Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

pai ce sa cauti pe acolo in tranzit? Nici o navigatie (sanatoasa la cap) nu te va ruta pe acolo. iar pe harti vei merge pe europene si DN-uri principale.
De la Tg Jiu la Viena de ex, vei merge pe Petrosani. La fel si Pt Tg Jiu-Resita (resedinte de judet).
Doar daca mergi Tismana - Oravita vei merge pe acolo. Dar deja vorbim de trafic local, adica dubistii aia de care trebuie sa te feresti, pentru ca ei stiu orice groapa/piatra/boschet si isi permit sa goneasca pe acolo.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

"Proiectare si Executie Largire la 4 benzi a DN 7 Baldana-Titu km 30+950 – 52+350"

Quote from: NGC on February 13, 2021, 12:34:26 PM
Vrabiutele spun ca pe locul 1 se afla asocierea aia cu turci (pozitia 1 mai sus).

Quote from: NGC on May 25, 2021, 11:08:44 PM
Vrabiutele spun ca intre timp (3 luni) situatia s-a schimbat si oferta CLAY WORK a fost respinsa. Pe locul 1 se afla acum asocierea condusa de MAVGO HOLDING.

Quote from: tom_sawyer on July 11, 2021, 03:58:40 PM
Quote
Vineri, 09 iulie 2021, CNAIR a finalizat procesul de evaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului "Proiectare și Execuție Lărgire la 4 benzi a DN 7 Bâldana-Titu km 30+950 – 52+350".

Ofertantul desemnat câștigător este Asocierea S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. – S.C. BDU MAXI CONSTRUCT S.R.L. cu o valoare de 239.026.296,02 lei fără TVA.

Au contestat asocierile conduse de COSEDIL (locul 2 in clasamentul general dupa respingerea ofertei asocierii conduse de CLAY WORK) si CLAY WORK (respinsa dupa ce initial era pe locul 1 in clasamentul general).

rrich1974

Ar fi loc sa duca largirea asta pana la Pitesti, tocmai bine, ca s-ar mai diminua din noroiul de pe margini.

dr4qul4

nu pot sa duca largirea pana la Pitesti pt ca proiectul, inceput acum vreo 15 ani (pregatirea documentatiei) e doar pana la Titu.
Nu au nimic mai departe de atat.
Si oricum nu e nevoie. Acolo trebuie largita A1 la 3 benzi nu un DN care pe mai mult de jumatate din distanta trece prin mijlocul localitatilor. Pt Titu e OK, pt ca acolo A1 este destul de departe si sunt doar 2 sate
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: dr4qul4 on July 21, 2021, 08:33:28 PM
nu pot sa duca largirea pana la Pitesti pt ca proiectul, inceput acum vreo 15 ani (pregatirea documentatiei) e doar pana la Titu.
Nu au nimic mai departe de atat.

Păi de ce nu au nimic mai departe de atât?!...
Simplu: conspiratie!


(Ionuț, sorry pentru quote, dar era necesar. Nu toți citesc toate topicele, ăsta era un hint... )

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

#7220
Lărgire DN7 Tălmaciu








[






Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

voicul

DN7 lărgirea la 4 benzi între localitățile Tălmaciu și Boița la intrarea pe Valea Oltului 24.07.2021


zuma80

Ce se mai stie despre "reabilitarea" DN66 Petrosani-Simeria?
S-a continuat cu "criminala" protejare cu straturi subtiri sau cum ii zice?
Ar trebui sa merg pe acel drum zilele urmatoare, dar cum doar ce mi-am schimbat parbrizul nu vreau sa repet isprava.
Multumec celor ce pot da informatii actuale!
Pentru A6!

alecu26

slurry seal ii zice. Parca in romaneste Tratamente cu straturi bituminoase foarte subtiri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

stangabriel

#7224
Cum se prezinta DN68A dupa reabilitare? Au mai curatat drumul ?
Multumesc.

alin2pas

@zuma80: reabilitarea DN66 Petroșani - Simeria a continuat și se lucrează în continuare, dar au fost ajutați de vremea bună, uscată și caldă, astfel încât criblura are aderență bună și nu mai sunt "ploile de meteoriți" din primele zile, cu lucrări pe vreme rece și umedă. Se asfaltează și la ieșirea din Petroșani spre Hațeg, zona distrusă de realizarea rețelei de canalizare. Deci parbrizul pare în siguranță, dar poți prinde lucrări cu semnalizare la paletă sau semafor.

zuma80

Pentru A6!

b1

Au început lucrările pe DN 2L Soveja - Lepșa? Parcă acum un an a fost semnat contractul de modernizare.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

voicul

#7228
Parca nu ar strica o A in zona.




Powered by API/PUM imgur uploader

cavver

Ministrul Bode vegheaza si da vina pe dulaul Drula . E in sarcina ministerului de interne sa tina soselele deschise , nu a mt. Un singur accident grav a blocat o cale vitala de transport a romaniei .