Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

__dir


dr4qul4

Stati putin... asta se face in UK!!! ce tranzit pe la noi?

Si 300 de importat dintr-o bucata inseamna bani foarte multi blocati. Nimeni nu aduce cu 1 tren, in Romania, tot ce pot vinde intr-un an. Mai bine aduc pe rutier cate 6-7 pe saptamana. Sigur ies mai ieftin. In plus, cine isi cumpara masina dupa aprilie 2016, o sa ceara reducere pentru o masina fabricata in 2015.

Sau le aduc fara motor si le pun unul la Mioveni?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

istvan78

Probabil (posibil) pentru Europa Centrala si de Est vin pe vapor pana la Constanta si se distribuie de acolo?

dr4qul4

Nici o sansa. Trenul (marfar) face mai putin din Londra pana in Viena decat face din Constanta pana in Viena
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

Asta pt ca Slovacia e la aceeasi distanta de Marea Neagra ca si de Marea Nordului. Doar ca nu trebuie sa ocoleasca tot continentul ca sa ajunga la Suez.

Intre UE si Australia sigur exista anumite facilitati fiscale, pe care nu le au cei din Coreea de Sud. Iar diferenta nu e chiar atat de mare ca nici Coreea de Sud nu e prea aproape de sudul Australiei.

In cazul de fata vorbim de UK-Romania.... Ce rost ar avea sa ocoleasca vaporul toata europa ca sa le incarce apoi pe tren si sa le duca in Budapesta? Cand tu ai facut tunel feroviar si te-ai legat de o infrastructura mult mai buna?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

MRS

#920
LE: scuze, am confundat Nissan cu Kia


(Kia Sportage e asamblata la Zilina, in Slovacia)


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...


adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

http://0-100.hotnews.ro/2015/12/14/jumatate-din-dealerii-dacia-din-romania-s-au-modernizat-clientii-au-parte-de-livrare-surpriza

http://0-100.hotnews.ro/2015/12/14/reorientare-la-ford-craiova-in-lipsa-unui-al-doilea-model-uzina-face-piese-pentru-s-max-si-galaxy

Concret, din aceasta vara, sectia Presaj de la Ford Craiova a inceput sa produca 31 de repere de caroserie pentru modelele S-MAX si Galaxy. Toate aceste piese din tabla sunt utilizate in interiorul masinilor, la structura caroseriei, pentru a-i creste rezistenta, potrivit oficialilor Ford Romania.

Uzina Ford din Romania produce in prezent 270 de masini B-MAX pe zi, capacitatea fiind insa de 700 de masini/zi. In uzina de vehicule Ford Craiova lucreaza un singur schimb complet (8 ore), iar un al doilea schimb are program de lucru redus.

Pe de alta parte, in uzina de motoare a Ford din Craiova lucreaza in doua schimburi la asamblare si trei schimburi la uzinare.


cezar-mario2012

 Dacia mai are un inamic și din păcate vine tot de la Alianța Renaul-Nissan, modelul Lada Vestra produs de AutoVAZ Rusia.

  ,,Compania AutoVAZ a făcut publice lista de preţuri şi versiunile disponibile pentru noul sedan Lada Vesta. Potrivit firmei din Rusia, primul lot de maşini (1.000 de unităţi) a fost vândut imediat după startul vânzărilor.

Astfel cea mai accesibilă şi ieftină versiune Vesta costă 514.000 de ruble (7.382 de euro). Pentru comparaţie: aceeaşi Lada Priora, cu transmisie manuală şi în versiune ,,Lux", are acelaşi preţ. Totodată, cel mai ieftin model Skoda Rapid costă 509.000 de ruble (7.310 de euro), iar versiunea standard al modelului Hyundai Solaris nu costă mai mult de 506.000 de ruble (7.267 de euro).



Vesta este oferită deocamdată cu un motor de 1.6 litri volum, care dezvoltă 106 CP şi poate fi cuplat la o transmisie mecanică sau una robotizată. Acceleraţia până la 100 de km/h durează 11.8 secunde, iar viteza maximă este egală cu 178 km/h. Consumul mixt de combustibil este de aproximativ 8 litri/100 de km parcurşi.

Versiunea de bază cuprinde următoarele dotări: airbag frontal pentru şofer, servodirecţie electrică, calculator de bord, lacăt central, geamuri faţă acţionate electric, ESP, ABS, sistem de asistenţă la pornirea vehiculului în pantă, complex ERA-GLONASS (buton S.O.S.).

În pachetul de opţiuni ,,Start", se vor mai adăuga la cele expuse mai sus: airbag pentru pasagerul din dreapta şoferului, sistem de climatizare şi spaţiu pentru mănuşi. Preţul pachetului – 30.000 de ruble (431 de euro), iar pentru transmisia robotizată clientul îşi va mai goli portofelul cu încă 25.000 de ruble (360 de euro).



Pentru ca automobilul să fie vopsit în culoarea exclusivă Lime, clientul va mai trebui să scoată din buzunar 19.000 de ruble (273 de euro).

Versiunea ,,Confort", pe lângă cele de mai sus, include: scaune frontale şi oglinzi retrovizoare încălzite, parktronic şi un sistem audio. Clientul care va opta din start pentru un automobil cu aceste dotări, va plăti 570.000 de ruble (8.185 de euro). Dotările pachetului ,,Optima", care include încălzirea parbrizului şi jante din aliaj, va mai adăuga la sumă încă 15.000 de ruble (216 euro).



Versiunea de top ,,Luxe" costă circa 8.760 de euro, iar pentru aceşti bani veţi primi tot ce este scris mai sus, plus: faruri anticeaţă, senzor de ploaie, jante din aliaj de 16 inci. Doar pentru această versiune a maşinii mai sunt disponibile opţiunile adăugătoare ,,Multimedia" şi ,,XV Line", care costă 24.000 şi respectiv 29.000 de ruble (345 şi 416 euro). Acestea din urmă includ: cameră de supraveghere spate, cruise control, sistem multimedia cu navigare şi ecran de 7 inci. ,,XV Line" presupune adăugarea unui mic eleron şi inserţii de metal cromat pe gura ţevii de eşapament şi pe pedale."

http://www.autostrada.md/stiri/pregatiti-va-portofelele-autovaz-a-anuntat-preturile-si-dotarile-pentru-sedanul-lada-vesta 

Acum nu știu dacă în Rusia prețurile prezentate sunt cu toate taxele (?), dacă vor să o exporte în Europa (?), dacă da, se aplică și taxe vamale (?), îndeplinesc aceste mașini normele actuale de poluare (?).

dr4qul4

mai mult ca sigur sunt preturi fara TVA. Unde ai vazut tu Skoda Rapid la 7300 euro?

La noi incepe de la 12600 euro (tva inclus..)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Şi în mod sigur va avea taxe vamale, pentru că este fabricată în spaţiul extra-comunitar (în afara UE).
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

Dacă o Skoda în Rusia costă 7300 euro fără TVA (?), iar la noi costă cam 10100 euro fără TVA, diferența de preț  este foarte mare.Atunci o Ladă Vesta cu toate dotările poate ajunge la 14000 de euro cu TVA și taxe vamale, iar la bani aceia ai tot, cutie automată, cameră video pentru marșarier... Problema o reprezintă motorul, fostul 1.6 l 16 v de 106 de pe Loganul vechi care parcă era Euro 4.

nirolf

Există și versiune de 105CP și Euro 5. Probabil l-ar putea face și EURO6 și ~103CP.