Totul despre vehicule pe două roți

Started by Ionut, June 26, 2018, 07:31:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Nu avem si amatori de motoare pe doua roti pe-aici? :)

Ionut

Harley-Davidson va muta în afara SUA producția motocicletelor destinate țărilor UE, din cauza creșterii taxelor vamale

Harley-Davidson, celebra companie moto americană, a anunțat că va muta la uzinele din afara SUA o parte a producției sale, calculele arătând că fiecare motocicletă destinată Europei va costa cu 2.200 de dolari mai mult după ce UE a crescut taxele vamele pentru produsele importate din SUA, scrie Bloomberg. În 22 iunie taxele vamale impuse de UE produselor aduse din SUA au crescut de la 6%, la 31%, iar costurile anuale ale Harley Davidson vor fi mai mari cu 90-100 milioane dolari, arată compania.

Pentru a face față schimbărilor financiare, compania a decis să mute o parte din producție la uzinele din afara SUA, dorind să facă în acest fel economii fără a scumpi produsele. În afara SUA, compania are uzine în Australia, Brazilia, India și Thailanda. Harley-Davidson a vândut anul trecut în lume 242.000 de motociclete, cu 18.000 mai puține decât în 2016. În UE s-au vândut aproximativ 40.000 de unități, iar în SUA, 147.000.

Hotnews

Cristi N

Sunt vreo 2 motociclisti din cate stiu eu.  O:-) Oricum sansele sa apara mai multi sunt destul de mari avand in vedere trendul, cel putin in Bucuresti motocicleta devine din ce in ce mai populara.
Partea proasta e ca si accidentele in care sunt implicate motociclete se inmultesc.

Ionut

Bosch prezintă tehnologii de asistență care ar putea reduce numărul deceselor în rândul motocicliștilor

Bosch a prezentat câteva tehnologii care, folosindu-se de senzori, pot regla automat viteza motocicletei pentru a menține distanța față de alte vehicule, dar și sisteme care avertizează când există pericol de coliziune frontală. Grupul german derulează și un proiect de cercetare pentru a reduce alunecarea motocicletei în viraje, sau când drumul este alunecos. Producătorii de motociclete KTM și Ducati vor include noile sisteme de asistență pe modelele produse începând cu anul 2020.

Proiect de cercetare pentru reducerea alunecării
Sisteme de asistență pe bază de senzori radar
Autopilotul adaptiv ACC
Sistemul de avertizare privind coliziunile frontale
Sistemul de detectare a unghiului mort
ABS
MSC
Comunicarea motocicletă-autoturism
Apel de urgență, apel în caz de defecțiune și apel pentru solicitarea de informații

Detalii pe Hotnews

Cristi N

VIDEO Centura de siguranță a motocicliștilor

QuoteÎn fiecare săptămână, un motociclist își pierde viața într-un accident rutier în România. Mulți dintre aceștia ar putea fi salvați, însă nu e nimeni prin preajmă care să alerteze salvarea. De cele mai multe ori, motocicliștii sunt singuri atunci când străbat autostrăzile, șoselele sau drumurile forestiere. Tot singuri sunt și atunci când cad. Iar un accident de motor, mai ales pe timp de noapte și mai ales când e vorba de o alunecare în afara șoselei, poate trece ușor neobservat. Sunt situații în care un motociclist rănit este descoperit după multe ore de la producerea accidentului. Pentru a preveni această scurgere fatală a timpului, cinci tineri s-au gândit să creeze de la 0 un sistem de alertă în cazul accidentelor de motocicletă.

Așa a apărut RiSE, un dispozitiv conectat la telefonul mobil care poate trimite SMS-uri unei liste de prieteni, atunci când un motociclist din gașcă se accidentează. Astfel se poate evita încă o tragedie. Din studiile făcute, la nivel european, acestă tehnologie poate salva aproximativ 2.500 de vieți pe an. Momentan, RiSE este în perioada de testări, dar creatorii lui plănuiesc să-l lanseze pe piață spre finalul acestui an. Scopul final este ca dispozitivul să fie integrat în sistemul de alertă 112, astfel încât să poată trimite automat mesaje către ambulanță în momentul unui accident.



Articolul complet: Recorder

adiarc

Scriu aici....poate e mai potrivit...

Are cineva experienta cu o trotineta electrica?ma bate gandul sa o am permanent in portbagaj pt orele de varf,mai ales....multumesc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Care e intrebarea mai exacta.

Pana acolo:
Da iti faci treaba cu ea.
Important: ce distanta ai de parcurs, ca in functie de asta iei trotineta. Cel mai bine E-Twow. Chiar iti recomand de pe olx. sh.
Nu prea franeaza (asta de la 30 - 25km). Adica ea franeaza, dar senzatia e ca nu prea te opresti. Deci franarea mai din timp: lasat pe liber si dupa franare dupa nevoie. Asa salvezi si baterie.
E-Twow are pilot automat care ajuta.
Dubleaza timpul declarat de incarcare. :)
Recomand purtarea castii si vesta reflectorizanta (de masina) daca mergi noaptea.

Cristi N

#7
Ai grija mare cu trotineta, este destul de periculoasa si daca nu esti o persoana cumpatata risti sa o patesti urat. Maximum de echipament pe care il vei avea va fi o casca de biciclist , iar rotile mici nu se impaca deloc bine cu denivelarile.

Sa nu faci ca tipul asta  :D



Ai putea in schimb sa incerci si o motocicleta sau un scuter, din punctul meu de vedere sunt mai sigure decat o jucarie d-asta.

dr4qul4

iti recomand una cu lumina intermitenta pe spate. Si sa mergi doar pe prima banda.
Avem una la munca (e-twow) si am testat-o si eu. Accelereaza mai repede decat iti imaginezi. Eu am uitat care e frana si am sarit de pe ea. La viteze mici e ok. La 30 nici sa nu te gandesti.
Iar ca idiotul ala sa nu faci. Orice cazatura chiar si la 50 km/h e cam game over. Nici la 30 nu scapi fara spital deca daca ai mare noroc.
Si daca un Matiz franeaza greu la 120 km/h, asta nu are nici o sansa nici la 60.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

Desigur, el mergand cu 65km/h pe o placa de lemn ... el nu este frustrat. El este garantat un donator de organe.

Eu am mers maxim cu 31 (nu tinea prea mult bateria la viteza asta) si ca exceptie cu 36 pe o coborare (panta fara masini).
Riscant, riscant, riscant.
La 25 - 30 inca, inca mai merge. De preferat sa stii terenul inainte (eu stiam pe unde merg).

Orice groapa/damb ... la viteza aia ...

Ideea e ca poti merge cu 20km/h relativ safe si constant Vs. masini care stau cu 0 km la ora!

Pe distante lungi (18km cu mergeam eu) o sa simti oboseala.

Ionut

Ford intră pe piața serviciilor de transport cu trotinete electrice printr-o achiziție estimată la peste 100 de milioane de dolari



Constructorul auto Ford a cumpărat Spin, un startup american care se ocupă cu închirierea de trotinete electrice, în contextul în care piața soluțiilor pentru deplasarea pe distanțe scurte se află într-o etapă de creștere accelerată. Potrivit surselor citate de Axios, prețul tranzacției este de 100 de milioane de dolari. Pe de altă parte sursele Reuters susțin că Ford s-a angajat să investească circa 200 de milioane de dolari în startup-ul american. "Strategia noatră este să oferim clienților posibilitatea de a alege, indiferent dacă aceștia dresc să cumpere, să închirieze sau să plătească doar pentru fiecare utilizare. Încercăm să ne adaptăm la direcția pieței - și trotinetele vin în completarea acestei strategii", a declarat Marcy Klevorn, președinte Ford responsabil cu divizia de Mobilitate.

Profit.ro

Ionut

Comisia Europeană vrea să protejeze producătorii din UE prin taxe definitive la importurile de biciclete electrice din China. România e unul dintre producătorii europeni relevanți

Comisia Europeană va propune introducerea unor taxe definitive pentru a limita importurile de biciclete electrice ieftine din China, care, potrivit producătorilor din UE, au inundat piața europeană, relevă un document consultat de Reuters. Executivul european a introdus deja, din vară, taxe provizorii anti-dumping pentru bicicletele din China. Taxele definitive necesită, spre deosebire de cele provizorii, acordul țărilor membre UE. În cazul aprobării, taxele care vizează bicicletele electrice chinezești ar urma să intre în vigoare din ianuarie 2019. Astfel de taxe se impun, de regulă, pe o perioadă de 5 ani. Comisia dorește taxe finale cuprinse între 18,8% și 79,3%, care ar urma să se aplice tuturor importurilor de bicicletele electrice din China. Totodată, grupului taiwanez Giant, unul dintre cei mai mari producători mondiali de biciclete, cu fabrici în China și Olanda, ar urma să îi fie impusă o taxă de 24,8%.

România se numără printre cei mai mari 10 producători de biciclete electrice din Uniunea Europeană, care ar putea fi avantajați de această măsură. Decizia ar putea afecta însă consumatorii, printr-o eventuală creștere a prețurilor. Spre exemplu, LEVA-EU, asociație din domeniul comercial axată pe susținerea drepturilor și intereselor comercianților de vehicule electrice ușoare, taxele propuse de Comisia Europeană "ar exacerba daunele deja provocate importatorilor europeni, marcând începutul unor zile negre pentru întregul sector al bicicletelor electrice, inclusiv consumatori".

Profit.ro

Ionut

Primăria Timișoara cumpără trotinete și segway-uri pentru studenți

Primarul municipiului Timișoara, Nicolae Robu a anunțat că a semnat un contract pentru achiziția unui sistem de gestiune a unor stații pentru trotinete, urmând să achiziționeze și segway-uri pentru a fi folosite de studenții din Complexul Studențesc. ,,Avem deja semnat contractul pentru achiziția unui sistem cu gestiune informatizată cu trei stații, fiecare cu capacitatea de zece trotinere și un total de 25 de trotinete. Prețul total este de 129.000 de lei, iar furnizorul e o firmă din Craiova, din câte am înțeles cel mai tare furnizor de trotinete", a declarat primarul Nicolae Robu.

Profit.ro

Ionut

Bicicleta bionică, proiect prezentat de românii de la Pegas la CES Las Vegas



Românii de la Pegas în colaborare cu o echipă de inovaţie din România şi UŞA cu experienţă şi mai multe proiecte finanţate pe reţele de crowdfounding din UŞA lansează un proiect nou în cadrul târgului de tehnologie de la Las Vegas CES – denumit Xmera - Bicicletă bionică. Bicicletă este un hibrid, fiind asistată de senzori biometrici, folosind o tehnologie care modulează asistenţa motorului electric al bicicletei în scopul menţinerii unei rate BPM constante, facilitând astfel utilizatorului o experienţă şi un training cardio, asemănător celor folosite în sala de sport. Bicicleta este asistată de o aplicaţie ce poate prelua datele biometrice atât de la senzorul aflta pe ghidon cât şi de la o brăţară sau un smartwatch.

Mai mult, proiectul implică integrarea unui sensor suplimentar care înregistrează variaţia undelor cerebrale cu ajutorul unei căşti de bicicletă şi poate folosi informaţia pentru a schimba gradul de intensitate al asistării electrice a motorului în mod voluntar fără a fi nevoie de o acţiune mecanică.

Adevarul

Ionut

UE pune capăt inundaţiei de biciclete electrice chinezeşti. Un producător român, afectat de importurile ieftine

Uniunea Europeană va impune tarife bicicletelor electrice din China, începând de duminică, pentru a pune capăt unei unei inundaţii de importuri ieftine despre care producătorii europeni spun că beneficiază de subvenţii incorecte, scrie Reuters. Şi compania românească Eurosport DHS ar fi fost afectată de aceste importuri. UE va impune importurilor de biciclete electrice din China taxe vamale între 18,8% şi 79,3%, în linie cu propunerea lansată de Comisia Europeană pe care ţările UE au votat-o în decembrie. Comisia Europeană a descoperit că exporturile chinezeşti de biciclete electrice către Uniunea Europeană s-au triplat, din 2014 până în septembrie 2017. Cota lor de piaţă a crescut la 35%, în timp ce preţul mediu a scăzut cu 11%.

Adevarul