[Nord-Est] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Nord-Est

Started by MRS, November 23, 2012, 04:29:11 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horațiu 87

Câteva zeci de kilometri de drum județean din Iași vor intra în reabilitare. Vezi unde vor fi efectuate lucrările

Reprezentanții Consiliului Județean Iași au semnat, ieri, contractul pentru reabilitarea celor 18.5 km pe DJ 248A (Iaşi-Voineşti-Ţibăneşti).

Tronsoanele de drum pe care se vor executa lucrări de reabilitare sunt:

– Voinești, între km. 14 – 19, pe o lungime de 4.5 km,

– Slobozia – Țibana, între km. 25 – 33, pe o lungime de 5.5 km.

– Țibana – Glodenii Gândului, între km 34 – 38, pe o lungime de 4.2 km.

– Țibana – Glodenii Gândului, între km 38 – 41, pe o lungime de 2.3 km.

Societatea care va executa lucrarea este SC Con Ted Company SRL. Durata de finalizare a lucrărilor este de 3 luni, iar garanţia de bună execuţie: 24 de luni. Valoarea contractului este de aproximativ 6 milioane lei.

Tot ieri s-au stabilit și câștigătorii licitației privind reabilitarea a 3 tronsoane de drum judeţean cu îmbrăcăminţi bituminoase.

Astfel, contractul pentru Lotul I, DJ 280E, Iaşi-Rediu, pe un tronson de 0.33 km a fost atribuit SC Eky Sam SRL, cu o valoare licitată de 216.687 lei (fără TVA). Contractul pentru lotul II, DJ 246 Dagâţa, pe un tronson de 0.55 km a fost adjudecat de SC Enviro Construct SRL, pentru suma de 306.942 lei (fără TVA).

Ultimul tronson propus spre reabilitare, din DJ 280 Dagâţa, pe o lungime de 0.65 km a fost câştigat de SC Danlin XXL SRL, cu o valoare licitată de 459.796 lei (fără TVA).

http://www.7est.ro/actualitate/administratie-locala/item/71247-cateva-zeci-de-kilometri-de-drum-judetean-din-iasi-vor-intra-in-reabilitare-vezi-unde-vor-fi-efectuate-lucrarile.html#sthash.GgLKzMdY.dpuf

Horațiu 87

,,REGIUNEA NORD - EST - AXA RUTIERĂ STRATEGICĂ 1: IAŞI - SUCEAVA" POR 2014 – 2020

Proiect desfăşurat în parteneriat cu UAT Suceava

Scopul economic principal: Îmbunătăţirea accesibilităţii şi mobilităţii populaţiei, bunurilor şi serviciilor, în vederea stimulării dezvoltării economice durabile, prin modernizarea si reabilitarea a 167,613 km de drumuri judeţene din judeţele Iaşi şi Suceava aflate în proximitatea TEN T şi conectarea
a 20 de unităţi administrativ - terioriale urbane şi rurale la reţeaua TEN-T.

Bugetul estimativ al proiectului: 74,5 mil. Euro

Beneficiar/Promotor Judeţul Iaşi, prin Consiliul Judeţean Iaşi

Partener 1 Judeţul Suceava - Consiliul Judeţean Suceava

Perioada de implementare a proiectului nu poate depăşi data de 31.12.2023

Programul european relevant

Programul Operaţional Regional 2014 - 2020

Axa prioritară 6. Îmbunătățirea infrastructurii rutiere de importanță regională; Prioritatea de investiții 6.1. Stimularea mobilității regionale prin conectarea nodurilor secundare și terțiare la infrastructura TEN-T, inclusiv a nodurilor multimodale

http://www.icc.ro/sites/default/files/files/proiecte_evenimente/ProiecteEvaluare/Drum%20Suceava%20Axa%201.pdf

Horațiu 87

GALERIE FOTO Lucrări de mântuială pe drumul Iaşi – Ţibăneşti

Preşedintele CJ Iaşi, Maricel Popa, a cerut sistarea lucrărilor
Lucrările pe drumul judeţean DJ 248A Iaşi - Ţibăneşti se fac în bătaie de joc, este de părere preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Iaşi, Maricel Popa. Şeful judeţului a efectuat o vizită inopinată pe acest tronson, unde lucrările sunt executate de SC Con Ted Company SRL Iaşi. Acesta s-a declarat total nemulţumit de situaţia gravă găsită în teren. ,,Pe tronsonul de drum dintre Voineşti şi Ţibăneşti, am găsit un dezastru. Am dat dispoziţie directorului de la Direcţia Judeţeană de Drumuri să facă demersurile pentru oprirea lucrărilor până la momentul în care va fi respectată metodologia. Nu este posibil ca grosimea stratului de asfalt să fie cu 2 cm mai mică decât în caietul de sarcini (6 cm). Am vrut să discut cu unul dintre inginerii firmei care a câştigat contractul. Din păcate, unul dintre muncitori conducea echipa care efectuează în acest moment lucrările. Se lucrează în bătaie de joc. La un metru de acostamentul drumului am găsit amestec de pământ cu emulsie şi apoi se turna asfalt. Nu s-a frezat, nu au fost efectuate plombări înainte. Atenţionez şi directorul de la Direcţia Judeţeană de Drumuri şi diriginţii de şantier să fie foarte atenţi la gestionarea lucrărilor. Voi tăia în carne vie la DJADP Iaşi", a avertizat preşedintele CJ Iaşi. Acesta a precizat că va face plângere la instituţiile abilitate ale statului, pentru că astfel de situaţii a găsit şi pe alte şantiere. Lucrările pentru reabilitarea celor 18,5 kilometri pe DJ 248A Iaşi-Voineşti-Ţibăneşti au fost demarate săptămâna trecută. Valoarea estimată a contractului este de aproximativ 6 milioane lei.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/lucrari-de-mantuiala-pe-drumul-iasi-a-tibanesti--217340369.html

Horațiu 87

Lista drumurilor problemă din judeţ, aproape finalizată

Comisia de etapizare a lucrărilor pe drumurile judeţene a avut, ieri, o parcurgere a ultimelor tronsoane propuse pentru reabilitare. Şefii Consiliului Judeţean (CJ) Iaşi spun că, după 25 de ani, există localităţi, centre de comună care nu sunt legate de asfalt nici cu drum judeţean, nici cu drum naţional. Unul din drumurile-problemă ale judeţului este Bivolari – Andrieşeni, cu porţiuni din pământ în câmp şi zone inundabile, care ar necesita o investiţie enormă, dar nejustificată. ,,Practic, în unele zone, oamenii merg 5-10 kilometri prin praf şi noroi, până la un drum asfaltat. Sunt şapte localităţi cu această problemă. Exemple ar fi Vânători, Mădîrjac, Româneşti, Andrieşeni, Drăguşeni, Şcheia sau Ipatele. Sunt localităţi care au apă, canalizare, dar nu au asfalt", a declarat Victor Chirilă, vicepreşedintele CJ Iaşi şi preşedintele comisiei de prioritizare. Acesta a dat ca exemplu drumul judeţean Blăgeşti – Coasta Măgurii – Cotnari, despre care spune că nu se mai cunoaşte asfaltul original. ,,Acest drum leagă două oraşe. Ca să mergi de la Paşcani la Hîrlău trebuie să treci prin Târgu Frumos şi să ocoleşti aproape 30 kilometri, pentru o legătură fluidă. Pe drumul Iaşi – Bârnova, în 12 noiembrie are loc deschiderea ofertelor, banii sunt deja în bugetul CJ. Drumul care face legătura între Mogoşeşti şi Iaşi, aflat în Axa 3 a Masterplanului drumurilor judeţene va fi etapizat şi modernizat, mai ales în intravilan, unde praful e o problemă. Sperăm că în doi-trei ani acest drum va fi refăcut. Sunt drumuri de o importanţă vitală pentru judeţul Iaşi, care trebuie refăcute", a completat Victor Chirilă. Vicepreşedintele CJ Iaşi speră ca instituţia să câştige TVA-ul din lucrările la Aeroportul Iaşi în procesul cu Fiscul, suma disponibilă în acest mod pentru reabilitarea drumurilor judeţene rotunjindu-se la 50 de milioane de euro.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/lista-drumurilor-problema-din-judet-aproape-finalizata--217343363.html

Allex

http://zdbc.ro/se-reabiliteaza-poduri-si-podete-feroviare-din-judetul-bacau/

QuoteCompania Naţională de Căi Ferate CFR SA a anunţat că a finalizat procedura de licitaţie pentru reabilitarea a 21 poduri şi podeţe de cale ferată aflate pe raza Regionalei CF Galaţi, program cu o valoare financiară totală de 129,73 milioane lei, anunță Monitorul de Galați.

Conform sursei menționate, programul de reabilitare a celor 21 de obiective feroviare, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi de la bugetul de stat, are drept scop dezvoltarea reţelei feroviare din estul ţării, prin creşterea vitezei de circulaţie, a gradului de confort şi îmbunătăţirea indicatorilor de siguranţă pe segmentele de cale ferată Zoiţa-Rm. Sărat, Gugeşti-Coteşti, Rm. Sărat-Sihlea, Oneşti-Tg.Ocna, Borzeşti-Oneşti, Ghimeş-Bolovăniş, Asău-Ghimeş, Asău-Goioasa, Focşani-Putna Seacă, Galaţi-Frontiera Reni, Mărăşeşti-Pădureni, Pădureni-Pufeşti, Oneşti-Tg. Ocna, Tg. Ocna – Cireşoaia.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Allex

http://ziarbacau.ro/2017/03/15/noua-drumuri-judetene-din-bacau-reabilitate-si-modernizate-prin-programul-national-de-dezvoltare-locala/

QuoteConsiliul Judeţean Bacău a depus marţi, la Ministerul Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene, documentațiile tehnico-economice aferente unui număr de nouă proiecte de reabilitare și modernizare de drumuri județene propuse spre finanțare prin Programul Național de Dezvoltare Locală (P.N.D.L.).
Obiectivele propuse spre finanțare sunt:
–    DJ 241 B Pădureni-Godovana, lungime de 15.43 km;
–    DJ 252F, Ungureni-Gârla Anei-Bărtășești, lungime 13.8 km;
–    DJ 243B, Vultureni (intersecție cu DJ 241A) – Parincea (intersecție cu DJ 252), lungime de 21.33km;
–    DJ 243B, Motoșeni-Stănișești, lungime de 15 km;
–    DJ 252A, Horgești-Răcătăul de Jos (DJ 252B), lungime de 7.4 km;
–    DJ 119, la Ciucani, lungime 2.25 km;
–    DJ 123, limită județ Harghita – Valea Uzului – Dărmănești – DN 12A, lungime 21.10 km;
–    DJ 252C, Tătărăști-Corbasca, lungime 15.06km;
–    DJ 117, Poduri, lungime 4.18 km.
Aceste drumuri, cu o lungime de 113,3 kilometri, sunt prevăzute a fi reabilitate și modernizate cu finanțare prin P.N.D.L, etapa aprobării acestora de către Consiliul Județean Bacău fiind una obligatorie.
"Sunt obiective de investiții foarte importante pentru comunitatea județului Bacău. Imediat după această ședință, proiectele vor fi trimise la București pentru a fi depuse solicitările de finanțare aferente", a precizat Sorin Brașoveanu, președintele Consiliului Județean Bacău.
La rândul său, consilierul Dorian Pocovnicu a subliniat importanța deosebită a acestor proiecte: "Suntem la un pas de a primi finanțare pentru reabilitarea drumurilor din partea stângă a Siretului, zonă care are cea mai precară infrastructură rutieră din întreg județul. Este un lucru deosebit de important și felicit aparatul tehnic ce a contribuit la elaborarea documentației și Consiliul Județean pentru efortul susținut în obținerea acestor finanțări".
Tot pentru finanțare prin P.N.D.L. a fost propus și proiectul de "Reparații capitale Clădire Centru Școlar – C11" (Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr. 1). Clădirea a fost construită în 1970 iar expertiza tehnică a pus în evidență necesitatea reabilitării întregii clădiri prin reparații capitale.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cristian.ghinghes

Au fost depuse proiectele. Acum sa vedem care intra la finantare. MDRAPFE-ul are painea si cutitul.
consilier local independent al municipiului Bacău | coordonator proiecte @ Societatea Academică din România (membru CM POIM)

Balto

Promisiuni electorale..marca PSD:

Stan: "Va fi finalizată în acest an centura Sucevei, Spitalul Municipal Fălticeni, încep procedurile pentru centura Rădăuțiului și pentru drumul expres Siret – Pașcani"

Șoseaua de centură a municipiului Suceava va fi finalizată în acest an. Anunțul a fost făcut de președintele organizației județene a PSD, senatorul Ioan Stan, în cadrul ședinței Comitetului Executiv Județean al partidului care a avut loc joi la Sucevița în prezența liderului național al PSD, Liviu Dragnea.

"Și în acest an guvernarea social-democrată e preocupată de investițiile în județul Suceava. Va fi finalizată șoseaua de centură a Sucevei, va fi finalizat Spitalul Municipal Fălticeni vor fi demarate procedurile pentru începerea lucrărilor la șoseaua de centură a Rădăuțiului și a drumului expres Siret – Pașcani. Vor fi demarate lucrări ce determină creșterea potențialului turistic al județului precum modernizarea bazei Salvamont din Vatra Dornei investiție deja aprobată de Ministerul Turismului", a declarat Stan.

Svnews.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Granata06

Stiam eu ca asta e motivul pentru care Dragnea a mers in Moldova....sa rezolve problemele de infrastructura

Balto

Eh, motivul a fost altul, stim cu totii. Dar ca orice vizita politica, trebuie aruncate si niste promisiuni la pleava de votanti sa stea linistiti. La centura Radauti totul s-a impotmolit la relocarea LEA de cativa ani. Nici un pai nu a fost mutat desi banii ruleaza intr-un mod suspicios. 
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

dumbravaandrei

se deschid pariurile pentru centura Sucevei?
Pun ramasag ca in 2018 nu se misca un pai pe acolo...

Balto

Oficialii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere au demarat licitaţia pentru centura Suceava

Potrivit unui anunţ publicat pe SEAP, valoarea contractului pentru varianta de ocolire a municipiului Suceava este estimată la 20 milioane euro, fără TVA. ,,În conformitate cu caietul de sarcini şi Propunerea Tehnica - Achiziţia este necesară pentru buna desfăşurare: Realizarea restului rămas de executat şi finalizarea obiectivului va conduce la darea în functiune integrală a celor 12,4 km de drum ce asigură scoaterea traficului greu şi de tranzit din municipiul Suceava asigurând fluenţa traficului şi reducerea timpilor de parcurs, dat fiind ca în municipul Suceava converg 4 drumuri naţionale: DN2, DN 29, DN 17, DN 29A", conform anunţului de licitaţie.

Nu se va organiza o licitaţie electronică, termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 25 aprilie, iar data limită de evaluare a ofertelor este 08 iunie.

capital.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

rota

Covor asfaltic nou pe Zvoriștea - Șerbănești si E 85, la intrarea în Siret dinspre Suceava, unde se va interveni cu covor pe o porțiune de 1,3 kilometri.

Monitorul de SV
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

Balto

Are cineva idee cat vor dura lucrarile la podul inchis de pe DN2H de la Milisauti care leaga municipiile Radauti de Suceava afectat de inundatiile de pe 1 iulie? Sau cand se va redeschide? 
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

dumbravaandrei

Greu de spus. Teoretic este situatie de urgenta si cel putin cu un pod provizoriu se pot misca destul de repede. Dar sa faca unul nou cum l-au facut pe ultimul, cred ca ne ducem la 2-3 ani...