[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

NGC

"Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Timisoara Vest"

Informatia inca nu este publica, dar din ce a ciripit o cinteza, castigatorul initial este SEARCH CORPORATION.

Dominik

#781
Primii metri de asfalt au fost așternuți astăzi pe varianta de ocolire Timișoara Sud. Antreprenorul Tirrena Scavi a executat în zona Utvin, la km 2, etapele premergătoare – piatră spartă, emulsie bituminoasă, iar astăzi s-a trecut la așternerea primului strat de asfalt. S-au mai executat umpluturi la podețe, hidroizolații, armări și cofrări la culeele pasajelor, montarea prefabricatelor pentru podețe, decopertări de strat vegetal, relocări ale rețelei de irigații, consolidări și egalizări ale fundațiilor podețelor, stabilizarea malurilor.

























DRDP Timisoara
You're in Steelers Country

NGC

"Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Timisoara Vest"

Quote from: NGC on October 15, 2020, 11:09:59 AM
Informatia inca nu este publica, dar din ce a ciripit o cinteza, castigatorul initial este SEARCH CORPORATION.

Cinteza spune ca asocierea condusa de PROCAD a contestat descalificarea.

elphax

DRDP Timisoara pe o retea sociala

CNAIR a demarat procedurile interne în vederea semnării contractului având ca obiect "Elaborare studiu de fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Timișoara Vest".
În urma procedurii de achiziție publică, licitație deschisă, pentru atribuirea contractului în valoare de 3.658.195,15 lei fără TVA, ofertantul declarat câștigător este S.C. SEARCH CORPORATION  S.R.L. Durata contractului este de 15 luni. Comunicările privind rezultatul procedurii au fost transmise în data de 14.10.2020.  În termenul prevăzut de legislația în materia achizițiilor publice nu a fost depusă nicio contestație.


NGC

#784
^^
^

"Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Timisoara Vest"

Contestatia celor de la PROCAD a fost respinsa. Chiar daca ar vrea sa incerce si la CAB, sunt zero sanse acolo, asa ca se poate semna cu SEARCH CORPORATION.


Apropo de asta.

Quote from: elphax on November 03, 2020, 05:40:02 PM
DRDP Timisoara pe o retea sociala

Quote
Comunicările privind rezultatul procedurii au fost transmise în data de 14.10.2020. În termenul prevăzut de legislația în materia achizițiilor publice nu a fost depusă nicio contestație.

@DRDP TM: Serios? Io vad scris mai jos 22.10.2020, deci in termenul legal. Asta ce ati zis ca "nu a fost depusa nicio contestatie" e jumatate de minciuna sau jumatate de adevar (in sensul ca nu a fost trimisa si catre voi si de-aia "nu a fost depusa")?



cutter

elphax Sunt curios de unde ai luat poza. E făcută de mine și văd că nu s-a obosit nimeni să dea credit :)


maryuss

Sa speram ca macar aceasta portiune Centura de vest, sa fie proiectata la cerintele 2021, adica macar 2+2benzi si intersectii denivelate, tinand cont ca aceasta va colecta traficul ce vine din toata partea de vest a tarii, adica 4DN si 3DJ. De asemenea, ar fi trebuit avut in vedere conectarea acesteia direct in continarea DN69-A1, pentru fluidizare, ca in toata EU

Cuneo

Se toarna asfalt pe inca un segment din Centura Sud la Timisora. Stadiul lucrarilor pe santier. Foto

TIMISOARA. Se pregateste o noua operatiune de asfaltare pe traseul viitoarei sosea de centura sud la Timisoara. De asta data este vorba de un sector de drum din zona localitatii Mosnita Noua.
,,Daca vor permite conditiile meteo, antreprenorul Tirrena Scavi va incepe, saptamana viitoare, turnarea de asfalt AB2 pe un sector din zona localitatii Mosnita Noua. Pe acest sector s-a asternut fundatia de balast si stratul de forma de piatra sparta,,, transmit reprezentantii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara.
Lucrari importante se desfasoara si la intersectia cu drumul Timisoara – Moravita.
,,O alta zona unde au avansat vizibil lucrarile este la intersectia cu DN 59 Timisoara – Sag, unde echipele antreprenorului au inceput armarea culeei 1 a viitorului pasaj peste drumul national, iar peste drum a inceput decopertarea stratului vegetal,,, spun cei de la DRDP Timisoara.
Celelalte sectoare din viitoarea varianta de ocolire sud unde muncitorii lucreaza in aceasta perioada sunt in zona Utvin, in apropiere de poligonul de la Chisoda si la viitorul pod peste Bega de la Ghiroda.
,,Alte lucrari executate in punctele de pe santier sunt amenajarea de platforme pentru foraje la pasajul peste calea ferata din zona Utvin, cofrare si umpluturi cu pamant pentru pasajul peste conductele Colterm din aceeasi zona, cofrare la pilele pasajului peste drumul spre poligonul Chisoda, cofrare la poduri peste canale ANIF, umpluturi si montarea prefabricatelor la podete. La viitorul pod peste Bega din zona Ghiroda a continuat forarea pilotilor la culeea 1 si pila 1,,, precizeaza reprezentantii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara.



https://www.opiniatimisoarei.ro/se-toarna-asfalt-pe-inca-un-segment-din-centura-sud


Quest

Șeful Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara crede că 20% din lucrări vor fi finalizate până la finalul acestui an.
Adica vor trebui 5 ani sa vedem Centura Tm Sud terminata ?
articol de presa
Common sense will get you far !

ovidiutm

Asfalt in zona Mosnitei pe sectorul dintre drumul boilor si Plopi (pana la prima curba la dreapta)





Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

nu stiu daca sa mai pus aceasta filmare ...am gasito....pe un canal de youtube ...dateaza din ata de 24.11.2020
sursa ...frame D FUTURE PRODUCTION...

https://www.youtube.com/watch?v=-TCIWFWjGME&ab_channel=frameDFuturePRODUCTIONS

dorum

mda... foarte slab... nu mai e nici TS ce a fost candva :(

maryuss

Am observat ca nodul rutier centura sud cu DN59 este proiectat cu inca un giratoriu vietii? Proiectantul chiar nu a aflat pana acum de nod trefla? sau acesta este bun doar la Dn6!! Au reusit sa transforme DN59 pe care din anii 80, se circula fluent pana la Sag 2+2 cu 110km/h, intr-un ambuteiaj continuu cu giratoriile vietii din 500 in 500m

voicul

Trefla costa si dureaza. Un giratoriu din bidoane il faci intr-o 1h.
Salariu este fix acelasi si pentru efort mai mare si pentru efort mai mic.
Ce crezi ca aleg cei din CNAIR?