DN67C "Transalpina" Bengești-Rânca-Sebeș

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:24:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

iuli

Stirea mai detaliata pentru cei care nu stapanesc termenii juridici:

QuoteŞoferii vor putea circula din vară pe Transalpina. Compania de Autostrăzi va redeschide şoseaua, după ce a câştigat în instanţă dreptul de a prelua drumul din administrarea societăţii Romstrade. Această firmă ar fi trebuit să termine modernizările, dar lucrările au fost blocate, timp de trei ani, după arestarea patronului Nelu Iordache.

A fost nevoie să se ajungă în instanţă, pentru ca Transalpina să fie preluată din nou de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri.

Ion Tudor, director SDM Gorj: Este o bucurie și pentru noi și pentru gorjeni și pentru ardeleni și pentru toți care iubesc muntele și frumusețile acestei zone. Începem cu prioritățile: marcajele, parapetul în punctele cele mai periculoase, semnele de circulație.

Pentru ca CNADNR să poată însă să înceapă lucrările trebuie să aștepte mai întâi să se topească zăpada care are acum aproape 2 metri.

În 2008 compania Romstrade a început modernizarea drumului care traversează Munţii Parâng. Lucrările s-au oprit după terminarea a 80% din proiect.

În urmă cu 3 ani firma omului de afaceri Nelu Iordache a abandonat lucrările de pe Transalpina pentru că societatea a intrat în insolvență. Constructorul nu a asigurat însă conservarea lucrărilor, iar drumul s-a degradat.

Statul a fost prejudiciat cu 100 de milioane de euro, estimează o echipă de experţi din cadrul Companiei Naționale de Drumuri. Banii ar putea fi recuperaţi de la Romstrade, tot în instanţă. Pentru terminarea lucrărilor ar mai fi nevoie de 50 de milioane de euro. Afectaţi au fost şi hotelierii din zonă, pentru că turiştii n-au mai venit.

Constantin Pănescu, hotelier: Dacă compania a câștigat procesul cu Romstrade ne bucurăm, pentru că se știe al cui este.

Radu Gheorghe, proprietar de cabană: Ne bucurăm foarte mult că nu putem să stăm singuri, investițiile sunt mari și trebuie să le întreținem.

Numărul de turiști la Rânca a scăzut de la aproape 10.000 pe săptămână la peste 1.000 după închiderea drumului, iar multe pensiuni s-au închis.

Sursa: Digi24
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adiarc

ar fii util un comunicat CNADNR , ca sa stim sigur ca nu s-a mai depus apel si hotararea este definitiva.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dan_c

Preluare DN 67C, Bengești - Sebeș, de catre CNADNR prin DRDP CRAIOVA

Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale informează participanții la trafic că a fost emisă
Ordonanța Președințială privind preluarea provizorie de către CNADNR SA a amplasamentului
DN 67C, Bengești - Sebeș de la SC Romstrade SRL, în vederea urgentării demarării unor lucrări
de consolidare a acestui sector de drum național.
Această preluare va avea loc în perioada 18-20 martie 2015.
..........
"Având în vedere faptul că în prezent drumul național DN 67C se află într-o stare de degradare
avansată, inclusiv a lucrărilor executate și neconservate de către Antreprenor, fiind astfel pusă în
pericol viața conducătorilor auto care îl tranzitează zilnic, CNADNR SA va demara, imediat ce
condițiile meteorologice o vor permite, executarea unor lucrări la poduri, podețe, ziduri de sprijin,
rigole, șanțuri, parapete, etc, care au o importanță majoră în protejarea drumului, stabilizarea
versanților, colectarea și evacuarea apelor", a declarat Directorul General al CNADNR SA, Narcis
Ștefan Neaga.

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%20%2017%2003%202015%20Transalpina%202%20(2).pdf

Sigura va urma o relicitare la fel ca si in cazul DN 18- Moiseni Iacobeni

ciprebbe

#138
"Având în vedere faptul că în prezent drumul național DN 67C se află într-o stare de degradare
avansată, inclusiv a lucrărilor executate și neconservate de către Antreprenor, fiind astfel pusă în
pericol viața conducătorilor auto care îl tranzitează zilnic, CNADNR SA va demara, imediat ce
condițiile meteorologice o vor permite, executarea unor lucrări la poduri, podețe, ziduri de sprijin,
rigole, șanțuri, parapete, etc, care au o importanță majoră în protejarea drumului, stabilizarea
versanților, colectarea și evacuarea apelor."

A fost emisă Ordonanța Președințială privind preluarea provizorie de către CNADNR SA a amplasamentului
DN 67C, Bengești - Sebeș de la SC Romstrade SRL, în vederea urgentării demarării unor lucrări
de consolidare a acestui sector de drum național.


Nu va fi alta licitatie !!!
Nici nu  au voie sa faca alta licitatie fiind inca litigiu aici.
CNADNR-ul va trebui sa asigure siguranta rutiera daca vor drumul deschis circulatiei publice.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Adică cu resurse proprii , nu ?
Oamenii, utilajele si materialele CNADNR ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

este doar ceva temporar pt o minima siguranta a traficului...imediat dupa finalizarea litigiului va fii organizata o licitatie pt a desemna un constructor care sa finalizeze cu adevarat drumul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura



nicolaem

http://alba24.ro/se-repara-transalpina-in-judetul-alba-lucrarile-de-intretinere-a-carosabilului-au-inceput-de-luni-si-dureaza-o-luna-si-jumatate-421557.html

a, mai pus horatiu stirea de pe digi pe "drumuri nationale". cei de la alba24 intra putin mai mult in detalii :

"Lucrările presupun atât plombarea, nivelarea şi îmbunătăţirea stratului de asfalt, cât şi acoperirea podeţelor de pe tronsonul spre Oaşa, acestea din urmă fiind un adevărat ,,calvar" pentru cei care alegeau traseul pentru o ieşire în natură sau care merg pe acest drum frecvent."

sunt mai mult decat binevenite aceste lucrari. cei care au fost in zona stiu prea bine.

Earthchild

Quote from: adiarc on March 17, 2015, 08:10:22 PM
este doar ceva temporar pt o minima siguranta a traficului...imediat dupa finalizarea litigiului va fii organizata o licitatie pt a desemna un constructor care sa finalizeze cu adevarat drumul

Si cand se finalizeaza litigiul? In 20...?


trifuhoria

Am fost in weekend in Luncile Prigoanei, o superba zona in care se face accesul de la Oasa, de pe Transalpina.
https://www.facebook.com/HanulLuiMarin?fref=ts

Comfirm lucrarile de pe Transalpina
- inainte de Sugag - frezarea stratului de uzura si alte lucrari mici
- intre Sugag si Oasa - lucrari mici de intretinere
- la intersectia cu luncile prigoanei, cu 5 km mai jos de barajul Oasa, 2 buldo si cateva basculate lucrau sambata la 4pm si stationau duminica.

Probleme importante: 2-3 poduri partial finalizate pe un sens, suprabetonare pe celalat sens si cele 40-50 podete neasfaltate, intre barajul Tau si intersectia spre Lunci (inchisa).
De la barajul Oasa pana in Luncile Prigoanei drumul e de piatra/pamant accesibil pt viteze de 30-50 km/h oricarui tip de masina.

NGC

Quote from: NGC20 on January 22, 2015, 11:00:06 AM
Referitor la raspunsul din 21.01.2015 la intrebarea 7), este vorba despre acest proces intre CNADNR si ROMSTRADE privind rezilierea contractului pentru DN67C / Transalpina.
http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000613243&id_inst=3
Primul termen a fost fixat pentru 18.09.2015.

NGC