News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dorum

Nod trefla la CT 1+1 intersectie cu DN 2+2? Asta a fost o gluma? :) :)

danvoicu

Nu tata! Normal ca toate nodurile ar trebuie cu racord si nu cu giratoriu. Dar noi ca popor nu avem nici macar eleganta bulgarilor care au o gramada de astfel de intersectii: pasaj+bretele de racordare. Frumos elegant cat se cat si cu siguranta ridicata in evitarea accidentelor si pentru fluidizare. Vise taica...... O sa le facem, vorba lui Guran, cand in toata lumea nu se vor mai folosi cai de comunicare terestre.

dorum

Ma refeream ca la noi se face trompeta la intersectie A-DN... iar in mare parte centurile se fac cu sens giratoriu, doar cateodata cu trompeta...
Dar la intersectie A0-A1 si A0-A2, trefla e problematica, genereaza conflicte de trafic! Nu e "mama nodurilor" trefla...
Iar la faza cu "nu tata", poate gaseai o formula mai eleganta de abordare :)

maryuss

Scuze Dorum, dar cred ca nu m-ai inteles. M-am referit la racord trefla doar strict pentru acest nod CT cu DN, ca solutie tehnica pentru ca avem in plus si un Dj593, pe care  il poti adauga in acesta trefla, iar un nod triplu trompeta, chiar ca ar fi fost exagerat!:o. Inclusiv implementerea simpla, prin adaugarea unei benzi de intrare- iesire de pe fiecare sens a DN, fara prea mult deranj in strucura si implicit a fluidizarii pe acesta. Idem racordarea CT cu Dj592 Calea Buziasului care chiar acum se modernizeaza cu2+2+2*2+2*2 piste de biciclisti si treceri de pietoni. Chiar as vrea sa mai fim in viata sa vedem giratoriile vietii cum vor fluidiza ele mega traficul acesta :lol: Este ca si cum ai pune un giratoriu pe A1, ca sa racordezi in acesta 601E Poienari-Bolintin Vale , ar fi super -fluidizat traficul zic :lol: E departe pana vom avea si noi proiectanti fara ochelari de cal. Si toate astea cand construiesti in2021, CT 1+1 la 400.000 de cetateni. Vorba lui Danvoicu +1 vise taica.....

cristi5

^ Drumurile si nodurile se proiecteaza pentru un anumit nivel de trafic, nu ca sa arate ca-n occident.

Centura e proiectata 1+1, s-a considerat ca atata e suficient, probabil pe o prognoza de trafic.

La fel si aceasta intersectie. Pentru nivele de trafic suficient de scazute, giratia este o solutie  simpla si ieftina.

Nu-i mai putin adevarat ca exista noduri supradimensionate in Romania, Turda si Sebes de exemplu (2 benzi pe bretele fara banda de urgenta). Dar exista si muuule noduri mult simplificate pana la nivelul la care sunt pericol de moarte: fara separare de sens in zona de autostrada, A1/A6 la Balint e campion, dar majoritatea trompetelor din Romania sunt fara separare de sens.

Din perspectiva sigurantei, giratia e ok chiar daca nu-i asa spectaculoasa.

Vlad94

Ma bucur macar ca va fi un giratoriu supratraversat de centura la aproape toate intersectiile.

dan tm

Quote from: maryuss on December 01, 2020, 01:37:35 AM
Am observat ca nodul rutier centura sud cu DN59 este proiectat cu inca un giratoriu vietii? Proiectantul chiar nu a aflat pana acum de nod trefla? sau acesta este bun doar la Dn6!! Au reusit sa transforme DN59 pe care din anii 80, se circula fluent pana la Sag 2+2 cu 110km/h, intr-un ambuteiaj continuu cu giratoriile vietii din 500 in 500m

hahaha si asta nu e tot, cam la 1,3 km spre Sag urmeaza un alt giratoriu. Acolo se construieste pe stinga un depozit logistic si prin giratoriu va fi accesul.  :lol:


pasadia

Girația nu e absolut deloc ok și eu sunt unul dintre cei satului de aceasta soluție. Și mai ales în zona periurbană a Timișoarei mai invoc un argument în defavoarea sensului giratoriu: bicicliștii pentru care siguranță scade mult în interiorul giratoriilor.

horyatm

#803


Greu, greu cu acest proiect.

culi

Multumim Horyatm pentru filmare!
La inceputul unui proiect de obicei partea ce costa cel mai putin si e cea mai dificila e decopertarea si terasarea. Cand apar lucrarile de arta creste si partea financiara. Aici se vede ca nici 50% nu au decopertat, sunt o multime de relocari de care nici nu s-au apucat. :( Foarte mult de munca si foarte multe zone neatacate. Nu stiu care e strategia lor, poate vor sa dea in folosinta bucati din centura, dar 2022 nu pare a fi fezabil pentru deschidere cu mobilizarea de acum. Una din bucatile ce ar putea fi utila ar fi intre Mosnita si actuala centura, insa cuma arata nodul de la Mosnita si la ce relocari sunt necesare, nu cred ca termina nici aici prea repede. restul nu prea au ce sa lege pentru a descongestiona Timisoara macar pe alocuri de traficul greu.  :(

Cozak

Multumim frumos! Jale mare pe traseu. :yawn:

Lau

Vad ca mai exista o încă o filmare (aproape pe tot Șantierul) din aceeași zi. Timișorenii așteaptă aceasta centura de ani de zile, și se pare ca mai durează câțiva pana va fi și gata  :(


voicul

Slaba treaba!
Mai bine ca la inceput de an, dar tot slaba treaba!

Vreo 3 - 4 ani mai dureaza, lejer in ritmul asta.

Pacat ca TS nu mai e ce era odata.

Vlad94

Este cumva vreo problema de subfinantare pentru acest contract?

adiarc

^mai multe intersectii cu solutii tehnice de intersectare cu centura...in aer
relocari ...mai ales linii electrice

si in consecinta se factureaza lejer...si se incaseaza la fel...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura