[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


adiarc

fain proiect...f util...acum vreo 50 de ani
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

V-as zice "enjoy", dar pentru sambata seara nu prea e "enjoy"... :nono:


udar

Foarte foarte slaba activitatea .
In ritmul asta o sa fie gata in 10 ani cand ea trebuia sa fie gata de 20 de ani si trebuia sa fie pe 4 benzi.
Sper sa vada si mai marii din MT filmarea si sa actioneze ca scuze nu prea vad care ai fi ca front este .

Vladul

Nu stiu daca ti-ai dat seama deja, dar data din titlul videoclipului e din viitor  :lol:

dorum

#770
API gandeste in perspectiva... la fel va arata si in 24.10.2020, datorita blocajelor marca MT/CNAIR/Robu... :(

LE: corectat :)

Ionut

Ce-am scris in titlu? 2021? :lol: Sunt nedormit.

TibiV

TS au reusit sa ajunga "umar la umar" cu pizzarii...
Daca mai intetinesc un pic, o sa ii lase si pe aktori sa le-o ia inainte...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

TS are oameni pt 1 singur santier major. Acum are si DX12 si DNCB si centura Tm.
Si momentan le e foarte greu sa gaseasca subcontractanti ieftini. Nici la Timisoara nici la Bucuresti, nu gasesti ieftin si repede .
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

#774
https://www.facebook.com/411782165662463/posts/1714237382083595/

"Centura Timișoara este cvasi-blocată în birocrație și în incompetența autorităților centrale și locale! Vedeți filmarea aeriană aici: ...

Deși ministrul Bode și primarul Robu au făcut zeci de promisiuni pompieristico-electorale de pe șantier, adevărul trist este că acest proiect de peste 300 de milioane de lei început în martie 2020, cu 2 ani termen de execuție, a ajuns abia la 11,5%.

Principalele 3 probleme care împiedică continuarea în forță a lucrărilor țin de:

1. Nu s-a plătit niciun leu pentru lucrările executate în ultimele 6 luni, singura plată fiind avansul de la începutul proiectului;

2. Majoritatea intersecțiilor cu drumurile traversate de centură au fost modificate ca soluție tehnică, însă nu au fost adăugate în contract de CNAIR pentru a putea fi facturate și plătite;

3. Exproprierile suplimentare consistente pentru modificările intersecțiilor de la punctul anterior sau pentru nenumăratele relocări de utilități nu au fost lansate până în prezent de CNAIR, iar CFR nu a predat terenul constructorului pentru realizarea principalelor 3 viaducte de pe proiect peste diverse magistrale de cale ferată.

În plus, intersecția de la Drumul Boilor este complet blocată, fără nicio perspectivă clară de continuare a lucrărilor pe acel sector, în lipsa unei asumări clare din partea CNAIR sau a primăriei Timișoara.

Solicităm tuturor decidenților din Ministerul Transporturilor, CNAIR sau autorităților locale să se implice cu adevărat în deblocarea acestui proiect vital pentru decongestionarea traficului din Timișoara. Avem nevoie de mai mult profesionalism, asumare a responsabilității, competență și mai puțin de declarații fără substanță, dacă vrem să circulăm pe această centură până la finalul anului 2022."

gruiarew

Poate am mai întrebat dar pe cuvântul meu că nu mai țin minte. Nu se putea face asta în regim DJ? De ce trebuie musai binecuvântarea de la CNAIR? Hai că am înțeles pe LD2 că trebuie sfredelit un deal sau pe oriunde altundeva unde sunt diferite probleme. Dar aici e câmp, teren plat. Nu m-am putut uita la toată filmarea că m-a luat cu draci instant...
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Dominik

Luna octombrie începe cu un procent fizic de sub 15% pe șantierul variantei de ocolire Timișoara Sud. Antreprenorul Tirrena Scavi a executat, în ultimele săptămâni, mai multe tipuri de lucrări.
Amintim aici umpluturi cu pământ și piatră spartă, dar și nivelare și compactare cu balast în zona localității Utvin. În zona localității Chișoda, s-au făcut lucrări de stabilizare cu dorosol, iar la viitorul pasaj peste drumul existent spre Mănăstirea Șag s-au făcut lucrări de armare a culeelor și pilelor. În zona DN 59, unde va fi un nod rutier care prevede un pasaj VOTS peste drumul național spre Șag, se face o cercetare arheologică suplimentară. La alte poziții kilometrice, au continuat lucrările la podețe.
În zilele următoare, către antreprenor se vor face plățile pentru lucrările efectuate în ultima perioadă.































DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

Dominik

Imagini de pe șantierul VO Timișoara.
Principalele puncte unde s-a lucrat astăzi au fost următoarele:
- betonare podeț km 21+580
- armare pasaj km 8+576 (C2 și P2).
- cercetări arheologice suplimentare la situl 6
- cofrare elevație la pasajul de la km 3+508, culeea 2
- compactare și nivelare piatra spartă de pe sectorul km 2+800 km 3+100























DRDP Timisoara


You're in Steelers Country

MarcoPolo

Alin Nica, promisiuni la prima vizită pe șantierul Centurii Sud: Voi face demersuri pentru a rezolva problema cu intersecțiile
https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/alin-nica-promisiuni-la-prima-vizita-pe-santierul-centurii-sud-voi-face-demersuri-pentru-a-rezolva-problema-cu-intersectiile-1354366/

QuoteDirectorul regional DRDP Timișoara, Horațiu Simion, m-a informat că sunt executate lucrări într-un procent de 15% din total, însă noile intersecții, atât cu «Drumul boilor», cu drumurile județene și cu drumurile comunale vor necesita modificări de cantități și valori. Aceste modificări trebuie trecute într-un act adițional la contractul inițial, fapt care înseamnă că se vor produce unele întârzieri în execuție.


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)