DN67C "Transalpina" Bengești-Rânca-Sebeș

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:24:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

vancouver

Quote from: dr4qul4 on January 22, 2015, 11:53:29 AM
plati efectuate in aceeasi zi? contracte suplimentate cu peste 50%?! E clar ca CNADNR-ul era portocaliu pe vremea aia.
DNA-ul va avea mult de lucru aici.

Sunt curios care dintre cele 2 ministre va fi chemata prima sa dea cu subsemnatul.

In 07.05.2012 a venit tovarasul tau Ponta la guvernare si l-a pus sef la CNADNR pe tovarasul Basulescu. Cel care in 2003 a semnat contractul cu Bechtel din acelasi post, cel care intre 2005 si 2012 a fost DIRECTORUL FIRMEI ROMSTRADE !!!! Si iata-l revenit la CNADNR si brusc curg banii si cresc contractele pentru Romstrade. Tot in perioada asta Romstrade primeste 29% din valoarea contractului pe Pecica-Nadlac, desi era cu lucrarea abia pe la 25-27% .... Ca sa-si cumpere puscariabilul patron al Romstrade avion si aeroport din banii de autostrada. >:(

Fa si tu legaturile si vezi cine a venit SPECIAL la guvernare ca sa fure.

A, si nu uita un lucru: in mai 2012 ordinul lui Ponta catre Basulescu a fost clar: gasiti ORICE neregula posibila a fostei guvernari, cautati si daca nu gasiti inventati. Asa s-au dus pe apa sambetei 8 luni in care la CNADNR nu s-a facut NIMIC (doar s-au reziliat contracte si oprit aproape toate lucrarile). Si de gasit nu s-a gasit nimic, ca daca se gasea se trambita tare si mare. Arestarea lui Nelu Iordache a pornit de la o plangere a Monteadriano la CE si o ancheta a DLAF si OLAF, fara legatura cu idiotenia de ancheta interna de la CNADNR.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Dar vezi tu, ca plata cea mare a fost facuta pe 24.04.2012....

iar contractul a fost atribuit de tovarasul tau Orban, la valoare cu 50% mai mare decat cea estimata....
Apoi Boagiu semneaza un contract suplimentar prin care valoare scade? dar la calcule nu prea mai da suma finala...

si nu stiu cum dar tovarasa Udrea a fost cea care aparea la tv ca intemeietoarea soselei....

incurcate sunt itele acestei povesti, si de aceea astept DNA-ul sa le descurce.
In plus sa nu-mi spui tu ca se poate schimba castigatorul unei licitatii in cateva saptamani. Probabil toti cei de mai jos + Udrea vor trece pe la DNA

29 decembrie 2004 — Gheorghe Dobre — cu ocazia formării Guvernului Tăriceanu[5]
Ministrul transporturilor și infrastructurii
22 decembrie 2008 — Radu Mircea Berceanu — cu ocazia formării Guvernului Boc (1)[6]
3 septembrie 2010 — Anca Boagiu — după demisia ministrului Radu Mircea Berceanu[8][9].
9 februarie 2012 — Alexandru Nazare — cu ocazia formării Guvernului Mihai Răzvan Ungureanu[10].
7 mai 2012 - Ovidiu Ioan Silaghi - cu ocazia formării Guvernului Ponta

Iar daca privesti cu atentie vei observa ca pana anul trecut, timp de aproape 10 ani ministrul transporturilor a fost de la PNL sau PDL.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

MNU

Nu stiu care sunt procentele la plati dar drumul este intr-o stare avansata de executie in partea de jos si nu sta rau nici la altitudine (mai ales ca acolo nu se poate lucra tot anul). La ce procent ar fi cu platile?

NGC

Pana acum s-au achitat 235,565,263.31 RON plus TVA-ul aferent, din valoarea finala teoretica de 1,341,857,683.59 RON plus TVA, deci aproximativ 17,55 %.
Oricum, mai bine am intreba direct la CNADNR ca sa confirme cifrele.

MNU

Iar executia era undeva la cca 70% (apreciere personala). 80% am vazut mai demult intr-un articol ca ar fi pretentiile Romstrade. La procentul asta de plati, unde e problema, ca nu ma prind?

NGC

#125
Problema nu este la plati (adica e si acolo, pentru ca nu s-a achitat, dar aia e problema firmei ROMSTRADE), ci ca inca nu e reziliat contractul si ca inca nu se poate relicita si termina, desi contractul este din 2008, iar ultimele si singurele plati au fost in 2012.

dr4qul4

Problema cea mare este ca drumul se degradeaza pe zi ce trece. Nu s-au realizat toate zidurile de sustinere si santurile pentru colectarea apelor pluviale. DIn aceste motive, asfaltul se degradeaza incet, dar sigur.
Probabil procentul de acum a scazut sub 70%, dar in toamna lui 2011 cu siguranta era spre 75%.
CNADNR nu vrea sa plateasca si de asta a actionat in justitie romstrade.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Basulescu a fost dat afara ca a factu UMB scandal. Chiar si intre ei...nu se face asa ceva. Sa pui director general...fostul director general al unei firme.

aaa....si Basulescu actualmente e angajat al CNADNR. Ce e drept...ca in functie de simplu inginer.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

Quote from: NGC20 on January 22, 2015, 11:00:06 AM
Referitor la raspunsul din 21.01.2015 la intrebarea 7), este vorba despre acest proces intre CNADNR si ROMSTRADE privind rezilierea contractului pentru DN67C / Transalpina.
http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000613243&id_inst=3

Mai exista un proces intre CNADNR si ROMSTRADE, dar nu e clar la ce se refera.
http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000619680&id_inst=3
Al doilea dosar a primit acum primul termen in 16.02.2015, in completul "C10 - CA - Urgenta".

NGC

Al doilea dosar este tot in legatura cu DN67C si ieri s-a dat sentinta.

Quote
Tip solutie: Admite cererea
Solutia pe scurt: Admite cererea de ordonanţă preşedinţială. Obligă pârâta la predarea provizorie către reclamantă a amplasamentului DN 67C Bengeşti – Sebeş, pentru efectuarea reparaţiilor de strictă necesitate pentru conservarea lucrărilor şi asigurarea siguranţei, până la judecarea în fond a dosarului nr. 39515/3/2014 aflat pe rolul Tribunalului Bucureşti – Secţia a II-a Contencios administrativ şi fiscal. Obligă pârâta la plata către reclamantă a sumei de 20 de lei cu titlu de cheltuieli de judecată, reprezentând taxa judiciară de timbru. Executorie. Cu drept de apel în termen de 5 zile de la pronunţare, cererea urmând a se depune la Tribunalul Bucureşti. Pronunţată public prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 17.02.2015.

rio tinto

Am o intrebare: traseul de drum national 67C dintre Obarsia Lotrului si coada Lacului Oasa e inchis in fiecare iarna, insa nu e mentionat nicaieri, nicioadata pe site-ul CNADNR. Oare de ce?
Nu inteleg de ce tin acest sector de drum pe o distanta de 18 km inchis? Nu cred ca se compara cu Transalpina intre Obarsie si Ranca ce ar presupune eforturi mult mai mari pentru deszapezire dar blocheaza accesul spre Sebes dinspre ski resort Transalpina si Petrosani

vladb

^^^^
Eu stiu ca e inchis chiar mai mult: intre Obarsia Lotrului si coronamentul barajului Oasa. Mai sus de baraj, au acces doar cei de la Hidroelectrica - sau cel putin asa era pe vremuri. Ma gandesc ca situatia e asa deoarece nu vor sa se complice cu dezapezirea pe serpetinele din pasul Tartarau.

Din cate stiu, pasul Tartarau (cca 1700m) e imediat dupa Transfagarasan si Translapina ca si altitudine pe un drum national.

Hercule

Confirm si eu, drumul e inchis undeva la 4-5 km dupa barajul Oasa. Verificat pe "pielea proprie" acum 2 saptamini. :D
Deșteaptă-te române!

adiarc

Conform unei stiri de pe Radio Romania Actualitati , Cnadnr a castigat procesul cu Romstrade pt rezilierea ctr.Nu au precizat daca este o decizie definitiva
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dan_c

Quote from: adiarc on March 13, 2015, 08:47:36 AM
Conform unei stiri de pe Radio Romania Actualitati , Cnadnr a castigat procesul cu Romstrade pt rezilierea ctr.Nu au precizat daca este o decizie definitiva


17.02.2015
Ora estimata: 12:30
Complet: C10 - CA - Urgenta
Tip solutie: Admite cererea
Solutia pe scurt: Admite cererea de ordonanţă preşedinţială. Obligă pârâta la predarea provizorie către reclamantă a amplasamentului DN 67C Benge?ti – Sebe?, pentru efectuarea repara?iilor de strictă necesitate pentru conservarea lucrărilor ?i asigurarea siguran?ei, până la judecarea în fond a dosarului nr. 39515/3/2014 aflat pe rolul Tribunalului Bucure?ti – Sec?ia a II-a Contencios administrativ ?i fiscal. Obligă pârâta la plata către reclamantă a sumei de 20 de lei cu titlu de cheltuieli de judecată, reprezentând taxa judiciară de timbru. Executorie. Cu drept de apel în termen de 5 zile de la pronunţare, cererea urmând a se depune la Tribunalul Bucureşti. Pronunţată public prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 17.02.2015.
Document: Hotarâre  1171/2015  17.02.2015

http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000619680&id_inst=3