Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

TibiV

Sincer să fiu nu înţeleg facturile emise la sfârșitul lunii, pe 30 sau 31.
TVA-ul aferent devine exigibil luna următoare, adică pentru factura emisă pe 31.07 constructorul trebuie să plătească TVA-ul aferent până pe 25.08, chiar dacă nu a încasat banii de la CNADNR...
Dacă emiteau factura pe 01.08 TVA-ul aştepta până pe 25.09.
Sau s-o fi schimbat legea (Codul Fiscal) ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

Depinde cum stau cu balanta de TVA.
Se plateste doar diferenta intre TVA de plata si TVA de incasat.
Singura problema si aici (ca si la toate platile catre stat si nu numai), este daca balanta este negativa. Tot ce trebuie sa platesti catre stat trebuie platit pana la scadenta. Daca e de incasat atunci poti sa primesti doar pe baza de cerere si control financiar...
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

TibiV

Quote from: yetiman on September 29, 2015, 12:54:50 PM
Se plateste doar diferenta intre TVA de plata si TVA de incasat.

Se plătește diferența între TVA facturat şi TVA plătit (deductibil) iar această diferență este TVA de plată.

Iar balanța TVA e greu să fie negativă. Doar la exportatori, la care TVA facturat este zero.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

@TibiV - poate nu m-am exprimat chiar in termenii cei mai corecti dar tot asta am vrut sa zic   :)

Si eu lucrez la o firma care face export (masiv) si tot timpul avem balanta negativa si solicitari catre MF pentru rambursare TVA.  :D

Ideea care am vrut sa o subliniez (pentru necunoscatori) e ca nu e neaparat de plata intreaga suma de pe factura emisa catre CNADNR.
Ci ca se plateste doar diferenta de TVA intre cel de pe facturile emise si cel de pe facturile primite (evident daca e deductibil, dar intram in discutii contabile si nu are rost).

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

adyneamtu

Stiti ceva de varianta nouă DN54 Turnu Magurele si noul pod peste Sâi ?


Pe Google Maps apare terminat, dar nu gasesc informatii despre starea lucrarilor. Intr-o stire din Iulie, nu păreau că se vor termina curând lucrările.

NGC

#2750
Quote from: Eurocopter on September 29, 2015, 01:23:20 AM
A venit vremea sa elucidam si misterul largirii de pe Valea Oltului. Lucrarea este contractata de DRDP Brasov - "CONSOLIDARE CORP DRUM DN 7 KM 239+500-246+230 KM 246+300-246+500 CF CTR.44/25.06.2012"
Misterul este elucidat din Mai 2015 de cand au aparut primele lucrari. :p

Quote from: pasadia on May 25, 2015, 12:23:54 AM
- lucrarile se deruleaza doar in jud. Sibiu, deci in aria de acoperire a DRDP Brasov. Poate astfel se explica si lipsa de informatii de la CNADNR si faptul ca e castigat de Vectra Brasov

Quote from: NGC20 on May 25, 2015, 10:24:59 AM
Dupa cum am mai zis (vedeti pagina 144), se pare ca este vorba de contractul "Consolidare corp drum DN 7 km 239+500-246+230;246+300-246+500" castigat intr-adevar de Vectra. Singura problema este ca in caietul de sarcini nu apare vreo cerinta referitoare la extinderea la 3 benzi, asa ca s-ar putea sa se fi facut vreun act aditional pentru lucrari suplimentare.
disney a adresat intrebarile mele catre CNADNR si asteptam raspuns pana in 7 Iunie.

CNADNR zicea in raspunsul din Iulie doar ca se "analizeaza posibilitatea executarii unei benzi suplimentare", desi lucrarile erau in toi de multa vreme. :o
Oare au terminat analizarea? :lol:

Nu am stiut ca sunteti interesati si de situatia platilor pentru aceasta lucrare.
Dar, daca pe viitor mai sunt astfel de situatii, dati-mi de veste ca sa investigam si sa monitorizam.

Eurocopter

In mod evident pe cei 10km se va largi cu minim o banda de circulatie. Daca faceau doar consolidarea corpului de drum atunci nu mai asterneau asfalt pe portiunea largita. De asemenea sunt convins ca atunci cand Neaga se lauda ca largeste VO se referea la acest contract, ca pentru altceva nici nu cred ca exista SF momentan.

A mai fost cineva recent prin zona? Cum evolueaza lucrarile?

boer_escu

Am trecut azi pe DN79 Soimus-Brad. Selina lucra, dar pareau total dezorganizati si dupa cum 'tranteau' balastul stabilizat din camion si apoi il intindeau pe drum, e clar ce calitate va iesi. Ochiometric, cam 20% e la strat de uzura, 20% la binder, 15% neatacat, iar restul in diferite stadii. Sunt vreo 8 semafoare. De unele poduri de abia s-au apucat si clar nu sunt sanse sa termine mai devreme de vara viitoare.

Am mers si vreo 5 km pe lotul Porr, dincolo de Brad, iar acolo este cu totul alta poveste: dupa cum spunea cineva acum cateva zile, e deja strat de uzura peste tot si calitate clar superioara a lucrarii.

Pacat de stadiul de pe Ionesti-Varfurile fiindca drumul prin Brad este o alternativa excelenta la Valea Muresului pentru un drum Sibiu-Gyula, spre exemplu, si tare mi-e teama ca ne prinde 2017 cu drumul neterminat.

NGC

DN1R va fi reciclat in situ intre Km 1+773 si Km 29+460, deci de la Huedin pana la barajul de dupa Statiunea Fantanele.

vasile.baciu

Quote from: NGC20 on October 01, 2015, 09:02:15 AM
DN1R va fi reciclat in situ intre Km 1+773 si Km 29+460, deci de la Huedin pana la barajul de dupa Statiunea Fantanele.

oare au de gand sa inchida cercul pana la Gilau ?

horatiu.cosma

Daca te referi la 107P, acolo sigur va mai dura. Pentru clujeni ar fi o gura de oxigen, fiindca nimeni nu merge pana la Huedin si de acolo pe 1R pana la Belis.

Eurocopter

Ba da, in momentul de fata traseul folosit de 90% dintre oamenii care merg de la Cluj la Belis este prin Huedin. DJ107P este mult mai sinuos, faci cam cu 30min in plus, in conditiile din prezent.

horatiu.cosma

Majoritatea cunoscutilor merg pe DJ107P :). O fi undeva la mijloc. 1R e/era foarte rau, chiar mai rau pe unele portiuni decat 107P.

Dan74

Horatiu, am si eu o nedumerire, nu e mai bine pe 103K (Capusu Mare-Rasca-Belis) decat pe 107P?

zol21

Quote from: NGC20 on October 01, 2015, 09:02:15 AM
DN1R va fi reciclat in situ intre Km 1+773 si Km 29+460, deci de la Huedin pana la barajul de dupa Statiunea Fantanele.

Pacat ca dupa poiana horea drumul e neasfaltat...