[Nord-Est] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Nord-Est

Started by MRS, November 23, 2012, 04:29:11 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

stelian222

Ce tare, a venit Premierul sa taie o panglica.
Soseaua asta e functionala din vara, ei abia acum taie panglici.

Apropo arata f f bine, eu cand vin dinspre Vaslui pe DJ248 si vreau sa ocolesc Iasi-ul mi se pare parca desprinsa din alt film, zici ca e jumatate de autostrada.

Horațiu 87

Un drum ce leaga judetele Iasi si Neamt va fi refacut

O asociere de firme a castigat un contract legat de modernizarea unui drum care face legatura intre judetul Iasi si judetul Neamt. Asocierea SC Constructii Gabap SRL si SC Rutier Consult SRL din comuna Dobreni, judetul Neamt, a ofertat 1.032.230 lei, in timp ce alte sapte societati comerciale care s-au inscris la procedura au avut oferte mai slabe. Este vorba despre un drum aflat intr-un stadiu avansat de degradare, care urmeaza sa fie refacut pe portiunea de legatura dintre cele doua judete.

"Contractul prevede elaborarea unui proiect tehnic si executarea lucrarilor pentru modernizarea drumului judetean DJ280: limita judetului Iasi - Bîra, intre kilometrul 21+000 si kilometrul 21+830. Valoarea estimata a serviciilor de proiectare de 23.795 lei fara TVA, iar executarea lucrarii, conform proiectului tehnic realizat, este de 1.506.049 lei fara TVA, din care diverse si neprevazute 142.958 lei fara TVA, reprezentând 10,75 la suta, exclusiv organizare de santier. Lucrarile principale constau in desfaceri si terasamente, sistem rutier, santuri, drumuri laterale, podet, siguranta rutiera si organizare de santier", se arata in nota emisa de autoritatile iesene.

http://www.bzi.ro/un-drum-ce-leaga-judetele-iasi-si-neamt-va-fi-refacut-553905

Horațiu 87

Se asfaltează drumurile din Răcăciuni

Sătenii din Cătunul Dumbrăveni şi zona Silişte, din comuna Răcăciuni, judeţul Bacău, vor scăpa de noroiul de pe drum. Drumurile săteşti au primit finanţare în vederea modernizării din partea Ministerului Dezvoltării. ,,Încă un proiect deosebit de important pentru comuna Răcăciuni. S-a aprobat finanţarea prin OMDRAP nr.633/3016 privind aprobarea listei obiectivelor de investiţii şi sumele alocate acestora pentru finanţarea Programului naţional de dezvoltare locală pentru judeţul Bacău, obiectivul de investiţii Modernizare drumuri săteşti, Cătun Dumbrăveni şi zona Silişte, în comuna Răcăciuni", a anunţat Lucian Cheta, primarul comunei Răcăciuni.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/se-asfalteaza-drumurile-din-racaciuni--217308957.html

dumbravaandrei

Quote from: Hory1987 on May 14, 2016, 09:30:18 AM
@TibiV  :D :D , din pacate suntem doar 2 moldoveni pe forum, eu si @AlexAllex, dar vad ca el e axat mai mult pe A7/DX7

3 chiar :D (chiar daca de 1 an m-am mutat in BV).

Intrebari:
1) pentru E85, ar fi bine sa deschidem o scrisoare / petitie ca in zonele marcate cu indicator de "Punct negru" sa solicitam montarea de parapeti NJ? E clar ca nu o sa vedem in curand o autostrada pe acolo.
2) DJ 248 A de la centura pana la Belvedere a mai fost reabilitat?
3) De Tg Frumos - Cotnari se mai stie ceva despre lucrari de reabilitare? (Ca daca nu poate incepem cu niste cereri de pozitie / petitii).




Horațiu 87

1) Da, ar fi utila o scrisoare de intentie (doar ca eu nu ma pricep la asa ceva, nu e domeniul meu), poate ne ajuta altcineva  :notworthy: :notworthy:
2) Nu am informatii
3) Sincer, nu mai stiu in ce stadiu mai este acel proiect (parca avea SF facut pentru reabilitare)

Off-topic: eu sunt nascut in BV si stat vreo 7 ani acolo, fain oras  :D :D

Horațiu 87

Începe proiectarea drumului alternativ Iași-Suceava. Ce rută au ales autoritățile pentru a ajunge mai repede în Bucovina

Consiliul Judeţean Iași a desemnat în urma procedurii de licitație proiectantul pentru viitorul drum alternativ Iaşi – Suceava. Din cele 13 firme care şi-au anunţat intenţia de a participa la licitaţia organizată de Consiliul Judetean Iași, au fost declarate eligibile 7 societăţi. Firma câștigătoare a fost desemnată Search Corporation. Valoarea finală a contractului este de 815.000 lei

Proiectul Axei Strategice Iaşi - Suceava presupune refacerea DJ 281, 281B, 281D şi 282 pe raza judeţului Iaşi, pe traseul Iaşi - Gropniţa - Focuri - Cotnari - Sireţel - Lespezi - limită judeţ Suceava. Tronsonul sucevean al drumului va pleca de la limita cu judeţul Iaşi, spre Budeni-Dolhasca pe DJ 208A - Liteni - Udeşti - Bosanci - Ipoteşti - Suceava, de unde s-ar face legătura cu DJ 209C spre Moara Liteni - Moara Voniceni şi spre DJ 209D Zahareşti - Stroeşti - Vâlcele - Costâna - Dărmăneşti, spre DN 2. Lungimea totală a drumului, până la Dărmăneşti (vamă), este de 172,3 km (147 km până la Suceava), urmând să conecteze 20 de unităţi administrativ-teritoriale urbane şi rurale la reţeaua europeană de transport TEN-T. Noul traseu Iaşi - Suceava (147 km), este cu numai 1 km mai scurt decât celelalte rute clasice Iaşi - Suceava, pe drumuri naţionale, prin Paşcani - Fălticeni sau prin Botoşani, ambele având o lungime egală, de 148 km.

Valoarea totală estimată a proiectului se ridică la 79,8 milioane euro. Pentru realizarea documentaţiilor, Consiliul Județean Iași a stabilit un termen de patru luni. Pentru a obţine finanţarea necesară din partea Comisiei Europene, în cadrul Programului Operaţional Regional, Consiliul Judetean Iași trebuie să depună proiectul până pe 16 noiembrie.

http://www.7est.ro/actualitate/administratie-locala/item/67164-incepe-proiectarea-drumului-alternativ-iasi-suceava-ce-ruta-au-ales-autoritatile-pentru-a-ajunge-mai-repede-in-bucovina.html

Horațiu 87

Începe proiectarea drumului alternativ Iași-Suceava. Ce rută au ales autoritățile pentru a ajunge mai repede în Bucovina

Consiliul Judeţean Iași a desemnat în urma procedurii de licitație proiectantul pentru viitorul drum alternativ Iaşi – Suceava. Din cele 13 firme care şi-au anunţat intenţia de a participa la licitaţia organizată de Consiliul Judetean Iași, au fost declarate eligibile 7 societăţi. Firma câștigătoare a fost desemnată Search Corporation. Valoarea finală a contractului este de 815.000 lei

Proiectul Axei Strategice Iaşi - Suceava presupune refacerea DJ 281, 281B, 281D şi 282 pe raza judeţului Iaşi, pe traseul Iaşi - Gropniţa - Focuri - Cotnari - Sireţel - Lespezi - limită judeţ Suceava. Tronsonul sucevean al drumului va pleca de la limita cu judeţul Iaşi, spre Budeni-Dolhasca pe DJ 208A - Liteni - Udeşti - Bosanci - Ipoteşti - Suceava, de unde s-ar face legătura cu DJ 209C spre Moara Liteni - Moara Voniceni şi spre DJ 209D Zahareşti - Stroeşti - Vâlcele - Costâna - Dărmăneşti, spre DN 2. Lungimea totală a drumului, până la Dărmăneşti (vamă), este de 172,3 km (147 km până la Suceava), urmând să conecteze 20 de unităţi administrativ-teritoriale urbane şi rurale la reţeaua europeană de transport TEN-T. Noul traseu Iaşi - Suceava (147 km), este cu numai 1 km mai scurt decât celelalte rute clasice Iaşi - Suceava, pe drumuri naţionale, prin Paşcani - Fălticeni sau prin Botoşani, ambele având o lungime egală, de 148 km.

Valoarea totală estimată a proiectului se ridică la 79,8 milioane euro. Pentru realizarea documentaţiilor, Consiliul Județean Iași a stabilit un termen de patru luni. Pentru a obţine finanţarea necesară din partea Comisiei Europene, în cadrul Programului Operaţional Regional, Consiliul Judetean Iași trebuie să depună proiectul până pe 16 noiembrie.

http://www.7est.ro/actualitate/administratie-locala/item/67164-incepe-proiectarea-drumului-alternativ-iasi-suceava-ce-ruta-au-ales-autoritatile-pentru-a-ajunge-mai-repede-in-bucovina.html

Horațiu 87

Se caută o firmă care să asfalteze străzi în Tg.Frumos

Oraşul Târgu Frumos îşi reface 2 km de străzi. Primăria oraşului va organiza o licitaţie pentru selectarea unei firme care să refacă 7 tronsoane de străzi. 
Pe listă se regăsesc deabilitarea străzii Plăieşilor pe 462 metri, Petru Rareş 238 metri, Izvor - 89 metri, Doctor Borş - 370 metri, Trandafirilor - 428 metri, Narciselor - 282 metri şi Fundac 22 Decembrie - 157 metri.
,,Structura rutieră actuală fără una improprie traficului auto şi circulaţiei pietonale. În prezent, străzile se prezintă la nivel de ba­last, având o grosime de 10-25 cm, excepţie făcând strada Doctor Borş care pe o lungime de 100 m se află la nivel de asfalt foarte deteriorat. Desfăşurarea traficului auto este una dificilă mai cu seamă în anotimpul rece şi în perioadele cu precipitaţii abundente. Prin modernizarea străzilor vor fi influen­ţate în sens pozitiv condiţiile de trai ale localnicilor, activitatea economico-comercială, înfrumuse­ţând zona", se menţionează în memoriul tehnic aferent proiectului.
Licitaţia va fi organizată pe 2 august, valoarea estimată a contractului ridicându-se la 1,83 milioane de lei. Lucrările ar urma să dureze doi ani.

http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/se-cauta-o-firma-care-sa-asfalteze-strazi-in-tg-frumos--133506.html

Horațiu 87

Zeci de autorizaţii pentru investiţiile de infrastructură

Mai multe comune vor da startul investiţiilor după ce, în cursul lunii trecute, Consiliul Judeţean Iaşi a emis zeci de autorizaţii de construcţii şi certificate de urbanism. Una dintre cele mai importante lucrări de viitor se anunţă la Spitalul de Psihiatrie şi pentru Măsuri de Siguranţă Pădureni – Grajduri, unde s-a primit certificatul de urbanism pentru reabilitarea şi modernizarea unor pavilioane, iar comuna Drăguşeni a primit certificatul de urbanism pentru lucrări de modernizare a unor drumuri comunale în satele Drăguşeni şi Freciugi. În plus, autorizaţii de construcţii au primit comuna Româneşti, pentru modernizarea prin asfaltare a unor drumuri în satele Româneşti, Avîntu, Ursoaia şi extravilanul comunei, Direcţia Judeţeană de Administrare a Drumurilor şi Podurilor Iaşi, pentru reabilitarea DJ 208I Gura Bădiliţei – Criveşti – Vânători km 6+178 – 15+210 şi comuna Oţeleni, pentru modernizarea unor drumuri de exploatare.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/zeci-de-autorizatii-pentru-investitiile-de-infrastructura--217325949.html

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Horațiu 87

Şase investiţii care vor schimba faţa Iaşului

Consiliul Judeţean Iaşi urmează să depună şase proiecte pe Programul Operaţional Regional 2014 – 2020, din care două de mare importanţă pentru dezvoltarea zonei de Nord – Est * prioritare sunt axele strategice Iaşi – Suceava şi Iaşi – Botoşani, proiecte care însumează peste 100 milioane euro, data limită fiind luna noiembrie * celelalte patru proiecte vizează investiţii pe bani europeni în monumente istorice aflate în patrimoniul CJ Iaşi, dar care sunt abia în faza licitaţiilor de proiectare

Viitoarele ghiduri ale solicitanților prin Programul Operaţional Regional 2014 – 2020 vor surprinde Consiliul Judeţean Iaşi cu şase proiecte gata de finanţare, din care două sunt în directă colaborare cu judeţele vecine. Cel mai important proiect ce urmează să fie depus este ,,Regiunea Nord – Est – Axa Rutieră Strategică 1 Iaşi – Suceava", în valoare de 79,4 milioane euro, o investiţie aflată în discuţii încă de acum doi ani. Drumul propus are o lungime totală de 167,6 kilometri şi va conecta unităţi administrativ teritoriale de pe raza judeţelor Iaşi şi Botoşani pe traseul Iaşi – Gropniţa - Coarnele Caprei – Belceşti – Scobinţi – Lespezi -Budeni – Dolhasca – Liteni – Udeşti – Bosanci – Ipoteşti – Suceava – Moara – Liteni – Zahareşti – Stroieşti – Vâlcele – Costâna – Dărmăneşti – DN2. De altfel, investiţia se anunţă a fi cel mai mare proiect strategic al regiunii de nord – est pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere care asigură conectivitatea cu reţeaua TEN-T. Din tronsonul propus spre reabilitare si modernizare, circa 3% (5,2 km) este din pământ, 26% (44,8 km) pietruit, 9% (15,5 km) cu asfalt tip beton (din care 12,0 km în stare medie sau rea) şi 62,2% (107,19 km) cu îmbrăcăminţi asfaltice (din care 54,5 km în stare de viabilitate rea sau medie). ,,Suntem în faza în care avem contract de proiectare cu Search Corporation SRL Bucureşti care trebuie să predea documentaţia până la data de 17 septembrie iar până în noiembrie trebuie depus proiectul. Obiectivul principal este îmbunătăţirea accesibilităţii şi mobilităţii populaţiei, bunurilor şi serviciilor, în vederea stimulării dezvoltării economice durabile, prin modernizarea şi reabilitarea drumurilor judeţene din Iaşi şi Suceava aflate în proximitatea TEN-T şi conectarea a 20 de unităţi administrativ teritoriale urbane şi rurale la reţeaua TEN-T. Lider de proiect este judeţul Iaşi", a precizat Vlad Ciobanu, responsabil de relaţia cu mass-media din CJ Iaşi.

Ambiţii mari pentru axa Iaşi – Botoşani

Un alt proiect strategic ce urmează să fie depus de CJ Iaşi leagă judeţul nostru de Botoşani. Este vorba de ,,Regiunea Nord – Est – Axa Rutieră Strategică 2 Iaşi – Botoşani", în care lider de proiect este Consiliul Judeţean Botoşani. Această investiţie este estimată la 39,6 milioane euro si are în vedere modernizarea unui traseu cu o lungime totală de 106,3 kilometri. Ca partener în cadrul acestui proiect, judeţul Iaşi are o cotă de doar 6,1 kilometri pe DJ 282 H, diferenţa fiind în întregime pe teritoriul judeţului Botoşani: DJ 282H limita judeţului Iaşi – Rediu – Răuşeni – Călăraşi cu o lungime de 13,9 kilometri, DJ 282 Răuşeni Todireni – Truşeşti – Dângeni – Hăneşti cu o lungime de 50 kilometri, DJ 297 Todireni – Suliţa – Blândeşti cu o lungime de 25,9 kilometri şi DJ 294 Dângeni – Mihălăşeni cu o lungime de 9,6 kilometri. ,,Proiectul are în vedere creşterea gradului de coeziune economică şi socială la nivelul judeţelor Botoşani şi Iaşi, prin îmbunătăţirea infrastructurii de transport din zonă şi facilitarea accesului la rutele naţionale şi europene din regiune, interconectarea la reţelele de transport judeţene cu acces la reţeaua TEN-T şi la Polul de creştere Iaşi. Investiţia odată finalizată va permite creşterea traficului rutier pe traseul modernizat, dezvoltarea sectorului IMM din zonă şi a turismului. Traseul Botoşani – Târgu Frumos va fi transformat în drum Trans Regio (RT 52B) iar axa strategică propusă se conectează indirect, prin intermediul DJ 208H, reabilitat prin OPR 2007 – 2013, la acest drum, care la rândul său uneşte cu viitorul drum expres DX5B Botoşani – Suceava de viitoarea autostradă Ungheni – Iaşi – Târgu Neamţ – (Târgu Mureş)", se arată într-un proiect al CJ Botoşani.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/sase-investitii-care-vor-schimba-fata-iasului-exclusiv--217329523.html

Horațiu 87

Goana după bani: 11 firme concurează pentru un drum judeţean

Consiliul Judeţean Iaşi a organizat noi licitaţii pentru lucrări de infrastructură rutieră. Două tronsoane de drum judeţean au stârnit interesul mai multor firme de construcţii, iar şefii judeţului speră ca lucrările să nu întârzie din cauza contestaţiilor. Pentru primul tronson din DJ 207A, limită judeţul Neamţ – Storneşti – intersecţie cu DJ 282E, având o lungime de 4 kilometri, au fost depuse 9 oferte: Asocierea Citadin 98 şi Vega 93, SC Conest SA, Asocierea Daro Construct şi Geprocon, SC Eky Sam SRL, SC Geiger Transilvania SRL, Asocierea Occidental şi SC Danlin XXL SRL, SC Con Ted Company SRL, SC Enviro Construct SRL, SC Viarom Construct SRL. Valoarea estimată a contractului este de 6.518.714 lei. Pentru cel de-al doilea tronson din DJ 248B, Păun – Tomeşti – DN 28, având o lungime de 2 kilometri, au fost depuse 11 oferte: Asocierea Citadin 98 şi Vega 93, SC Conest SA, Asocierea Daro Constrcut şi SC Geprocon SRL, SC Eky Sam SRL, SC Geiger Transilvania SRL, Asocierea Petro Construct Grup şi SC Wins Construct Project SRL, SC Con Ted Company SRL, SC Dan Lin XXl SRL, SC Enviro Construct SRL, SC Transmir SRL, SC Viarom Construct SRL. Valoarea estimată a contractului este de 3.179.769 lei. Ofertele depuse vor intra în analiza tehnico-economică a Comisiei de Licitaţii şi dacă ofertele vor îndeplini condiţiile solicitate se va pronunţa asupra câştigătorului. Valoarea totală estimată a celor două contracte este de 9.698.483 lei.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/goana-dupa-bani-11-firme-concureaza-pentru-un-drum-judetean--217336229.html

Horațiu 87

Pot uriaş pentru modernizarea drumurilor într-o comună ieşeană

Drumurile comunale din Dagâţa vor intra într-un proces de modernizare, anunţă primăria. Contractul scos la licitaţie, cu o valoare estimată la 4 milioane lei, are în vedere modernizarea a două drumuri – DC78 şi DC80 – care fac conexiunea între locuinţele oamenilor, dispensar, poliţie şi primărie. Reprezentanţii autorităţii locale spun că degradarea drumurilor s-a produs ca urmare a regimului pluvial intens, a diferenţelor mari de temperatură şi a ciclurilor repetate de îngheţ-dezgheţ. ,,În zonele sensibile s-a produs colmatarea periodică cu material prăfos-argilos, care a permis infiltraţii de apă în corpul drumului. Prin reabilitarea drumurilor vor fi influenţate în sens pozitiv condiţiile de trai ale localnicilor şi activitatea economico-comercială", arată Primăria Dagâţa.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/pot-urias-pentru-modernizarea-drumurilor-intr-o-comuna-ieseana--217336227.html

FRS

Finanţare pentru ruta ocolitoare spre Botoşani, în bugetul anului viitor

Ruta ocolitoare nr. 2 a Sucevei, aşa cum a fost propusă iniţial, pe la Ipoteşti, înspre Botoşani, nu poate fi realizată din fonduri europene, motiv pentru care se va merge pe   realizarea unei variante mai scurte, care să poată fi finanţată din fonduri proprii.

https://www.monitorulsv.ro/Local/2016-10-13/Finantare-pentru-ruta-ocolitoare-spre-Botosani-in-bugetul-anului-viitor