News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

davyl

#420
Partea a III-a tot despre Duster: detalii superbe. Mi-a placut Duster-ul alb. Remarcati GPS-ul de la bord (nu sunt fan al acestor dispozitive care se vand odata cu masina, insa asta mi-a placut: grafica, cum se misca etc.)

P.S. Va las pe voi sa descoperiti unde se afla mufa USB pentru conectare multimedia  :D.















Ionut

Strictul necesar pentru o masina moderna, fara zorzoane. Arata bine si dotarile sunt foarte bune! Stii ceva/ai auzit ceva de pret?

dr4qul4

Quote from: stelian222 on September 17, 2013, 09:47:46 AM
si 200Nm ti se pare asa de mic cum spuneai pe pagina anterioara?

spuneam ca e mai anemic decat cel de 90 CP care are totusi 20 Nm in plus.

Nu trebuie sa ma intelegi gresit, sunt fan Dacia si mi se pare ca au facut o treaba al naibii de buna.....pentru acest pret (pe care il tot asteptam). dar un Duster cu un astfel de motor nu poate fi considerat sportiv. Probabil doar cel de 1,5 Dci, 110 CP poate fi considerat decent pentru un mini-SUV. Alte masini din aceeasi clasa ofera motorizari de 1,6 diesel si chiar 2,0, iar la benzina motoarele turbo pornesc din 1,4...

desi ar fi fost frumos un motor 2,0 diesel si pe duster, sau un 1,6 Tce, sau orice altceva cu peste 150 cp, ar fi fost degeaba, pentru ca nu cred ca ar fi fost multi doritori care sa dea 1500-2000 euro in plus doar pentru un motor mai puternic.


PS referitor la pret, cred ca varianta cea mai scumpa va fi spre 19000-20000 euro... iar un 1,2 Tce dotat (fara piele si bull-bar) va fi spre 16000-17000
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

davyl

#423
Partea IV-a Dacia Sandero: preferata sotiei mele din tot ce a vazut la Dacia :)

@ionut: din pacate nu am auzit nimic de preturi, insa nici n-am intrebat din lipsa de timp. Si in plus a fost si foarte multa lume, fiind prima zi in care salonul a fost deschis publicului.

P.S. Am de oferit cateva stick-ere superbe pt exterior (caroserie) cu "I love my Duster" doritorilor...Vad eu cum le trimit, doar sa cereti :)
















davyl

That's all folks! :)
In loc de partea a V-a si de incheiere:



P.S. Parerea mea personala este ca in vest Duster nici nu se poate considera o masina sportiva, asa ca ceea ce au facut e foarte bine pt. ei, inclusiv noul motor e super bun pt Occident!

bogdymol

Multumim de poze davyl. Imi pare rau ca nu a fost mai aproape salonul auto, ca poate dadeam si eu o fuga.

Legat de Duster si de Dacia in general: ei nu vor sa faca masini sportive sau care sa plece primele de la semafor. Filosofia Dacia e o masina care sa te duca de la A la B cu costuri cat mai reduse. Si le iese foarte bine. Cei care vor ceva mai sportiv se pot orienta spre alte marci (mai scumpe).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dorinpoe

Am un Duster 1.5 Dci 110CP si un Logan 1.5 Dci 75CP, ambele cu aproximativ 85000 km, dar Duster-ul cumparat la aproximativ 4 ani dupa Logan. Pana in prezent nici un fel de problema la motoare, motorina fiind doar din OMV sau Lukoil.

iuli

Multumiri de poze!

Quote from: davyl on September 17, 2013, 12:03:48 PM
P.S. Va las pe voi sa descoperiti unde se afla mufa USB pentru conectare multimedia  :D.




Sus in dreapta...  :p
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

mariansb

Davyl, presupun ca ai poze si cu alte modele de la salon, nu le pui la " Parcare" ?
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

laurashgeo

Eu am facut doar o poza(din cele 475) la standul Dacia. Un prieten a descoperit ca cele doua anvelope de pe fata, ale Duster-ului alb, erau diferite :D

Va mai pun o poza de care sunt mandru, cu un bord care are indicator de la 0 la 1200(primul din stanga) :D Sunt cai, nu sunt cmc!!! A trebuit sa ne inscriem pe o lista de asteptare si dupa o ora am avut voie sa intram in tarc cu bestia :D

stelian222

Quote from: dr4qul4 on September 17, 2013, 12:17:47 PM
Quote from: stelian222 on September 17, 2013, 09:47:46 AM
si 200Nm ti se pare asa de mic cum spuneai pe pagina anterioara?

spuneam ca e mai anemic decat cel de 90 CP care are totusi 20 Nm in plus.

Nu trebuie sa ma intelegi gresit, sunt fan Dacia si mi se pare ca au facut o treaba al naibii de buna.....pentru acest pret (pe care il tot asteptam). dar un Duster cu un astfel de motor nu poate fi considerat sportiv. Probabil doar cel de 1,5 Dci, 110 CP poate fi considerat decent pentru un mini-SUV.

E parerea ta si ti-o respect dar nu o impartasesc!
Daca tot crezi ca un motor de 125cai si 200Nm storsi dintr-un 1.2turbo sunt mai "anemici" decat 90cai si 220Nm din 1.5diesel atunci hai sa facem niste comparatii:

Vechile motorizari de pe Duster sunt 1.6 16v105CP si 148Nm si 1.5DCi cu 90CP si 200Nm respectiv 110CP si 240Nm. Dupa cum vezi 1.6 benzina sufera la capitolul cuplu destul de mult fata de diesel si totusi face "praf" ambele motorizari diesel atat pe 0-100km/h cat si la sprintul 0-1000m. Vorbesc de varianta 4x2.
1.6 16v 105CP:11.5s 0-100km/h, 33.9s 0-1000m
1.5DCi    90CP: 13.9s 0-100km/h, 35.9s  0-1000m
1.5DCi  110CP: 11.8s 0-100kh/h, 33.9s 0-1000m

Dupa cum vezi motorul pe benzina desi nu are atata cuplu e cam cel mai rapid. Imagineza-ti acum 1.2TCe de  125CP, 200Nm cuplu maxim care pleaca de la 1500rpm adica mai jos putin decat la un diesel. Eu repet: va fi cel mai rapid Duster de pana acum sub 11s 0-100km-h. Si inca un aspect: 1.6 16v avea cuplul maxim la 3750rpm, 1.2TCe va avea de la 1500rpm...

Si daca nu te-am convins iti mai dau un exemplu:
Skoda Octavia 1.2TSi Classic 105CP 175Nm: Acceleratie 0-100 km/h 10.9s
Skoda Octavia 1.9TDI Classic 105CP 250Nm: Acceleratie 0-100 km/h 11.8s



vancouver

#431
Iata si imaginile mele de la IAA, stand DACIA. Am fost luni, 16.09 - din pacate nu am avut cum sa merg sâmbata, ca sa ma vad eventual cu cei 2 colegi.

Asadar:

1

link cu poza la rezolutie maxima: http://img703.imageshack.us/img703/7233/pw1u.jpg (sau click pe oricare poza si se vede mai mare)

2 - se lauda cu un consum de 6L/100 km, cu 15% mai mic decat la motorul anterior de 1,6 pe benzina.

Daca inteleg eu bine, motorul e pe lanț, deci nu are curea de distribuție. Lanțul nu necesită revizie sau înlocuire. Nu știu cum era înainte.

3


4


5


6


7


8


9


10
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

#432
... continuare cu detalii despre DUSTER:

10


11 - materiale interioare de foarte buna calitate; pentru o masina de teren exact ce trebuie; pielea pare excelenta, bordul e super-ok, la usi acel material spumos peste mâner, extrem de placut la atingere - probabil ideea e sa nu se simta rece la mâna, chiar daca afara e f. frig.


12 - navigatia este extrem de usor de folosit; sotia mea, care in general isi prinde urechile la treburile astea, a butonat si din cateva manevre a dat ca destinatie Bucuresti, dupa cum se si vede:


13


14 - aici se vede butonul de activare a incălzirii în scaun - o surpriză plăcută pentru mine; o singură poziție, adică oprit și pornit. Mai mult nici nu trebuie. De ex. la Peugeot sunt o mie de trepte, dar fiind amplasat exact ca si aici la Duster, noaptea nu se poate sti ce anume treapta a fost aleasa (butonul nu e luminat si oricum soferul nu are ce cauta cu privirea acolo). Asa la Duster e simplu: ON sau OFF.


15


16


17


18 - a se observa cei 3 senzori de parcare. Dar si că afară-i vopsit gardu...


19 - și-nnăuntru leopardu: s-o spunem pe-aia dreapta: are acea masca de spate (la fel si in fata), de zici ca cine stie ce scut are pe dedesubt ... hmmmm

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

#433
... continuare

21


22 - comanda oglinzilor electrice a rămas tot pe centru. Mai putin placut daca se apunca vreun copil sa se joace la ea.


23


24


25 - alt buton amplasat gresit este cel de blocare a usilor, de fapt acesta putea fi oriunde - problema e ca butonul de avarie trebuie sa fie mai clar si fara nimic altceva in jur; in situatii critice avaria trebuie apasata imediat si nu bâjbâit...


26


27


28


29 - soferul poate actiona geamurile electrice fata cu o singura apasare, acestea continuand sa mearga in sensul dorit - o noutate la Dacia. Geamurile din spate se pot bloca, pentru a nu se juca copii la ele (sau bunicii)


30

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

#434
... mai am:

31


32


33


34


35


36


37
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.