[Nord-Est] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Nord-Est

Started by MRS, November 23, 2012, 04:29:11 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rota

Covor asfaltic nou pe 33 de kilometri din DN 17, care leagă Suceava de Ardeal, porţiunea Mestecăniş – Valea Putnei şi de Poiana Stampei, în zona de ieşire din judeţ.
Lucrările au început deja la Poiana Stampei, fiind executate de firmele cu care are încheiate contracte Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Iaşi.

MonitorulSV

rota

Quote from: dumbravaandrei on July 03, 2018, 10:54:38 AM
Greu de spus. Teoretic este situatie de urgenta si cel putin cu un pod provizoriu se pot misca destul de repede. Dar sa faca unul nou cum l-au facut pe ultimul, cred ca ne ducem la 2-3 ani...

La Milișăuți va fi construit un pod provizoriu;nu se mai poate face achiziția în regim de urgență la refacerea podului afectat de ape.  Guvernul României a alocat, joi 12 iulie 2018, întreaga sumă solicitată  pentru reparații la drumurile județene afectate de inundații, în valoare de  5.483.000 milioane lei, a anunțat Prefectura Suceava.
"se estimează că  lucrările la podul provizoriu vor fi finalizate la mijlocul săptămânii viitoare." ???

newsbucovina

Ionut

Am modificat thread-ul. Avem thread pentru proiectele din Regiunea Nord-Est si din Jud. Iasi (acesta), si avem thread doar pentru Suceava (pentru ORAS, nu pentru judet). Thread-urile generale de proiecte pentru orase sunt separate. Iar acest thread (de pe care cititi mesajul asta) va contine proiecte din toate judetele regiunii. Este valabil si pentru Bacau.

Bogdan_Cluj

O mica statistica pentru alocari* PNDL 2, pentru regiunea Nord-Est:

https://clujeuropean.com/2017/09/08/alocari-pndl-2-regiunea-nord-est-suceava-botosani-iasi-neamt-bacau-vaslui/

* alocari, nu bani cheltuiti. Vedem pana in 20-20 cat se va atrage


rota

Președintele Gheorghe Flutur a inspectat lucrările de reparații și întreținere la drumurile județene: Am făcut un plan, ne ținem de el, astfel încât să aduceam toate drumurile județene la o stare normală, și asta cu toate că resursele pe care le avem sunt limitate

newsbucovina

Ionut

O companie chineză se va ocupa, în următorii trei ani, de întreţinerea drumurilor din judeţul Vrancea, valoarea contractului ridicându-se la aproximativ 77 milioane de lei

Reprezentanţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Iaşi şi cei ai companiei chineze Sinohydro Corporation Limited au semnat, vineri, acordul-cadru privind executarea lucrărilor de întreţinere a drumurilor naţionale din judeţul Vrancea. Desemnarea companiei chineze s-a făcut în urma unei licitaţii organizată de DRDP Iaşi, valoarea contractului ridicându-se la 77,062 milioane de lei, fără TVA.

News.ro

rota

Începerea lucrărilor de turnare a pilei demolate la podul de la Milișăuți, județul Suceava

DRDP Iasi

Ionut

Consiliul Judeţean Bacău vrea să reabiliteze 6,3 km de drum judeţean cu 13,7 milioane de lei

Consiliul Judeţean Bacău a lansat o licitaţie privind reabilitarea a 6,3 km din Drumul Judeţean 123 (DJ 123), valoarea contractului fiind estimată la 13,7 milioane de lei (2,9 milioane de euro), fără TVA, potrivit unui anunţ publicat pe platforma de achiziţii publice SICAP.  Contractul vizează "reabilitare şi modernizare DJ 123, limita judeţ Harghita - Valea Uzului - Dărmăneşti - DN 12A judeţ Bacau (sector de drum studiat de la km 44+800 la km 51+100. Pe o lungime de 6.30 km)", potrivit anunţului. Criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut, iar tipul procedurii este procedură simplificată. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 11 martie.

News.ro

Ionut

Şoferii spun că este "cel mai nenorocit drum din România": "Plângi lângă dânsul"

Probleme sunt şi în Iaşi, unde un drum judeţean pare desprins din Evul Mediu. Drumul din imagini este unul judeţean, deşi e acoperit cu pietriş. Leagă comuna Andrieşeni de civilizaţie. În total, 13 kilometri. Anul trecut, după inundaţii, cinci kilometri au fost reparaţi. În rest, gropile sunt atât de adânci, încât apa din ele acoperă roţile maşinilor. Pe o porţiune de şapte kilometri, drumul judeţean este impracticabil. Peste tot sunt gropi uriaşe, care cu greu pot fi ocolite, iar pentru a parcurge întregul traseu, şoferii fac chiar şi o oră şi jumătate. Adică de nouă ori mai mult decât în mod normal.



Digi24

TibiV

Singura parte buna: nu o sa vezi niciodata radarul politiei pe drumul asta...  :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rota


rota

Epopeea continua la Sediul DRDP Iasi:

Unii consideră că şi preţul de 100.000 de euro este la limita superioară, în condiţiile în care clădirea fusese amenajată pentru birourile unei bănci şi apoi ale unei firme de IT. Preţul estimativ ar fi între 10 şi 40 de euro/mp, adică între 25.000 şi 100.000 de euro u DRDP a "negociat" 400.000 de euro.


Totuşi, pentru imobilul cu cinci niveluri de pe Şoseaua Naţională nr. 23, antreprenori în construcţii pe care i-am întrebat au considerat exagerat şi un cost de 100.000 de euro. Ei au situat lucrările de amenajare între 10 euro şi maximum 40 de euro/mp.

ZiaruldeIasi


rota

hmm cica sunt proiecte în arhiva Ministerului Transporturilor:

Suceava:

"ruta ocolitoare 2 are o lungime de 7,4 kilometri și face legătura între DN 2 și DN 29 spre Salcea"

Falticeni:

"ruta ocolitoare ar urma să aibă o lungime de 8,7 kilometri, iar traseul este din DN 2 în zona lacurilor de la intrarea în Fălticeni dinspre Suceava și până la intersecția de la Spătărești."

Campulung Moldovenesc:


Dorna:

"centură ocolitoare de 3,8 kilometri care presupune construcția a două tuneluri. Astfel, aceasta ar începe de la Argestru și va avea un tunel de 207 metri și un altul de 2280 de metri."

MZA 2015

"traficul mediu zilnic pe DN 2 în județul Suceava este de minimum 10.000 de autovehicule, în timp ce pe DN 17 este de peste 8500 de autovehicule."
sursa

ovideatza

Oferte depuse pentru Axa Iasi-Suceava:

Cei 92 km au fost împărţiţi în trei loturi

Pentru Lotul 1, evaluat la 66,2 milioane de lei (modernizarea DJ 282 de la limita municipiului Iaşi-Rediu-Movileni-Gropniţa-DJ 281D, în lungime de 29,6 km), s-au înscris două asocieri:

* Alpenside (Bucureşti), ofertant lider, Elektra Invest (Bucureşti), subcontractant, General Trust Argeş S.R.L., ofertant, Dormacons (Craiova), terţ.

* SC Con Ted Company SRL (cu sediul în Lunca Cetăţuii), ofertant lider, Transmir (Vaslui), ofertant, Construcţii Gabap, ofertant.

Pentru cel mai mic lot (2), în lungime de 22 km şi estimat la 46,5 milioane de lei (modernizarea DJ 281D de la Coarnele Caprei-Focuri-Gropniţa şi modernizarea DJ 281B Coarnele Caprei-Belceşti):

* Alpenside (Bucureşti), ofertant lider, Domarcons (Craiova), terţ, Elektra Invest (Bucureşti), General Trust Argeş S.R.L., ofertant.

pe lotul 3, cel mai lung dintre toate (40,6 km, DJ 281 de la Belceşti-Cepleniţa-DN 28B, apoi DJ 281 de la DN 28B-Scobinţi-Lespezi). ...... evaluat la 96 de milioane de lei:

* Eky-Sam S.R.L. (cu sediul în Tg. Frumos), în calitate de lider, DIMEX-2000 Company S.R.L. (Bistriţa), ofertant, Lincas (Paşcani), subcontractant, SC Big Conf SRL (Botoşani), ofertant, A.R.M. Grup Feroviar S.R.L. (Iaşi), subcontractant, şi Cornell's Floor S.R.L. (Botoşani).

* Alpenside (Bucureşti), în calitate de lider, Domarcons (Craiova), terţ, WFA IMPEX S.R.L. (Turnu Măgurele), ofertant, şi Elektra Invest (Bucureşti), subcontractant.

* Daroconstruct (Iaşi), în calitate de lider, General Tehnic S.R.L. (Iaşi), subcontractant, Rutador (Chişinău, R. Moldova), ofertant, şi Damiena (Suceava), subcontractant.