[Nord-Est] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Nord-Est

Started by MRS, November 23, 2012, 04:29:11 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Pfff, astea sunt vise faine, dar improbabile. Vatra Dornei pare opțiunea firească, cred că ar salva 10-15 minute per mașina.

ovideatza

Avand in vedere ca povestile cu A Nordului sunt si mai improbabile, ca si DX pe Pascani-Suceava, cred ca cele 2 Campulung+Falticeni ar fi importante pentru zona.

Parca la Falticeni pregatirea era inclusa intr-o licitatie ceva pe POIM. Gresesc?

Falticeni, ca si Suceava (care sper ca o putem bifa rezolvata mai putin legatura spre Botosani), e o gatuire importanta pe traseul DN2 Nordic.
De Pascani nu zic nimic, in ideea ca se va rezolva cu A8...cand va fi aia...

Toate proiectele astea de centuri ar fi mers de minune sa fie parte din niste DX-uri, si implementate centurile intai + drumuri de legatura cu DN-urile actuale.

dimitrie

^ O strategie sănătoasă și de bun simt ar fii ca pe traseu A8 si A7 in continuare sa se aplice aceeași idee ca și pe A7 Bacău, adică centura + autostrada (unde măcar este planificata pe hartie autostrada).
Beneficii indiscutabile, evitarea orașelor și aglomerațiilor urbane, reducerea poluării și disconfortului pentru locuitori, timpi salvați pentru cei in tranzit.
Asa ar trebuii sa arate strategia pe termen scurt și mediu.
Exemplu perfect Podu Ilioaie, cei din zona cunosc... in perioadele de vârf se sta in coloana zeci de minute și chiar pe loc fără sa treacă trenul.

In special pe A8 prioritate maxima
1. Podu Iloaiei
2. Târgu Frumos.

In continuare pe DN2:
3. Centura Fălticeni sau cumva din A7

Din A7.
4. Ramnicu Sarat, Buzau, Focsani, Adjud, Pascani..

Alte zone cu centura:
Vatra Dornei, Campulung Moldovenesc, Gura Humorului..
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

vasile.silion

Și eu cred că aceasta e soluția, în toată țara, pentru perioada următoare. Proiectele mari de infrastructură (autostrăzi care să treacă munții, etc.) au puține șanse de realizare, din lipsă de fonduri. Finalizare lor are ca țintă de timp 10-20 de ani.
În schimb, viitoarea sau viitoarele guvernări ar putea să-și treacă cu adevărat ceva la realizări, dacă ar schimba strategia și s-ar axa pe rezolvarea punctelor critice din țară, în special centuri de ocolire (chiar la nivel de autostradă, unde se încadrează), lărgirea drumurilor naționale, reabilitarea lor. Dacă s-ar face asta în următorii 5 ani, să zic, în România s-ar circula mult mai ușor.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

dimitrie

[IS-VS]
Știe careva starea drumului DC6 Protopopești - Tăcută - Codăești ?
In 2018 când am trecut pe acolo până la Protopopești era beton bun, apoi bănuiesc că de la limita de județ cu VS piatră până în Codăești. Și între Protopopești și Tăcută părea pregătit pentru modernizare.
Oare or fii făcut ceva prin vestitul PNDL ?
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

dimitrie

[IS-VS]
Am fost pe drumul DC6, Poiana cu Cetate, Protopopești, Tăcuta, până aici asfalt prin PNDL în rest pământ și piatră.

Cu greu îmi să cred că avem încă localități cu principala cale de acces neasfaltată dar probabil nu m-am aventurat suficient.

Pun câteva imagini.
Nu este prea circulat, dealuri pitorești, păduri frumoase și bonus 2 eoliene.


A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.

GDPR


GDPR

Astăzi, 10 decembrie 2019, la Consiliul Județean Suceava, președintele Gheorghe Flutur a avut discuții cu noul director general al CNAIR, Sorin Scarlat, principalele subiecte fiind Șoseaua de centura a Sucevei, centura Rădăuțiului și DN 18.

La discuții a fost invitată și firma care a executat lucrările pe șoseaua de centura a Sucevei și de pe DN 18.

În urma discuțiilor a rezultat faptul ca există datorii față de firma constructoare în valoare de 18,6 milioane lei la centura Sucevei și de 12 milioane lei pentru lucrările executate în acest an pe DN 18, precum și faptul că receptia lucrărilor nu este semnată.

Gheorghe Flutur a transmis că: "la un moment dat apăruse ideea de oprire temporară a traficului pentru executarea unor lucrări restante (montarea de console indicatoare) lucru cu care nu am fost de acord. Am solicitat CNAIR și constructorului să găsească soluții fără să oprească traficul. În zilele următoare aceste console vor fi montate".

S-a convenit achitarea plăților restante și recepția în perioada următoare a tronsonului șoselei de centură și a lotului 4 din DN 18 Iacobeni – Cârlibaba.

Flutur a solicitat o întâlnire cu constructorul șoselei ocolitoare a Rădăuțiului pentru a discuta despre stadiul lucrărilor și problemele posibile care ar putea apărea cu deținătorii terenurilor din vecinătate.

suceava-smartpress.ro

Se pare ca celor de la Autotehnorom le-a ajuns cutitul la os de au ajuns sa intervina la Flutur. Oricum, 30 de milioane de lei reprezinta o suma importanta, alti constructori ar fi oprit de mult lucrarile.

GDPR

M-am uitat pe Rogop si inca nu s-au platit facturile Autotehnorom. Gargara ieftina.

rota

Astazi in Consiliul județean Suceava a fost aprobat studiul de fezabilitate pentru un nou pod peste raul MOLDOVA, INTRE MALINI ȘI CORNU LUNCII, in valoare de peste 7 milioane de euro
Sursa

GDPR

In continuare facturile Autotehnorom si Tehnic-Asist apar pe ROGOP ca fiind neachitate. Partenerul "serios" da dovada inca o data de ticalosie.

milo1981

Președintele Gheorghe Flutur prezintă detalii privind proiectele autostrăzilor A7 Siret-București și A 14 Autostrada Nordului Suceava-Satu Mare și centurile ocolitoare de pe A 14. Cea de la Câmpulung Moldovenesc va avea 18 kilometri și un tunel, iar cea de la Vatra Dornei 4 kilometri cu două tuneluri// VIDEO

Sursa: https://www.newsbucovina.ro/actualitate/274852/presedintele-gheorghe-flutur-prezinta-detalii-privind-proiectele-autostrazilor-a7-siret-bucuresti-si-a-14-autostrada-nordului-suceava-satu-mare-si-centurile-ocolitoare-de-pe-a-14-cea-de-la-campulung
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

TibiV

O sa fie o informatie relevanta abia atunci cand Flutur va ajunge ministru la Transporturi....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

Mai  lasane cu fluturii pe la. MT  cuci am avut. Asta ne mai trebuie fluturi  si le avem pe toate. :D

Ionutcatalin

Probabil cel mai mare proiect de infrastructura din judetul Vaslui, nu aduce beneficii traficului national dar va deservi locuitorii mai multor comune.

http://www.vremeanoua.ro/grupul-de-firme-transmir-lucreaza-in-forta-pe-drumul-strategic-s-au-inceput-lucrarile-si-la-bacani-foto

"LUCRÃRI ÎN FORTÃ... Zeci de utilaje, sute de oameni, materiale si echipamente de ultimã generatie. Grupul de firme Transmir a atacat în fortã lucrãrile pe drumul strategic al judetului Vaslui, cel care va strãbate judetul de la sud la nord. Ieri au început lucrãrile la transonul I, adicã de la intersectia DE 581 spre Al-Vlahutã-Poienesti, firma Soragmin, parte a grupului de firme Transmir, aducând în zona Banca multe masini si foarte multi muncitori. ,,Lucrãm cu aproape tot efectivul la drumul strategic, pe cele douã tronsoane câstigate de Soragmin. La Bãlteni, fatã de 1 km de drum care trebuia decapat într-o sãptãmânã, ne-am mobilizat extraordinar si am decapat 4 km de drum asfaltat", a explicat Eduard Popica, directorul executiv al grupului de firme Transmir.

Traseul drumului strategic Bârlad-Laza-Codãesti îsi are originea în Drumul European 581, pleacã de la Simila (comuna Zorleni), traverseazã jumãtatea de vest a judetului, intersectându-se cu DN 2F (Bacãu-Vaslui),       în apropierea localitãtii Poienesti si cu DN 15D (Vaslui-Roman-Piatra Neamt) în apropierea localitãtii Mãrãseni (comuna Stefan cel Mare) si se terminã la intersectia cu DN 24 (Vaslui-Iasi) în apropierea localitãtii Codãesti. Lucrarea a fost împãrtitã pe trei loturi, firma Soragmin câstigând licitatiile pe loturile 1 si 2, astfel: lotul 1 – situat între DE 581/DN 24 (loc. Simila) si DN 2F (loc. Poienesti); lotul 2 – situat între DN 15D (loc. Bãlteni) si DN 2F (loc. Laza). ,,Lucrãm în fortã, cu efective complete, pentru a depãsi termenele stabilite prin contract. Pe lotul 2, am început din zona intersectiei cu com. Zãpodeni, pe DN 15D, si mergem în fortã pentru a realiza toti parametrii. Am decapat deja o portiune de 4 km de asfalt, desi aveam doar 1 km prin contract, urmând ca, în timpul cel mai scurt sã terminãm lucrãrile de decapare si montare casete pentru supralãrgirea drumului pe 5,7 km, pânã în zona Bãlteni Deal, acolo unde începe drumul judetean, de piatrã. Vom folosi balast, piatrã spartã si tot ce este nevoie, pentru a pregãti acest tronson în vederea asfaltãrii, în timp ce vom continua lucrãrile prevãzute de contract pânã la intersectia cu DN 2F", a explicat Eduard Popica, directorul executiv al grupului Transmir. De ieri dimineatã, grupul Transmir a primit avizele si ordinul de începere a lucrãrilor si la lotul 1, astfel cã au început lucrãrile si în zona comunei Bãcani. ,,Ne mobilizãm cu toate fortele disponibile, materiale si umane, pentru a realiza lucrãrile într-un timp mai scurt decât cel cuprins în contract. Noi credem cã, pânã la finele acestui an, vom reusi sã realizãm o mare parte dintre lucrãrile la care ne-am angajat", mai spune Popica."