Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

BoGDaN

Atenție mare șoferi cum va planificați călătoria. Au reînceput lucrările pe DN 7 Valea Oltului in zona viaductului Cârligu Mare din Călimănești. Se sta la coada si o jumătate de ora.
Reamintesc ca același viaduct a intrat in modernizare acum 5 ani însă lucrările s-au suspendat după ce CNADNR a reziliat contractul cu firma câștigătoare din Baia Mare, o firma care a scos peri albi șoferilor. Atunci presa a dezvăluit cum firma avea pe teren 3 lopeți, o roaba si 3 muncitori iar lucrările erau foarte întârziate.
Astăzi actuala firma vad ca are muncitori si echipamente însă pana se vor termina lucrările traficul va fi mult îngreunat. Fata de data trecută cand lucrările au început in Iunie acum au început toamna. Sper sa se miște repede pentru ca deja am văzut șoferi nervoși. Coloana dinspre Sibiu se întindea pe 9 km. Însă cea dinspre Călimănești avea doar 3.


stangabriel

http://www.bzb.ro/stire/ping-pong-cu-tronsonul-din-dn-1-ce-traverseaza-fagarasul-a90658

Deşi credea că a scăpat de reabilitarea tronsonului din DN 1 care traversează Făgăraşul, Compania de Drumuri s-a pricopsit din nou cu această şosea şi va trebui să o repare. Acest lucru este prevăzu în Legea 198/2015 de aprobare a ordonanţei de urgenţă 43/1997 privind regimul drumurilor, act normativ ce a fost aprobat în vara acestui an, după ce proiectul a fost dezbătut timp de cinci ani în cele două camere ale Parlamentului. În conformitate cu noile prevederi legislative, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) trebuie să reparare porţiunile de drum naţional care tranzitează municipiile, acest lucru fiind stabilit ca urma a unui amendament depus de mai mulţi demnitari, printre aceştia numărându-se şi deputatul braşovean Daniel Zamfir.

CNADNR scăpase de acest tronson anul trecut

Primarul municipiului, Sorin Mănduc, a precizat că  reprezentanţii Companiei de Drumuri nu au făcut, deocamdată, nici un demers privind reabilitarea acestei artere care are o lungime de 4 km. Primăria a făcut câteva mici cârpeli în primăvară, când şoseaua era în ograda sa, însă  după o vară toridă şi o serie de lucrări la apă şi canalizare au început să se formeze denivelări şi mai mult ca sigur odată cu începerea sezonului rece se va umple şi de gropi. Edilii au lansat o licitaţie în valoare de 5,33 de milioane de lei pentru reabilitarea unor şosele din oraş, dar DN 1 (B-dul Unirii) nu a fost inclus, tocmai pentru că este negru pe alb că întreţinerea acestei şosele a revenit în sarcina CNADNR. ,,Nu am inclus în planul de reabilitare şi porţiunea Bulevardului Unirii care se suprapune cu traseul DN 1, pentru că acesta  trebuie reparat de către CNADNR. Vom repara doar adică aleile adiacente şi parcările", a punctat primarul Făgăraşului. Iniţial, în 2004, Ministerul Transporturilor a preluat din proprietatea Primăriei Făgăraş acest tronson din DN1, pentru a-l reabilita complet, însă acest lucru nu s-a întâmplat. Lucrurile au ajuns să se tranşeze în instanţă în privinţa administrării drumului, iar, anul trecut, şoseaua a revenit în administrarea Primăriei, fără să mai fi fost efectuate reparaţiile.

Semnăturile pentru ,,rovinietă" au contat

Conform monitorizărilor efectuate de Primărie, pe zi trec în medie 12.000 de maşini prin municipiu, iar 40% dintre acestea sunt de mare tonaj. Într-o lună tranzitează Făgăraşul circa 20.000 de TIR-uri şi camioane, iar autorităţile au intenţionat fie să pună o taxă de tranzit, fie să restricţioneze accesul acestor ,,mastodonţi", care degradează infrastructura. Anul trecut, Primăria a demarat o campanie de strângere de semnături pentru restricţionarea traficului greu pe porţiunea din DN 1, care traversează municipiul şi în vederea amenajării unei centuri ocolitoare promisă de ani buni. Cele 6.000 de semnături de susţinere a introducerea unei ,,roviniete de Făgăraş",  care au fost prezentate ministrului Transporturilor de la acea vreme, Ioan Rus, au fost utile pentru schimbarea legislaţiei privind regimul drumurilor. ,,Am folosit cele 6.000 de semnături, iar strategia a avut succes. Amendamentul a fost aprobat, legea a trecut de Camera Deputaţilor şi a fost promulgată de preşedintele României. Acum trebuie să văd când va începe Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Braşov lucrările", a spus deputatul Daniel Zamfir.

NGC

#2732
Referitor la DN76, Neaga a declarat Miercuri, ca chiar in cursul zilei de Miercuri firma VYALES Y OBRAS PUBLICAS va primi notificarea de reziliere a contractului pentru tronsonul Ionesti - Varfurile.
A invocat motivul ca nu se lucreaza.

Asa ca m-am apucat sa verific sa vad cum stau ei cu platile la DN76 si am actualizat situatia aici.

Mai jos aveti un extras cu ce s-a intamplat de la ultima factura achitata in 2014 si pana azi, pentru fiecare constructor in parte.


                 Data Factura       Factura                    OP              Data OP       Valoare OP fara TVA

SELINA            11/11/2014      3,114,622.31 RON      3,114,622.31 RON    09/12/2014          2,511,792.19 RON
SELINA            05/12/2014      1,762,196.73 RON
SELINA            10/08/2015      3,737,000.40 RON


PORR BAU GMBH     28/11/2014      1,181,230.11 RON      1,181,230.11 RON    09/12/2014            952,604.93 RON
PORR BAU GMBH     15/12/2014      1,008,228.31 RON      1,008,228.31 RON    06/04/2015            813,087.37 RON
PORR BAU GMBH     09/06/2015        904,022.45 RON
PORR BAU GMBH     23/07/2015      2,234,459.08 RON      2,234,459.08 RON    03/09/2015          1,801,983.13 RON
PORR BAU GMBH     31/07/2015      5,536,684.23 RON      5,536,684.23 RON    03/09/2015          4,465,067.93 RON
PORR BAU GMBH     07/09/2015      4,828,359.06 RON


VIALES Y OBRAS    28/11/2014      1,812,579.85 RON      1,812,579.85 RON    09/12/2014          1,461,757.94 RON
VIALES Y OBRAS    28/11/2014        750,050.09 RON
VIALES Y OBRAS    26/02/2015        311,283.22 RON
VIALES Y OBRAS    25/06/2015        555,475.24 RON
VIALES Y OBRAS    31/08/2015      2,325,913.69 RON


CONSTRUCT MOD     27/11/2014      4,537,099.31 RON      3,670,237.19 RON    09/12/2014          2,959,868.70 RON


AZVI              28/11/2014      4,354,737.14 RON      4,354,737.14 RON    09/12/2014          3,511,884.79 RON
AZVI              16/12/2014      2,217,521.65 RON      2,217,521.65 RON    06/04/2015          1,788,323.91 RON
AZVI              18/05/2015      6,271,389.69 RON


CCCF              02/12/2014        541,303.49 RON        541,303.49 RON    23/12/2014            436,535.07 RON
CCCF              15/05/2015    -28,431,642.50 RON


Se poate observa ca:
- """sunt la zi cu platile""" :lol:
- ultimele facturi din 2014 le-au platit tot in ... Aprilie 2015 sau inca nu le-au platit deloc :lol:
- dupa ce au platit lui PORR in Aprilie 2015, au cam ramas fara bani pentru ceilalti, desi avem excedent ;)
- au gasit totusi ceva maruntis si au mai achitat ceva, dar numai lui PORR ;)

TibiV

Cei cu factura pe minus de la CCCF ?
Au dat banii inapoi la CNADNR ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

#2734
Trebuie sa ii dea inapoi, dar parca este ceva proces pe rol.

Eurocopter

Azvi cum lucreaza? Construct Mod e reziliat pana la urma?

NGC

#2736
CONSTRUCT MOD nu e reziliat si e cam la 50% fizic, iar termenul de finalizare este amanat pe anul viitor, dupa cum zice Neaga.

La sfarsitul lui Iunie erau la 45,19% fizic, iar termenul de finalizare este August 2016, dupa cum se poate vedea aici.

TibiV

De aia nu or fi emis nici o factura anul asta ?!
Ciudat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

nici alea nu sunt facturi a lui Viales. Practic acolo factureaza doar ceva organizare de santier, intretinere semne trafic temproar...chestii din astea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

colinb73

Stie cineva ce stadiu fizic are Selina pe DN76, Soimus - Brad, km   0+000 - km  30+436.
Oare are sanse se termine anu asta ?

dorinpoe

Anul asta in nici un caz. In schimb, tronsonul Brad-Ionesti are deja stratul de uzura pe toata lungimea si se lucreaza la rigole sau alte lucrari in afara partii carosabile.

doryan93

Comisia Europeana a aprobat luni plata catre Romania a 40,7 milioane de euro, reprezentand finantarea din Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR) si Fondul de Coeziune a proiectului de reabilitare a Drumului National 14 - parte din Programului Operational de Transport 2007-2013, a informat executivul comunitar, intr-un comunicat de presa.
Sursa

MRS

Rost de dilatatie pe DN1 la intrarea in Bucuresti



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

alecu26

Ăsta  vara pe căldură bordurile erau ridicate jumate de metru împingându-se una în alta. Trebui rost și intre borduri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Eurocopter

A venit vremea sa elucidam si misterul largirii de pe Valea Oltului. Lucrarea este contractata de DRDP Brasov - "CONSOLIDARE CORP DRUM DN 7 KM 239+500-246+230 KM 246+300-246+500 CF CTR.44/25.06.2012"

Proiectul a fost demarat destul de greu se pare, iar platile pana acum au decurs cam asa:

1.753.280,83lei pe 28.11.2014;

3.024.980,10lei pe 23.12.2014;

2.650.048,21lei pe 29.12.2014;

5.320.819,69lei pe 29.07.2015;

Mai exista o factura in valoare de 2.113.422,22lei, emisa pe 31.07.2015 dar neplatita inca.


Ar mai fi de mentionat faptul ca DRDP Brasov e de asemenea contractantul pentru reciclarea in situ pe DN1S. Constructorul este Euro Strada si a emis 2 facturi in valoare totala de 9 mil. lei, niciuna dintre ele nefiind platita inca.