DN67C "Transalpina" Bengești-Rânca-Sebeș

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:24:12 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069


GDPR

CNAIR a pierdut pe fond procesul impotriva Romstrade:

QuoteNr. unic (nr. format vechi): 39515/3/2014

07.03.2019

Complet: C9 Fond-CA
Tip solutie: Respinge cererea
Solutia pe scurt: Respinge cererea, ca neîntemeiată. Respinge cererea reconvenţională, ca neîntemeiată. Compensează cheltuieli de judecată. Cu drept de recurs în 10 zile de la comunicare. Cererea de recurs se depune la sediul Tribunalului Bucureşti. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi , 07.03.2019.
Document: Hotarâre  1534/2019  07.03.2019

GDPR


Dominik

You're in Steelers Country

Dominik

You're in Steelers Country

voicul

Traficul pe Transalpina s-a redeschis. Care sunt restricțiile pentru șoferi

Şoseaua poate fi tranzitată doar pe timpul zilei, de autovehicule de până la 7,5 tone, iar viteza maximă este de 30 de kilometri pe oră. 

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/traficul-pe-transalpina-s-a-redeschis-care-sunt-restrictiile-pentru-soferi-1142738

alecu26

Oare ce s-a mai intamplat cu acel process intre asigurator si CNAIR? Ar fi bine veniti niste bani aici...sa se finalizeze lucrari ici pe colo...ca altfel se degradeaza masiv.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dominik

Se închide Transalpina începând de mâine, 29.10.2019, între Rânca și Obârșia Lotrului!

În perioada de 29.10.2019, ora 17:00 – 01.06.2020, ora 8:00, circulația rutieră va fi închisă pe Transalpina (DN67C) între Rânca și Obârșia Lotrului (km 34+800 – km 59+800) pentru toate categoriile de autovehicule, ca urmare a prognozei meteo din următoarea perioadă.

DRDP Timişoara
You're in Steelers Country

trifuhoria

Buna, am citit in presa locală ca sectorul cuprins între Sugag și Barajul Oașa intra in reabilitare ( sau mai bine zis finalizarea lucrărilor care au fost oprite acu' câțiva ani). In realitate, au început sa apăra topometristi care măsoară și, surpriza mai mare, parapeți metalici pe mulți km
Revin cu poze weekendul următor când urc iar la munte:



GDPR

Pai CNAIR zicea acum doi ani ca are voie sa faca doar lucrari de "stricta necesitate de conservare si asigurare a sigurantei". Procesul cu Romstrade nu s-a terminat, urmatoarea infatisare fiind programta in data de 28 mai.

Io

Pai portiunea Sebes-Sugag-Oasa desi face parte din ceea ce numim Transalpina e mult mai veche. A facut parte din contractul cu Romstrade? Daca da atunci asteptam. Daca nu atunci n-ar putea trece la treaba? Intre Sugag si Oasa cel putin sint portiuni intinse asa cum sint cele din imagini unde trebuie refacuta uzura. In linii mari portiunea de pe Valea Sebesului e in aceeasi stare ca acum 11 ani cind am parcurs pentru prima oara superbul drum, s-a intervenit punctual + au aparut niste gropi dar nimic periculos pentru masina si e de mirare ca a tinut atit de bine.
Pentru mine toata soseaua aia e fenomenala (ador sa trag tare pe ea cind e vreme frumoasa si-mi permite traficul si ma feresc sa o parcurg sau merg foarte incet pe vreme urita - nu e chiar locul cel mai potrivit sa indoi vreo tabla sau mai rau) insa privesc ca Transalpina doar portiunea intre Obarsia Lotrului si Ranca si care, cu exceptiile cunoscute e in stare buna. Si intr-adevar s-a lucrat in ultimii 4-5 ani la imbunatatirea semnalizarii, a marcajelor si a parapetilor si se vede.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

@Io, contractul cu Romstrade a inclus intreaga lungime a DN67C, de la Bengesti la Sebes.

Io

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.