News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

ok...dar daca se vrea ceva mai dotat si se bugeteala fel, cerintele se pot face ca sa ajute putin Bmax fata de un logan (sigur) sau macar sa concureze cu Fabia sau alte masini din clasa.

Am impresia ca Ford la Craiova se sufera mult. Sa chemi oamenii din somaj tehnic sa faca 800 de masini....e cam grav...si trist. Sa speram ca poate economia romaniei si mai ales a europei chiar isi revine.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Ionut

^ Au mai fost zvonuri/planuri pentru un nou model... dar nu s-au concretizat. Eu nu mai cred nimic pana cand nu vad chestii concrete. Oricum, vestea ar fi fenomenala daca s-ar concretiza.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


MHN

Interesant!
Sper ca s-au gandit sa introduca si clima automata :)

cezar-mario2012

Pe modelul ce se vinde in Rusia au clima automata si comenzii pe uși pentru geamuri.

bond

hm, pare mai degrabă un nou model, de clasă compactă spre medie (gen skoda octavia) după ampatament. adică exact ce lipsește din gama dacia (dacă e dacie)
se observă portierele "îngropate", da? :)

cezar-mario2012

Conferinta de presa tinuta de Directorul Dacia Romania la aniversarea a 15 ani in Romania:

http://www.youtube.com/v/CNMCa__oQlM

Conferinta de presa tinuta de PR Dacia la centru RTR Titu la aniversarea a 15 ani in Romania:

http://www.youtube.com/v/8EVCPfWFvhM


doryan93

Automobile Dacia a fost auditata si recertificata ISO 14 001 de catre institutul independent SGS (Societe Generale de Surveillance) pentru sistemul de management al calitatii mediului.
Dacia a investit aproximativ 27,8 de milioane de euro in protectia mediului in ultimii 13 ani in tratarea apelor uzate, a deseurilor, a aerului, protectia solului si in resurse naturale.
Dintre cifrele semnificative, putem mentiona ca pentru fabricarea vehiculelor au scazut:
- cu 80,7% consumul de energie;
- cu 21% cantitatea de gaze cu efect de sera;
- cu 52,63% cantitatea de compusi organici volatili (COV);
- cu 93% consumul de apa;
- cu 98,3 % cantitatea de metale grele evacuate in apa;
- cu 94,5% cantitatea de deseuri expediate intr-un depozit pentru eliminare.
Sursa Ecomagazin

mirceaVRo

Daca n-ati aflat , cred ca autoritatile germane au pus presiune pe constructorul american prezent si la Craiova sa nu schimbe locatia de fabricatie a modelului Fiesta, deci pana la urma si privatul asculta de autoritati daca au "electricitate in instalatie "

''Următoarea generaţie Ford Fiesta va fi construită în Europa exclusiv la Köln

Fabrica Ford din Köln, Germania, va fi singura sursă de producţie la nivel european pentru viitoarea generaţie Ford Fiesta, a anunţat constructorul auto, înlăturând astfel speculaţiile privind un posibil transfer de producţie al acestui model la uzina din Craiova.

Anunţul de astăzi vine ca urmare a semnării unui acord inovativ de investiţii dintre Ford şi reprezentanţii sindicatelor germane. Acordul ia în calcul perioada 2017 - 2021 şi este de aşteptat să aducă reduceri de cost de cel puţin 400 milioane de dolari pentru Ford, fiind securizate totodată peste 24.000 de locuri de muncă pentru for Ford-Werke GmbH", se arată într-un comunicat transmis marţi de constructorul auto.(10 iun 2014) ''

Sursa..http://www.mediafax.ro/economic/urmatoarea-generatie-ford-fiesta-va-fi-construita-in-europa-exclusiv-la-k-ln-12732710

adiarc

pt o asemenea decizie de relocare in viitor , avem mare nevoie de autostrada Craiova-Pitesti+Pitesti-Sibiu.....
altfel nu vad cum ar putea fii exportat dela Craiova un volum similar cu cel al Dacia , mai ales ca pe calea ferata lucrurile stau mai prost decat pe rutier
daca acestea 2 nu sunt finalizate pana la expirarea acelui termen , 2021 , atunci intradevar cei care trag sforile sunt niste........... >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MRS

In drumurile mele... am intalnit in TR din "abundenta" Dacii...MCV, Lodgy, Dokker, Logan si fff multe Sandero (majoritatea taxi)
Din pacate (?) noul sedan nu mai poarta nici denumirea Dacia si nici Logan, ci:





A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...