Totul despre vehicule pe două roți

Started by Ionut, June 26, 2018, 07:31:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

kitsune

Asta înseamnă că le trebuie VIN și omologare (bine ar fi să fie de serie).
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Cristi N

Mi se pare exagerata cerinta ca cele limitate la 25km sa necesite inmatriculare/inregistrare, in schimb pentru cele din gama: 25-45km/h cred ca o astfel de masura este obligatorie.

Earthchild

Voi nu mai știți în România nici un magazin care sa vanda biciclete pliabile cu roti mari (26")? Caut tern Joe sau Dahon Espresso dar daca se vindeau in trecut, acum au dispărut.


Earthchild

Da. Mi-au raspuns ca nu au decat o marime si nu intrevad nimic in plus in viitor.

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

voicul

Bicicleta electrică, o invenție românească

Bicicleta electrică concepută de un ROMÂN, la începutul anilor '70! 🇷🇴Invenţia a ajuns în atenţia britanicilor de la BBC.

https://www.facebook.com/identitatea/videos/710371409753244/

voicul

Acum si in B cu (intr-un final) un pret decent 0.01/minut. Flow e 0.6, Lime e 0.7!

Și Bolt introduce trotinete electrice în București. Tarifele de utilizare

Deblocarea trotinetei electrice va costa 0 lei și fiecare minut 10 bani. De exemplu, o plimbare de 10 minute, ceea ce este suficient pentru a acoperi câțiva kilometri în oraș, va costa 1 leu - spun cei de la Bolt.

https://www.startupcafe.ro/afaceri/trotinete-bolt-tarif-bucuresti.htm

BIGRED1984

adica 0.1 nu 0.01. tot e mult mai ieftin ...la 1 leu pe 10 minute chiar e o chestie, nu mai folosesti ratb pana la un metrou, de exemplu.

voicul

Majoritatea pe care i-am vazut - pe BOLT. Cand ai preturi de 5, 6 si 7 ori mai mari asa se intampla.

Totusi eu cred ca e doar o campanie de inceput. Mi se pare diferenta prea mare.

voicul

Romanii sunt un popor primitor si cald, dar stiu sa dea si cu bata!





Powered by API/PUM imgur uploader

mihaimai

Am venit si eu tarziu la petrecere. Am observat vineri in Bucuresti trotinete Bolt, m-am uitat in aplicatie:
"Unlock LEI 0.00 * LEI 0.60/MIN"
Deci nici vorba de 10 bani minutul. O fi fost ceva promotie.

voicul

Am spus si eu ca nu are cum sa fie doar promotie si acum puneam asta:

Taxele de închiriere sunt următoarele:

0 lei pentru deblocare
0,1 lei pentru fiecare minut, în perioada 7 – 9 iulie 2020
0,6 lei pentru fiecare minut, începând cu 10 iulie 2020
De asemenea, rezervarea și pauza sunt tarifate cu 0,5 lei/minut.

https://blog.bolt.eu/ro/cum-sa-folosesti-o-trotineta-bolt/

Io

#43
In noaptea asta m-am dat pentru prima oara pe o trotineta electrica. Blaupunkt. Ploiesti, centru, nimeni pe sosea, asfalt uscat, gasca juna, kestii. Interesant mijloc de deplasare. Liniste, amor y paz. Asa sa fie si in viata reala?
Pai nu, chiar deloc. Viteza de care e capabila dracovenia aia mi s-a parut mult prea mare fata de manevrabilitatea ei. Mult prea mare! Prinde vreo 20 km/h si din cauza ca rotile sint foarte mici, 8 toli (si late de vreo 2 deste), orice fel de denivelare, fisura, spartura a drumului poate pune probleme. Nemaivorbind despre praf de pe drum sau de pe trotuar, guri de canal si alte asemenea. O linie de tramvai cred ca inseamna cadere sigura.
Inca: frinarea mi s-a parut ciudata si echilibrul ei, al frinarii, delicat. Disc pe spate! Ok, e misto sa faci derapaje cu roata spate blocata, asta da. Take that Opel Astra cu tamburii tai cu tot!  :lol:
Daca frinezi puternic si greutatea ta e preponderent pe roata din fata ai cam pus-o, esti pe jos. Nu vreau sa-mi inchipui cum e pe asfalt ud sau, cum vedem prin unele orase, pe gresie de baie pusa pe jos, vezi Ploiesti centru. N-are rost, sper, sa aduc vorba despre piatra cubica!
Am vazut citeva pe strada in trafic si mi s-a parut periculos: mergi printre masini, soferii nu prea te vad, n-am vazut pe vreunul semnalizind incotro o ia (intr-adevar, sa semnalizezi ca la lege cu bratul la orizontala inseamna sa gasesti un alt echilibru dinamic pe dracovenie si la cit de scurt e ghidonul e usor aiurea), daca ploua sau e ud pe jos ti-o cam cauti si de murdarie si de ortopedie. Poate arata bine in pliante si in filmulete trendy de prezentare a unei vieti urbane ideale, pe alei in parcuri insorite printre tinere mame pururi suple insotindu-si vesele copiii ideali, insa in viata reala cu papornite la hipermarket sau cu plasa cu praz de la piata eventual atirnata de chestia aia numita optimist ghidon mi se par pur si simplu periculoase, mult mai periculoase decit bicicletele, ceea ce nu-i de colea.
My 2 cents.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

voicul

Ai dreptate cu tot ce zici, dar lipseste partea cu: odata cu experietna multe din lucrurile expuse se rezolva.

Nimeni nu te pune sa mergi cu 20. Poti merge cu 15 si atunci lucrurile stau altfel. Pe de alta parte sa vezi cum e la 30 - 35!  :D
La bicicletea normala e puterea omului si in general cam asa ajungi 10 - 15 km.
Inveti ca nu soferii te vad, ci tu ii vezi si adaptezi viteza si franatul in functie de traseu/obstacole/semafoare.

Din pacate se simte tot, dar asta iar e legat de viteza. Viteza mica - totul e lin. Viteza mare - o sa ajunga sa te doara spatele si mainile dupa mai multi km facuti (nu exagereze cu nimic).
De asta e de preferat sa mergi pe strazi, care sunt mult mai bune decat trotuarele.

E o alternativa foarte buna, dar in general pe distante mici: 2 - 5 km.