DN67C "Transalpina" Bengești-Rânca-Sebeș

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:24:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

trifuhoria

Am urcat in weeeknd la Sureanu. Lucrările avansează destul de bine. Se montează in continuare parapet, dar au apărut si frezari și asfaltări...
Sugag: depozit parapeți

Sugag-Tău Bistra:


Tău Bistra -baraj Oasa


Urcare baraj Oasa:
Reciclare in-situ?




trifuhoria

Tot din weekend, sectorul Baraj Oasa-V. Frumoasei(Tartarau):




Și aglomerația de pe Baraj:


elphax

@trifuhoria - da, clar e reciclare in situ. dar ar trebui sa fie formare a stratului de baza si abia apoi sa mai puna si un strat de uzura peste. ar fi calitate si rezistenta mult mai bune

trifuhoria

Asa si fac. Unde e deteriorat tare stratul de baza, fac reciclare in-situ si apoi strat de uzura. Unde e bunicel, fara multe gropi, doar frezare si astern covor nou. Revin cu poze wk viitor, daca tot urc la fiecare sf de saptamana ;)

Din sursele mele Elis-ul (Elis Pavaje - firma care face reabilitarea) pregateste in fiecare dimineata 15 masini cu asfalt...nu stiu cat reprezinta in tone sau mc/mp. Tot sursele mele mi-au soptit ca mai au un finisor pe L2ST si ca vor sa mai achizitionezze o statie de asfalt si inca un finisor. Vedem.

Granata06

#274
Elis - prima data i-am vazut pe lotul celor de la Strabag ca subcontractori, lucrau la rampe si la "zidirea aripilor podurilor". Mi s-au parut destul de serios avand in vedere ca puneau (ei sau mai mult Strabag) accent pe compactarea umputurilor de la rampele podurilor. Desi mai aveau metri buni de umplutura pana la cota finala, compactau in draci fata de ce vedem pe alte loturi  O:-).  Ei fac centura Vinerea la Cugir si acum ii vedem aici. Se poate naste o noua firma serioasa de constructii pe parte de infrastructura, cu capital romanesc.


trifuhoria

Azi, duminica, ora 13, când traficul are valori maxime aici, se trasează marcajele pe mulți km între Tău și Oasa



Cetatean

#277
@Granata06

La autostrada asa au avut contractul, umplutura si blocheti (de-ai lor) plus armare cu geogrile. Desi toata lumea zice ca este o firma de pavaje, au la activ foarte multe lucrari mai mici de infrastructura realizate. Foarte multe drumuri, in sate,orase,stadion Craiova,parcuri industriale etc. 
Nu mai trebuie sa se "nasca", sunt deja acolo. Sunt probabil catre 700-800 angajati,3 fabrici de pavaje,cariera,balastiere,2 statii de betoane,una de asfalt si o politica de a face lucrul 'BINE'

@trifuhoria

Da, au finsior de mult pe L2ST,baga la greu, practic stabilizatul in nod Sebes cred ca ei l-au bagat pe tot.

klax187

Imi cer scuze daca e considerata Off-Topic aceasta informatie.

Oare ce portiune de drum e in lucru intre Sebes si Ranca? Sunt valori mari de trafic?
Ar fi recomandat sa parcurgem drumul Cluj- Sebes - DN67C - Ranca sau ar fi mai recomadat pe Cluj -Sibiu - Valea Oltului -DN67 - DN67C - Ranca?

elphax

Pe timp de vara e deschisa Transalpina, in weekend e ceva mai aglomerat dar nu e asa nasol.
In nici un caz pe la Valcea, mai degraba o iei pe la Voineasa spre Obarsia Lotrului si apoi Ranca daca vrei sa mai vezi un drum cu peisaje frumoase.
Eu as merge dus pe la Sebes - Oasa (Transalpina) si retur pe la Voineasa-Sibiu.
Mai este si varianta Hateg-Petrosani - Groapa Seaca - Ranca dar acolo e mult mai prost drumul.

GDPR

Quote from: adrian rosca on March 11, 2019, 04:03:53 PM
CNAIR a pierdut pe fond procesul impotriva Romstrade:

QuoteNr. unic (nr. format vechi): 39515/3/2014

07.03.2019

Complet: C9 Fond-CA
Tip solutie: Respinge cererea
Solutia pe scurt: Respinge cererea, ca neîntemeiată. Respinge cererea reconvenţională, ca neîntemeiată. Compensează cheltuieli de judecată. Cu drept de recurs în 10 zile de la comunicare. Cererea de recurs se depune la sediul Tribunalului Bucureşti. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi , 07.03.2019.
Document: Hotarâre  1534/2019  07.03.2019

Quote from: adrian rosca on April 08, 2019, 06:51:19 PM
Saga continua, CNAIR a declansat recurs.

CNAIR a pierdut si la recurs:

QuoteNr. unic (nr. format vechi): 39515/3/2014

02.07.2020

Complet: 8-Completul 3 recurs achiziţii publice
Tip solutie: Nefondat
Solutia pe scurt: Respinge excepţia netimbrării recursului principal, ca neîntemeiată. Respinge excepţia nulităţii recursului principal, ca neîntemeiată. Respinge recursul principal formulat de recurenta reclamantă, ca nefondat. Respinge excepţia inadmisibilităţii recursului incident, ca neîntemeiată. Respinge recursul incident formulat de recurenta pârâtă, ca nefondat. Definitivă. Pronunţată azi, 02.07.2020, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Document: Hotarâre 02.07.2020

Sa vedem ce o sa se intample acum, mai ales ca CNAIR executa in prezent lucrari pe acest drum.

Dominik

Așternere de covor asfaltic pe DN 67C, ''Transalpina'', sectorul de drum cuprins între kilometri 74-75.

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/273349990556199/
You're in Steelers Country


GabiHd

DN67C Transalpina 09.08.2020 De la Obârșia Lotrului până la Novaci


mariansb

Se mai lucrează pe drumul dintre Sebes şi Oaşa?
Între Oaşa şi Şureanu cum se prezintă carosabilul? E ok pentru un VW Passat 2019?
O să merg la Şureanu în weekend. Nu am fost de câţiva ani pe acolo.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell