Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Ionutcatalin

Pe lângă UMB mai sunt și câteva zeci sau chiar sute de distribuitori care sa poate sa livreze măcar la timp materialele necesare. Nu este o perioada ușoară pentru zona construcțiilor, preturile au bubuit și chiar și asa exista probleme în aprovizionare.

mirceaeliade

nu inteleg cine se asteapta ca un contract cu termen in 2024 sa fie gata in 2022. executia trebuie sa dureze 3-4 ani si voi va steptati sa fie gata in mai putin de 2?  nu stiu daca in Ian 2021 a fost dat OIL pt PT sau pentru executie dar oricum ar fi total fantezist chiar si de la UMB sa se termine T3 in 2022. ambele contracte pe T2 au cam fost terminate la timp chit ca se vorbea sa se termine cu 6 luni inainte de termen.  daca nu exista presiune electorala, chiar nici UMB nu face minuni.  minunile inseamna bani in plus cheltuiti de executant, si UMB nu cred ca a licitat pentru un profit exorbitant cu care sa isi permita miracole gratuite.

cmonea69

#6737
Quote from: Europiu on May 16, 2022, 10:53:09 PMChiar, băieți din zonă? Cum se circulă pe bucata inaugurată? Cum e cu "claustrofobia" sau alte sentimente mai neplăcute?


    Nu e nici-o problema cu claustrofobia, daca folosesti banda a 2-a exact asa cum cred ca este normal(parerea mea) pentru circulatia pe o autostrada sau DX, adica doar pentru depasire si apoi revii pe prima banda. Bine, o sa fie probabil claustrofobic pentru bombardieri, care vor sa mearga cu 170 km/h doar pe banda a 2-a, pentru ca ei au alergie la prima banda! Le pute ! Cum sa se injoseasca ei sa mearga pe banda pe unde merg TIR-urile ?!!

horatiu.cosma

Nu e cu mult mai simplu T4 față de T3, sunt și acolo niste alternante de vai dealuri de te iau cu amețeală. Plus nodul cu A1 unde vor avea pilă mediană în A1 și vor trebui să lucreze sub trafic, plus o mulțime de relocări.

Mascarpone

@horatiu.cosma ai informatii legate de schimbarea de traseu si nodul rutier? Poti sa detaliezi putin?

horatiu.cosma

#6740
La nodul cu A1 din ce știu au aprobat modificările nodului așa cum le-am discutat anul trecut la CNAIR cu cei de la UMB, e deja desenat corect pe harta API. Vorbim de viteză de proiectare sporită prin creșterea razei buclei, 2 benzi pe bretelele principale pe direcția Craiova-București, separare fizică a sensurilor pe bretelele bidirecționale, pilă mediană în A1 ca să încapă sub 4 benzi A1 + 2 benzi accelerare + 2 benzi decelerare. Bine, aveam idei de reconfigurare completă pe altă schemă cu o diagonală care să avantajeze și mai bine direcția principală, dar nu se încadra în rezervele contractului.

Ionut

Traseul nou în nodul DEx12-A1 calibrat pe harta API.



Asta știu că o să vă placă: pasajul peste A1 va avea pilă în centrul A1. Deci lucrări sub trafic. Partea pozitivă este că nodul arată mult mai decent față de versiunea oribilă din SF. Știți cui trebuie să mulțumiți.

alexV

Pentru amuzament, cum arata vechiul nod ?  @RobertH mai ai versiunea veche ?  stiu ca era mai "strans" si cu o banda pe fiecare bretea. Cam ca nodul Decea de pe A10, un nod pustiu.

mdragos

Nu e mare problema cu pila in mijloc, bine ca se face ceva calumea. Avand in vedere ca se executa de UMB poate nu vor dura prea mult lucrarile sub trafic  :D .
Multumim.

Xander

Daca tot vorbim de noduri pe DEx12, ceva vesti (bune) despre un nod la Colonesti?  O:-)

Mascarpone

@alexV o ai in imaginea postata mai sus. E punctata cu 2024 iar nodul ajunge inghesuit intre halele industriale

IulianV

#6746
@Xander
Nu este prevazut nod rutier la Colonesti si nici nu vad rostul unui nod acolo, avand in vedere ca este nod la Negreni.

Sealand01

La cat de drept pare Tr4, cred ca vorbim de 3-4 luni pana termina UMB tr 4 fata de tr 3

paullie

#6748
Del

Ionut

Cum să fie cel mai apropiat nod de Colonești la 50 de km? Este nod la Negreni. Și dacă va fi nevoie și la Colonești, poate și CJ Olt ar trebui să se bage în seamă? Discuția oricum este offtopic aici, dacă vreți puteți discuta pe thread-ul dedicat.