Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

vancouver

#405
Quote from: laurashgeo on September 09, 2013, 01:05:42 PM
@vancouver este disponibila si o noua culoare, Gris Comete, are regulator de viteza, insa discuri pe spate inca nu. Dar priveste partea plina a paharului ca tamburii se schimpa dupa 100.000km iar daca ai fi avut placute le-ai fi schimbat de doua trei ori. Iar la greutatea Dusterului cred ca frana pe tembur spate se descurca bine.

Super. Cu frana pe tamburi, presupun ca daca nu era 99,99% safe, nu-l omologau autoritatile din Germania si Franta, asa ca nu-mi mai fac griji.

Ma duc la salon, vineri sau sambata. Sa vorbesc si cu sotia, si daca ne putem intalni, trimit un PM.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Quote from: dr4qul4 on September 09, 2013, 11:47:09 AM
am un var care lucreaza la RTR si mi-a zis ca motorul de 125 cp (1,2 TCE) e cam anemic, iar consumul ala se obtine doar la ei in poligon. Ca sa miste putin masina, motorul trebuie turat foarte mult, iar atunci consumul se dubleaza.

E cam anemic comparat cu ce? CU motorul de 90CP sau cu cel de 110CP diesel? Sau cu motorul de 1,4l si 122cp de pe un golf? In general la benzina motorul trebuie turat mai mult decat la un diesel cu turbo (TDI), pentru a ajunge sa simți "forța". Pe de altă parte e mai silențios.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

a mai anemic decat cel de DCi 90CP.

trebuie tura serios ca sa se miste bine, iar la peste 4000 rpt numai silentios nu mai e.

e un motor mic, cu un cuplu foarte mic, pe o masina de greutate medie cu o aerodinamica zero.



Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

laurashgeo

Ar fi fost super bine daca avea aerodinamica 0 :D insa din pacate cred ca are un coeficient ce se apropie de 0.5.
PS: Stiu ca te refereai ca aerodinamicitatea este f prosta, dar chiar ar fi fost bine daca avea zero; accelerai pana la viteza dorita si apoi masina mergea singura pana o franai tu :D

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Superb, de exceptie! Uzina arata impresionant si pe-afara si pe interior. Sper sa vedem in curand inca una la fel de mare, tot Dacia.

stelian222

#411
Quote from: dr4qul4 on September 09, 2013, 11:47:09 AM

am un var care lucreaza la RTR si mi-a zis ca motorul de 125 cp (1,2 TCE) e cam anemic, iar consumul ala se obtine doar la ei in poligon. Ca sa miste putin masina, motorul trebuie turat foarte mult, iar atunci consumul se dubleaza.


Eu cu opinia varului tau nu sunt de acord. Si sa iti spun si de ce.: in primul rand vorbim de un motor turbo benzina.  Deci cuplul acestui motor este aproximativ cat al motorului 1.5DCi 90CP, 200Nm disponibil pe o plaja de turatii mult mai mare ca la diesel inca de la 1500rpm. Deci de ce as tura motorul f mult daca el imi ofera un cuplu de diesel mic inca de jos?

Ca o comparatie iti dau exemplul loganului cu motorul 0.9TCe. Din ce am citit pana acum pe un alt forum dedicat marcii, posesorii  de 0.9 TCe spun ca masina la doar 90cai se misca bine. S-au facut si clipuri puse pe youtube, unii au facut si curse :D de unde reiese ca loganul cu motor de drujba se misca aproape la fel ca 1.6 16v Euro5 (am specificat treaba asta, pt. ca 16v Euro4 era mai agil).

Daca un Duster are mase cuprinse intre 1200 si 1300kg deci cu 50-150kg mai mult decat logan II nu vad cum ar putea fi anemic un motor de 125cai si 200Nm pe o caroserie usoara pana la urma. 125cai sunt totusi ceva pt. o masina de pana in 1300kg. Dau scris aici pe forum (urmand ca timpul sa ma contrazica sau nu) ca dusterul cu 125cai daca va fi disponibil in 4x2 va fi mai rapid decat 1.5DCi 110 si va avea un timp pe 0-100km sub 11s.

Quote from: dr4qul4 on September 12, 2013, 12:32:24 PM
a mai anemic decat cel de DCi 90CP.

trebuie tura serios ca sa se miste bine, iar la peste 4000 rpt numai silentios nu mai e.

e un motor mic, cu un cuplu foarte mic, pe o masina de greutate medie cu o aerodinamica zero.

De ce insisti in necunostinta de cauza, ca nu zic altfel??? Cuplu mic zici? pai va fi aproximativ la fel cu DCi 90. Intelege ca e turbo-benzina nu e aspirat. 125cai  si 200Nm raman tot 125 indiferent cat de mare sau mic e motorul, ca e diesel sau benzina.

BoGDaN

Are cineva Duster de 1.5 dCi? Au aceste motoare probleme cu injectoarele?

bogdymol

^ Nu am Duster, dar am acasa un Renault Clio 1.5 dCi cu peste 120000 km la bord. Nu am avut probleme cu injectoarele, ci doar cu ceva componente electronice. Cu injectoarele am inteles ca problemele vin de la motorina de proasta calitate, dar Clio-ul meu a vazut doar motorina de la compania austriaca (nu dau nume) si nu are nici o problema. In schimb un cunoscut cu masina identica a avut probleme pe la 50k km cu injectoarele, dar el baga motorina de unde apuca (inclusiv cumparata de la diverse persoane).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

BoGDaN

Ahhh faimosul Clio :)) Cu el ai strabatut Europa in lung si lat si cate filmari ai facut care ne-au incantat pe noi toti.....ai schimbat parbrizul?:))) Stiu ca partea electronica este problematica la Renault-Dacia. Un Duster pentru trasee montane usoare spre medii mi-ar place mult. (In fine sa nu degenerez discutia in topicuri personale). Eram curios cat de fiabil este Duster si ce consum are.

lautaxi

#415
Am eu Logan 1.5 dci   50 kw euro 4 are 205.000 km si nu am umblat la injectoare.

dr4qul4

din ce stiu eu acum (la renault) avem asa:

1,5 Dci - 90 CP - 220 Nm
1,2 Tce - 115 CP - 190 Nm
1,2 Tce - 130 CP - 205 Nm

nu cred ca cel de 125 CP va avea mai mult de 200 Nm.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

stelian222

si 200Nm ti se pare asa de mic cum spuneai pe pagina anterioara?

davyl

Prima parte fotografii stand Dacia, salonul Auto Frankfurt, 14 septembrie 2013.
Enjoy!






















davyl

Partea a II-a: Dacia Duster - pentru cei pasionati de detalii ca si mine :) :