediat @oneLess căruia îi mulțumesc.
Într-adevăr, bretelele de legătură sunt parte din T3.
Vroiam să mai descrețesc niște frunți încruntate ;)

Ionut

API pe Facebook

Tot traseul tronsonului 4 #DEx12 Craiova-Pitești din dronă! În premieră, puteți vedea* din aer toți cei 31,82 kilometri dintre Colonești și Pitești (zona Oarja/Catanele): ... Hartă interactivă: https://bit.ly/36r7KHf.

Lucrările sunt încă într-o fază incipientă, antreprenorul UMB neputând face prea multe până când nu se rezolvă birocrația. Are organizarea de șantier și stația de betoane în picioare, lucrează la coloanele forate pentru fundațiile pilelor la mai multe structuri și a decopertat cam trei sferturi din lot.

Statul trebuie să finalizeze, printre alte sarcini, și exproprierile suplimentare în nodul A1-DEx12 cât și cele de pe drumul de legătură DEx12-Albota/Broșteni.

Dorim să dăm o bilă albă conducerii precedente din CNAIR și MT care a reușit, alături de constructor, să redeseneze nodul dintre drumul expres și Autostrada A1 în zona Pitești, acolo unde studiul de fezabilitate antic prevedea o soluție extrem de proastă, îngrămădită și periculoasă.

Pe harta noastră (captură mai jos) puteți vedea noua configurație care nu doar permite viteze mai mari, ci mai ales are un nivel de siguranță rutieră semnificativ crescut, cu fluxurile de trafic separate cu parapet pe breteaua bidirecțională, așa cum e normal. Este un detaliu esențial ignorat de obicei și care poate face diferența dintre viață și moarte în cazul șoferilor care pătrund pe contrasens.

p_mrs

Subtraversare Găneasa | Relocare CF | DEx12 | 2022-05-19


p_mrs

Fosta fabrica de grinzi Tronson2 Lot2 + Pasaj DJ677 | DEx12 | 2022-05-19


p_mrs

Pod Olt | DEx12 | 2022-05-19


daniel321

DEx12 Craiova Pitesti Tronson2 Lot2 UMB Sub Traversare Dn64 Ganeasa Fabrica De Grinzi 16052022