Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

la Dacia 1,6 avem 20.000 de km!

Dar am auzit ceva de 40.000 km si la 2 ani pt motorul de 1.2!!!

De fapt sunt comparabile, reviziile se fac de obicei la 20.000 km. La VW polo, 30.000 este "intervalul flexibil" care se refera doar ulei si filtru. Antigelul trbeuie verificat in fiecare an, filtru aer si filtru polen la fel.

Banuiesc ca se aplica si la Dacia aceleasi "  *****  "
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Quote
COMUNICAT DE PRESĂ
22 Octombrie 2015

Cel mai vândut model din România are de acum o nouă versiune de top : Dacia Logan Prestige

În 2014, Dacia lansa în exclusivitate pentru clienții din România Ediția Specială Logan 10 ani.
Designul modern, interiorul surprinzător și echiparea generoasă au transformat această ediție
specială într-un succes indiscutabil al familiei de modele Dacia.

Formula acestui succes se regăsește acum în noul vârf al gamei Logan: Dacia Logan Prestige.
Acesta dispune de o listă generoasă de echipamente, din care nu lipsesc:
-   sistem de climatizare cu reglare automată,
-   comenzi ale geamurilor electrice pe portiere
-   geamuri electrice față cu comandă impulsională pe partea șoferului
-   un nou design interior, cu o planșă de bord specifică, echipată cu aeratoare centrale dreptunghiulare
-   o tapițerie cu design nou
-   jante ,,Dark Metal" de 16 inch
-   semnalizatoare pe oglinzile retrovizoare exterioare
-   sistem multimedia și de navigație MediaNav,
-   proiectoare dublu optice

Noua versiune Logan Prestige va fi disponibilă în două versiuni de motorizare, ambele răspunzând normei Euro 6 și care constituie în același timp cele mai solicitate propulsoare de către clienții gamei Logan:
Este vorba de motorul pe benzină de 1.2 litri și 16 supape, de 73 CP și de propulsorul diesel 1.5 dCi de 75 CP.

Prețurile de achiziție al noii versiuni de echipare de top sunt de 9 600 de euro cu TVA în cazul motorizării pe benzină și de 11 700 de euro cu TVA în versiunea diesel.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

neobluenet

Asta cu Logan Prestige e un fel de bataie de joc la adresa cumparatorilor. La ce marca se mai gasesc echipamente de top doar cu cele mai slabe motoare? Cum ar fi ca Mercedes-ul clasa S, varianta Pullman sa fie vandut doar cu motorul de 2 litri pe benzina si cel de 3 litri diesel? Adica sa fie un fel de S250 Pullman si S320D Pullman  :bash:. Eu daca as vrea sa cumpar un Logan as alege tot motorul si nu dotarile. De fapt le-as alege pe amandoua, dar nu se prea poate.

cezar-mario2012

 Acest ,,Prestige" este de fapt modelul Logan 10 ani. Motoarele sunt foarte slabe pentru ceva de "top".

dorum

aveti si voi dreptatea voastra intr-un fel, nu neg...
insa target-ul Loganului nu este pt segmentul de piata care discuta de Mercedes S Klass Pullman... multi oameni pt care 10000 E inseamna economii serioase si credite vor aprecia orice upgrade al loganului... iar motorizarile de pe Logan sunt OK pt clasa sa... credeti ca cu un motor de 70CP nu poti merge in concediu cu familia?
Iar echipamentele de TOP de pe acest LOGAN sunt echivalente cu dotari clasice de pe orice alta masina de 3-5-7 ori mai scumpa... sa nu exageram!

dr4qul4

Puteau sa lase toate variantele de motoare. Chiar nu-i inteleg. 0,9 TCe de 90 CP nu era bun?

Sau 1,5 dci de 90 CP? 

Daca tot e varianta top. Cat costau? 1000 euro in plus?

De 1,5 dCi de 110 CP si 1,2 TCe de 115 CP nici nu mai zic.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nirolf

Nu e problema de pret, problema e pozitionarea in piata, incearca sa nu afecteze vanzarile Renault.

cezar-mario2012

 Să nu fie pe dos... Loganul concurează cu Clio la preț, dar la spațiu concurează cu Megan. Totuși astă vară cu Rabla plus reducerea oferita de Renault care în total era de 2500 euro, mulți clienți au preferat să cumpere Clio, diferențele de preț la nivel de echipare asemănător era de doar 500 euro, iar Clio oferea mult mai multe la acel preț fata de Logan. Butoane pentru geamuri pe ușă, card în loc de cheie clasică, senzori de ploaie.. alta cutie.. și un bord mai plăcut privirii și atingerii. În mod normal diferența este de 200 de euro între Logan și Clio.

dr4qul4

http://www.b365.ro/cum-arata-noua-dacia-duster-cu-sistem-wi-fi-integrat_240138.html

Duster cu scaune electrice si hotspot wi-fi!!! Ma intreb daca vor pune o versiune de android pe MediaNav, ca sa iti poti alege ce aplicatie de navigatie CU trafic sa folosesti (here maps sau waze)!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

ori aici ori in threadul de cai ferate:



poza veche de acu o luna. Surprinsa in gara Simeria.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adi

sandero 2012 e la 15000, din cate stiu, urmeaza sa fie ridicat, daca nu cumva deja a fost ridicat pragul la 20000.

dr4qul4

Sunt Nissan-uri?
Importam asa de multe?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mircea

Înclin să cred că sunt în tranzit

adiarc

Sunt vreo 300 acolo...poate chiar mai multe... ....cu siguranta se vând cateva sute din acest model in țara , pe parcursul unui an....dar nici varianta tranzitului nu poate fii exclusă.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).