News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Ministrii Transporturilor: propuneri, promisiuni, rezultate

Started by Ionut, November 19, 2018, 11:52:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

etravel

Ministrul desemnat al Transporturilor recunoaște că a copiat programul USR (click pe link). Ce explicație are și câți km de autostradă promite anul acesta

Duta C

Nu avea cum altfel! Fostul ministru Drula este peste toata stanga la un loc la capacitatea de a vedea in ansamblu si de a face un plan pe termen scurt si lung! :)

hvm

^
Sunt singurul care considera ca e un lucru bun ca au păstrat programul de guvernare pe transporturi și continua deunde s-a rămas în aceeași direcție?

Acu sa vedem daca vor fi puși directori pe bune sau în funcție de culoarea politica.

O sa vedem dacă e bine sau rău... modul de guvernare al noului ministru... eu sper sa se faca investiții pe bune și de calitate dar tare ma tem ca nu o sa fie asa în toate cazuriel ca și pana acum
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

alexandru_m

Nici nu au primit votul in parlament (cu litera cat mai mica) si deja au taiat vreo 700 si ceva de milioane de la Transporturi. Asa un gust de 2012-2019 am in gura...

MarianD

Quote from: Duta C on November 24, 2021, 07:25:36 PM
Nu avea cum altfel! Fostul ministru Drula este peste toata stanga la un loc la capacitatea de a vedea in ansamblu si de a face un plan pe termen scurt si lung! :)

Mno. Nu ti-ai muscat limba?  :ban: Uita-te la feroviar si mai gandeste-te. Are meritele lui, dar lasa-ma prietene cu cultul personalitatii. Nu e atac la persoana, este o discutie factuala. Da cateva pagini in urma si citeste inainte sa faci afirmatia asta.

Oricum:
https://clubferoviar.ro/sorin-grindeanu-a-depus-juramantul/

Catalin Drula avea habar (desi repet, unele din deciziile lui pot fi foarte usor contestate), insa limbă fină ăsta...Doamne ajuta-ne si pazeste-ne! (pe principiul, fii optimist! .. se poate si mai rau)  :madwife:

elphax

MarianD
Stii tu sigur ca Duta C a gresit ? Adica are "stanga" oameni care sa stie bine cum e pe feroviar si sa poata implementa ceva repede si bine ? Pana acum sigur nu au avut. Sau nu au dorit ...
Grindeanu sigur nu are !

MarianD

Duta C a gresit ridicand la nivel supernatural activitatea normala a unui ministru, care, in calitate sa de "Ministru a Transporturilor" s-a preocupat mult prea in detaliu de rutier, scapand astfel din vedere, aproape ignorand celelalte ramuri ale ministerului pe care il coordona.

S-a scris pe paginile de pe acest topic ce si cum. Incepe de la pagina 45, dar mai ales pagina 46 si 47, unde sunt niste postari absolut remarcabile dpmdv, tintite preodminant catre activitatea in sectorul feroviar a fostului ministru.

Nu este nici intamplatoare activitatea acestuia mai buna decat a altor ministri in rutier, pentru ca, rutierul aduce... voturi. CINIC!!! Cand, din puctul meu de vedere, un mix de mijloace de transport (de ex, TIR-uri pe ROLA) ar fi putut degreva coridoarele rutiere nationale.

Sincer il prefer oricand pe C.Drula in fata altui ministru cu o singura conditie: sa faca institutia sa mearga! Nu sa faca institutia sa lucreze, doar ca li se zice sa lucreze. Mai precis sa modifice starea default din "frecatori de menta" in "partenerul serios". Fara micro/macromanagement!

Duta C

https://www.g4media.ro/rectificarea-bugetara-taie-aproape-un-miliard-de-lei-la-absorbtia-de-fonduri-europene-de-la-transporturi.html

Rectificarea bugetară taie aproape un miliard de lei la absorbția de fonduri europene de la Transporturi.
Ministerul Transporturilor este în topul tăierilor de fonduri la cea de-a doua rectificare din acest an, din cauză că Guvernul estimează că va absorbi cu aproape un miliard de lei mai puține fonduri europene decât prognozase inițial.


Proiectul de rectificare bugetară, publicat miercuri seară de Ministerul Finanțelor, arată că Ministerul Transporturilor are a doua cea mai mare scădere de buget, de 757,3 milioane lei, după Ministerul Agriculturii, de unde se taie 2,3 miliarde lei.


Rectificarea bugetară analizată de Economedia arată că scăderea vine de la fondurile europene, Ministerul Transporturilor estimând că va absorbi cu 948 milioane de lei mai puțini bani europeni. 8) 8)
p.s@MarianD-Nu este vorba de cultul personalitatii,nicidecum .

adiarc

Sunt anti plagiat...mai ales de la unul dintre cei mai dubiosi fosti premieri ( dubios pt ca, printre altele, a dat OUG 13 ),insa in acest caz e bine ca a luat de la cel mai bun.....vom vedea ....cred ca distanta intre teorie si practica va fii uriasa...dar ar fii excelent sa fiu contrazis.

....pana atunci,rectificarea de mai sus nu face decat sa confirme temerille mele/ale noastre
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

razvan96

Cum sa fie bine ca oamenii au luat copy-paste fara sa se deranjeze de faptul ca se va prinde toata lumea? Asta înseamnă un singur lucru: pur si simplu exista 0 interes pentru domeniul ăsta din partea actualului guvern. Copy-paste-ul asta pentru mine e ca si cum ar fi fost lasat blank la capitolul respectiv.

carutasul

păi bine, rectificarea fiind la sfârșitul lui noiembrie e clar că banii ăia nu mai pot fi cheltuiți. Sunt poate banii pe care i-ar fi primit Alarko dacă avea balast și asfalta :) Nu aici e baiul, la anul vom vedea încotro o luăm. Sau cu licitațiile pentru A7 unde e musai... Unde e PNRR-ul nu cred că își permit să o dea în bară, să vedem cu celelalte, de unde dățile trecute au tot luat.

razvan96

Mai degraba s-au luat bani de la proiectele CFR si ale altor companii din subordine, la CNAIR execuția arata bine si sunt multe facturi venite in noiembrie, par a fi sanse sa ajungem la 5 miliarde de lei cheltuite anul asta sau macar pe aproape.

carutasul

da, mă rog, era un exemplu :) Ideea e că nu e esențială rectificarea de acum, că în momentul ăsta nu doar se iau banii programați dar nefolosiți. Vom vedea  cum se mișcă cu proiectele noi în următoarea perioadă, asta e partea importantă. De echipa lui Cătălin măcar știam că vrea. Că nu le-au ieșit toate, asta era de așteptat. De Grindeanu... nu știm, nu îmi aduc aminte să își fi exprimat niciodată vreun interes în domeniu ( deși numele e cu tematică, poate ăsta e motivul  :) ) , deci probabil că va lăsa treaba în cârca unor consilieri, și acolo ... cum ne-o fi norocul :)

naivu

Subscriu la părerea @carutasul, e suficient să ne uităm la câte proiecte care trebuiau să consume din bugetul MT trenează: pe A0 Alarko merge încet, Aktor abia s-a apucat, pe A1 Astaldi s-a apucat mai târziu decât era așteptat, pe A3 nea beni refuză să lucreze, Nurol se mișcă la pas (nici UMB nu merge perfect pt că i-au alunecat dealurile), pe A10 nu vor termina tot până la final de an, pe DX12 Tirrena în continuare încet iar UMB nu a reușit finalizarea T2 cum s-a sperat.
E mai important dacă bugetul rămas acoperă plata facturilor deja emise sau în curs de emitere; dacă iar vor amâna plățile pt la anul, atunci e intradevar grav.

RaduG

De la Mandachi Televijăn, un interviu cu Ludovic Orban, din 2019.

Când va fi brăzdată România de autostrăzi? - Ludovic Orban şi Ştefan Mandachi



QuoteCând va fi brăzdată România de autostrăzi? - Ludovic Orban şi Ştefan Mandachi

Interviu integral din cadrul filmului manifest "30 de ani și 15 minute"

Dacă ți-a plăcut acest video, abonează-te acum! Fii la curent cu toate noutățile ce le postez! Apasă pe clopoțel pentru a activa notificările : https://www.youtube.com/c/StefanManda...

Actor în scena politică din România, dar şi în filmul documentar "30 de ani şi 15 minute", domnul Ludovic Orban are un spaţiu extins în acest interviu pentru a răspunde multor întrebări legate atât de antreprenoriat, cât şi de situaţia infrastructurii din România.

Vinovaţii, printre care nu se numără, realizările din timpul mandatului său (până la momentul realizării filmării), planurile de viitor şi previziunile – sunt numai o parte dintre subiectele atinse.

Pe restul, le descoperi imediat ce dai CLICK!
Şi apoi, dă-l mai departe cuiva care a strigat #ŞÎEU alături de tine! 😉

#stefanmandachi #mandachitelevijan #30deanisi15minute

00:00 – 9:35 Antreprenor în România
În acest fragment afli de ce crede domnul Orban că a fi antreprenor în România este un act de curaj, precum şi cum părerile legate de fricile antreprenorilor, starea de hibernare şi prezumţia de vinovăţie care planează asupra lor. De asemenea, afli şi ce crede despre manifestul #şîeu.

9:36-14:10 Vinovaţii 
Autostrada Bucureşti -Suceava nu intră în lista de priorităţi în dezvoltarea infrastructurii, dar intră alte planuri, pe care le expune aici. Alături de principalii vinovaţi pentru situaţia actuală: Iliescu, Băsescu, Năstase, Tăriceanu şi, în special, Dragnea.

14:11-26:40 Exerciţiu de imaginaţie
Nu se consideră vinovat pentru lipsa de autostrăzi din România şi aduce argumente, luând şi vina de pe umerii Uniunii Europene.

De asemenea, spune care crede că a fost cel mai performant ministru al transporturilor şi care sunt principalele măsuri pe care le-ar lua ca premier, pentru a accelera dezvoltarea infrastructurii din România.

26:41- 36:30 Previziuni în infrastructură
În primul rând, Olanda este absolvită de orice formă de sabotaj pentru situaţia deplorabilă a infrastructurii din ţară.

Apoi, afli ce ar face domnul Orban dacă ar fi Ştefan Mandachi, ocazie potrivită să spună cum vede dezvoltarea din viitor, extinsă şi la transportul feroviar sau fluvial, nu neapărat în zona construirii de autostrăzi.
În privinţa termenului pesimist/optimist la care România va fi brăzdată de autostrăzi, răspunsul este simplu: depinde de cine va fi la guvernare.

---

Salut, sunt Ştefan Mandachi, si pe canalul meu de Youtube, îmi doresc să creez un tărâm virtual al asumării, creativităţii şi al exprimării libere, în care ideile să circule libere, fără cenzură, să fie utile, integre şi originale, dar mai ales, să inspire.

Întemeietor de brand: Spartan, Hercule, Hotel Mandachi de 4* Platforma Patron-X, Caietul Visurilor, Ciorna Milionarului, filmul ,,30 de ani şi 15 minute", fundaţia de caritate Jeni Mandachi sunt doar o parte dintre proiectele care mă motivează zi de zi să fiu tot mai bun.

Îmi doresc să ofer valoare aici şi prin viaţa mea. Să împărtăşesc din experienţa mea profesională şi personală şi să am alături oameni care gândesc şi simt ca mine, pentru ca împreună să facem o lume mai asumată şi mai autentică. Mă găsești și aici:

Facebook - https://www.facebook.com/stefanmandachi
Instagram - https://www.instagram.com/stefan.mand...
Linkedin - https://www.linkedin.com/in/%C8%99tef...
Site - https://www.stefanmandachi.ro/
Proiectele mele de suflet: Mandachi Televijân
CAIETUL VISURILOR - https://caietulvisurilor.ro/
PLATFORMA PATRON X - https://patronx.ro/