Infrastructura navala in Romania: discutii diverse si proiecte

Started by Ionut, June 28, 2018, 10:24:46 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

Dear friends! We are glad to inform you that during the first month of work we processed and shipped 581 trucks on the ferry line "Orlivka Ukraine - Isaccea Romania". We have a weekly increase, as well as positive feedback and satisfaction with the new transport corridor, not bad for a start.
https://www.facebook.com/ferryorlivka/

https://www.youtube.com/watch?v=G9x91nV0zRI&feature=share

tom_sawyer

What are the advantages of the ferry crossing?

Firstly, a direct link with southern Europe and a shorter route to Romania and Turkey. Secondly, there will be no need to pay transit fees in Moldova, which amount to EUR 4 from per car and EUR 25-35 per truck, and there will be no need for transit declarations. In total, trucks pay about EUR 60 when passing through Moldova. Thirdly, the period of customs control will be reduced. Currently, drivers need to go through four border controls – one Ukrainian, two Moldovan, and one Romanian – to get to the ports of Romania or Turkey. Moreover, each truck spends between 12 hours and two days being processed. A vehicle using the ferry crossing needs to go through only two customs controls – Ukrainian and Romanian – which takes 2 to 4 hours. This is a big boost for transport companies.

What volume of traffic are you expecting?

We expect at least 50-70 vans and 120-150 light vehicles per day although the actual capacity of the ferry is several times greater.

cfts.org.ua

tom_sawyer

Stimați clienți! Suntem bucuroși să vă informăm că, începând cu data de 12 octombrie 2020, trecerea de bac Orlivka Ucraina - Isaccea România va începe să funcționeze non-stop! Cu respect, echipa complexului de feribot.

https://www.facebook.com/ferryorlivka/

tom_sawyer

În primele 3 luni ~2300 de camioane au trecut frontiera cu bacul.

www.facebook.com/SouthernBorderUkraine/


elphax

cam 1/ora in medie. cam de zece ori mai putin decat estimarile
as fi curios cum stau cu incasarile si randamentul :)

rota

REV Ocean, a research and expedition vessel (REV) and super yacht built by VARD shipyards in Tulcea, Romania, scheduled to be delivered in 2021.
Longest motor yacht: 182.9m (600') research expedition vessel sets world record


LANGSTEN, Norway--The REV Ocean, a research and expedition vessel (REV) and super yacht built by VARD shipyards in Tulcea, Romania, scheduled to be delivered in 2021, will be fitted out at other VARD shipyards in Norway and Germany; at 183 meters (600 ft) in length and at 17,440 gross tons, it sets the new world record for the Longest Motor Yacht, according to the WORLD RECORD ACADEMY.
Sursa

ultrasbz

Incepand de astazi s-a deschis circulatia si pentru masini mici la punctul de trecere Isaccea - Orlivka.

sursa

tom_sawyer

Și-au făcut program în sfârșit la Isaccea:

At the request of travelers and carriers Ferry complex Orlivka (UA) together with Navrom Bac (RO) starting from 00:00 hours 26.05.2021 introduces the following schedule of ferry departures, namely:

Program trecere bac în punctul de frontieră Isaccea-Orlivka:

1) Isaccea 00:00 - Orlivka 01:30
2) Isaccea 03:00 - Orlivka 04:30
3) Isaccea 06.00 - Orlivka 07.30
4) Isaccea 09:00 - Orlivka 10:30
5) Isaccea 12:00 - Orlivka 13:30
6) Isaccea 15:00 - Orlivka 16:30
7) Isaccea 18:00 - Orlivka 19:30
8) Isaccea 21:00 - Orlivka 22:30

Passengers and carriers are asked to arrive in advance at checkpoints to pass customs and border formalities in time to get on the desired flights. Sincerely, the team of the Orlivka Ferry Complex!

www.facebook.com/pg/ferryorlivka

kitsune

S-a semnat contractul de finanțare pentru extinderea la 4 benzi a drumului de circulație existent între Poarta 10 bis și Poarta 10
Pe 25 mai 2021, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a semnat contractul de finanțare a proiectului ,,Extinderea la 4 benzi a drumului de circulație existent între Poarta 10 bis și Poarta 10", proiect finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare.
Valoarea contractului de finanțare este de 59.923.500 lei, inclusiv TVA, din care: fonduri europene 42.840.425 lei, buget de stat 16.931.350 lei și contribuția CN APM SA, 151.725 lei.

Obiectivul general al proiectului ,,Extinderea la 4 benzi a drumului de circulație existent între Poarta 10 bis și Poarta 10" îl constituie modernizarea infrastructurii portuare în vederea manipulării unui volum crescut de marfă, în condiții competitive, modernizarea și fluidizarea drumului de circulație existent între Poarta 10 bis și Poarta 10 care să reducă timpul de tranzitare a autovehiculelor către porțile de acces ale portului Constanța, în condiții de siguranță.
Prin intermediul acestui proiect se vor realiza un drum cu 4 benzi de circulație cu o lungime de 982 metri, în incinta portului, un sens giratoriu adaptat la un trafic semnificativ de vehicule lungi cu remorci sau semiremorci și două bretele de acces ce vor reprezenta punctul de conexiune pe fiecare sens de circulație de acces intrare sau ieșire pe la Poarta 10 bis.
Investiția va contribui la creșterea eficienței operațiunilor de încărcare – descărcare a mărfurilor care sosesc sau părăsesc portul Constanța pe cale rutieră și va determina o creștere a capacității infrastructurii prin posibilitatea de a opera un volum mai mare de marfă într-un timp mai scurt, transmit reprezentanţii Portului Constanţa.

Sursa

Nu mă pricep, dar nu e cam mult, peste 10 milioane de euro pentru lărgirea unui drum de 900 și ceva de metri? E în port, deci nu cred că e nevoie de exproprieri. Să coste giratoriul ăla mult, pentru că e pentru TIR-uri?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry


tom_sawyer

Programul bacului Isaccea - Cartal, într-un document mai oficial:




Powered by API/PUM imgur uploader

kitsune

Din greșeală am găsit pe Google Earth imagini vechi, 1984-1985. În cea de mai jos, de exemplu, încă se lucra la canal (ramura Midia - Năvodari):





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

tom_sawyer

A apărul și pe Google Maps trecerea cu bacul Isaccea - Cartal (Orlovka), inclusiv rutează pe acolo.

Harry

În portul Constanța sunt 33 de nave care sunt în operațiuni de încărcare-descărcare. Se încarcă cereale, cărbune cocsificabil, fier vechi, șrot, produse petroliere și se descarcă fosfat, cocs petrol, îngrășăminte naturale și chimice, laminate, motorină și echipamente.
În portul Constanța – zona Midia se încarcă 7 nave, iar în Mangalia, o navă.
Pentru perioada următoare au fost avizate 65 de nave în portul Constanța și 7 în portul Constanța – zona Midia.
Așteaptă în radă pentru a intra la operare 13 nave.