Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bgd77

Oare nu se gaseste licitatia pe SEAP? Poate cineva care are abilitati de cautare mai bune decat mine reuseste sa gaseasca acolo documentele licitatiei si ar fi mai usor sa vedem ce s-a intamplat.

NGC

#886
Anuntul de participare este [158602] / 09.04.2015, iar cel de atribuire este [160237] / 29.07.2015.

S-au licitat mai multe loturi.



Au fost 3 ofertanti, dar doar DACIA a ofertat pentru toate loturile unde avea produse.



Chiar daca a pierdut acele loturi, a castigat celelalte loturi pentru care a depus oferta.



Cerintele pentru lotul 1.



Pentru lotul 1 s-a cerut un motor de minim 65 KW, adica minim 87.17 HP.

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

NGC

#888

                          Lot 1           Lot 3          Lot 4
Oferta DACIA         18.870.968,00    2.540.322,40    2.540.300,00
Oferta PORSCHE       18.870.000,00    2.540.300,00    5.443.500,00
Valoare estimata     18.776.613,16    2.467.741,76    5.370.967,36
Valoare atribuire    16.688.000,00    2.338.000,00    5.100.000,00

S-ar putea totusi ca eroarea privind valoarea estimata initiala sa provina din SEAP.





raduac

Ofertele sunt atât de apropiate între ele și de valoarea estimată deoarece, așa cum scrie în fișa licitației, a urmat licitația electronică. În acest caz normal că te duci cu oferta la valoarea estimată sau foarte puțin mai jos, pentru că, dacă ai norocul să nu mai fie concurenți (fie că nu mai depune nimeni, fie că celelalte oferte sunt descalificate pe motive tehnice), atunci poți să încasezi tot bugetul alocat. Valoarea de atribuire de 16.688.000,00 este valoarea la care a câștigat Porsche după etapa de licitație electronică, deci Porsche a scăzut succesiv prețul până la această valoare când Dacia a zis pas.

NGC

#890
Ai dreptate, a urmat licitatie electronica dar am uitat sa verific si acest aspect.







Atunci e clar cum s-a ajuns la acele preturi, doar ca atunci nu e corect ce au scris in articol.

E totusi ciudat ca DACIA nu a scazut pretul si pentru lotul 1 asa cum a scazut pentru loturile 3 si 4 pe care le-a castigat.

TibiV

#891
^
Pai cum a castigat  lotul 3, ca oferta este cu 22,40 lei mai scumpa ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Tibi, n-ai citit cu atentie postul de mai sus.
Mai multi ne-am pacalit tot asa, pe baza stirii din ziar.
Alea au fost doar oferte initiale.
Valoarea de atribuire a fost stabilita prin licitatie electronica, si a fost de 2.338.000 lei (evident trebuie sa fi fost oferta ultima a lui Renault. (33.400 lei/buc fata de 36.278 lei/buc) [70 buc]
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Ai dreptate, nu am fost atent...  :-[
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Si eu am tot zis sa nu mai pun botul la stiri fara sa am toate informatiile...
Toate datele problemei s-au schimbat fata de interpretarile anterioare.
Ce ramane dubios este ca Dacia/Renault n-a mai coborat pretul.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

esendy

excelente aceste lamuriri. va felicit 

vancouver

Bravo pentru clarificare, acum lucrurile arata cu totul altfel si nu mai are rost sa facem o mie de teorii.
Iar la lotul 1 posibil ca Renault sa fie la limita cu livrarile pentru mediul privat, nu a vrut sa coboare mai jos. La un pret mai mare faceau treaba, asa nu are rost pentru ei sa forteze linia de producție / programul acesteia.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

raduac

Și Moise Guran repetă prostia cu cu diferența de doar 2 lei per mașină între oferte: http://www.biziday.ro/2015/10/22/biziday-miercuri-21-octombrie-2015/ la minutul 20:30

oaspetele

Probabil ca ar trebui sa conteze si reviziile : la Polo probabil ca sunt mai scumpe, dar se fac la 30 000 km.
La Dacia cum e, 10 000?

TibiV

Nu stiu pe firma, dar pe persoana fizica o data pe an
Mama proștilor este mereu gravidă... :)