Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

Spadan

Se pare ca au ineput lucrarile de montare a parapetilor mediani pe DN2 la Maracineni (BZ), intre podul peste raul Buzau si sensul giratoriu de la intersectia cu DJ 203K.

b1

#7246
Dacă tot pun separator median pe DN2, bine ar fi să extindă platforma drumului astfel încât șoferii să își protejeze oglinzile iar benzile să nu se îngusteze:




Powered by API/PUM imgur uploader
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

Spadan

Pe bucata respectivă, profilul este 2+2 full, nu o bandă și acostament lărgit.

b1

Eu mă refeream la spațiul median de 2m. care nu există.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

cassyo

Sambata 14 august, am avut un drum din Bucuresti, spre Corabia-Olt, pe ruta consacrata -prin Alexandria, pe DN6.
Nu mai fusesem de cateva luni, asa ca lucrarile de largire intalnite pe traseu, m-au luat un pic prin surprindere. Nici nu le-am putut localiza precis, dar, in tot cazul erau pe ''palierul'' dintre Draganesti-Vlasca si Vitanesti, deci distincte de lucrarile ''a la DN2'' efectuate toamna trecuta inainte de intrarea in Alexandria
Am reusit sa fac cateva poze si apoi am gasit  si o stire, dintr-un ziar local, din iulie, care preciza si zona : km 70-73,500













Powered by API/PUM imgur uploader

Si articolul mentionat

https://actualitateadeteleorman.ro/costel-barbu-de-maine-reluam-lucrarile-de-largire-pe-e-70/
Calatorului ii sade bine cu drumul

b1

Mai bine rămâne la 7m. decât să-l  extindă la 12m.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.

rrich1974

Sa inteleg ca va fi si aici tot o banda jumate ca pe DN2? Eu am impresia ca astia vor sa ne rareasca, alta explicatie nu am.

cassyo

Anul trecut, portiunea largita: cea intre Vitanesti si Alexandria, a fost realizata prin largire bilaterala.
Am gasit un clip cu comentarii inserate edificatoare despre actiunea de atunci  cat si despre istoricul nedorit al drumului.
S-a vehiculat  sintagma '' 3 benzi''.
In actiunea de largire in curs, este mentionata doar largirea la 12 metri, fara specificarea unui numar de benzi.Exceptand asadar modul de largire : bilaterala in 2020 si unilaterala in 2021, nimic nu ma face sa  cred ca edilii nu vor fi consecventi cu ceea ce au demarat deja.  :|

https://gl-es.facebook.com/Alexandria.Teleorman.Romania/videos/stadiu-lucrari-largire-e70-alexandria-bucuresti/833474717416009/
Calatorului ii sade bine cu drumul

TibiV

Au facut pe DN6 o mizerie.

Acum vor sa faca o mizerie extinsa...  :(
Poate sunt invidiosi pe DN2, si vor sa intre in topul celor mai sangeroase sosele din Romania.
Ca la alte topuri, Teleormanul nu prea avea sanse... >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

dar nu înteleg pentru cine, că pe acolo oricum "deștepții" depășesc și acum "printre" :)

rrich1974

Faza e din ciclul: sa se faca ceva ca sa vada lumea ca nu stam degeaba. Lumea in general nu sta sa analizeze. Se face o largire de cati bani sunt. E ca si cum as vrea au sa mananc o friptura de 600 de grame, dar nu am bani decat de 400.

voicul

Bani se mai gasesc, dar mentalitatea din '70 rar se mai schimba.

Poate avem noroc cu noua generatie de se mai corecteaza unele lucruri.

minisoferul

Daca tot se vorbeste despre DN6, ce se mai stie de licitatia pentru reabilitarea tronsonului ne terminat aferent judetului Olt ?

cassyo

#7258
Buna ziua !
Azi, la intoarcerea din judetul Olt, via Turnu Magurele-Alexandria, am decis sa fac  mai multe poze pe DN6, pe cele doua portiuni: cea largita in toamna 2020 versus cea aflata in lucru in aceasta vara .
Mai intai portiunea Alexandria-Vitanesti, data in trafic de aproape un an.
A se remarca:
- in fapt, sunt  marcate 2+2 benzi si nu 3 cum se afirma in clipul de prezentare initial
- discrepanta de trafic dintre benzile 1: cea dinspre Alexandria spre Bucuresti (dreapta imaginilor) este practic goala, fiindca are rol -de facto- de banda destinata vehiculelor lente, la sfarsitul ei care e destul de apropiat, cei care se incumeta totusi pe ea, trebuind sa dea prioritate celor de pe banda 2, fiindca aceea este vechea banda a DN6.In schimb traficul din sens opus, dinspre Bucuresti spre giratoriul cu centura Alexandriei, este unul echilibrat, fiindca cei care au cap-compas Rosiorii-de-Vede-Craiova etc. se preincadreaza pe prima banda (cea nou adaugata) pentru ca aceasta nu intra in giratoriu, ci il ocoleste pe breteaua dedicata, iar cei de pe banda 2 (vechea banda a DN6) sunt cei care vor intra in sensul giratoriu si apoi in Alexandria.

Iesirea din Alexandria inainte de giratoriul cu soseaua de centura (nord-vest)





Inceput zona largita





























Powered by API/PUM imgur uploader
Calatorului ii sade bine cu drumul

cassyo

Si acum si zona aflata in lucru pe DN6, cea dintre Vitanesti spre Draganesti-Vlasca (pe 3,5 km deocamdata)

In plan mai indepartat: semnalizare inceput zona lucrari















































Calatorului ii sade bine cu drumul